In od tega časa seveda ni bilo nobenih podražitev materiala in energetikov.nekoč je neka ministrica izjavila, da na tem projektu ne bo anksov. zaradi tega se je investicijska vrednost projekta umetno napihnila za 10%, da bi se iz tega denarja pokrivali morebitni zahtevki izvajalca, navzven pa ne bi bilo nobenih aneksov in raja bi bila zadovoljna. ker pa so geološke razmere v nekaterih predorih ugodnejše od prognoziranih, so stroški gradnje zaenkrat nižji od načrtovanih in bo končna cena investicije verjetno nižja.
ne vem, zadnjič sem se pogovarjal z nekom iz 2TDK in se je pohvalil, da je navkljub vsem aneksom in podražitvam projekt še vedno v predvidenih finančnih mejah. kaj bo pa naprej, bomo pa videli
Prenova Jeseniške železniške postaje še preden se je sploh začela se je podražila za 40 milijonov. Trenutno je 128 milijonov.ne vem, zadnjič sem se pogovarjal z nekom iz 2TDK in se je pohvalil, da je navkljub vsem aneksom in podražitvam projekt še vedno v predvidenih finančnih mejah. kaj bo pa naprej, bomo pa videli
Recimo za dodatne želje, ki si jih zamisli naročnik, nepredvidena dela,...Zakaj aneks?
Zakaj se potrdi aneks?
A je vse v startu slabo zastavljeno? (ta potrdi anaks)?
Hočeš rečt da se ne bo pokradilo pol tega denarja in da je to realna vrednost?
novi direktor 2TDK pravi, da bo:In zdaj 1 let kasneje je še zmer uspeh stoletja?
politiki imajo omejen rok vladanja, zato naredijo vse, da je projekt v njihovem mandatu čim cenejši, četudi ga to dolgoročno podraži. to je kvečjemu bonus za njih, saj imajo tako kaj očitati svojemu nasledniku.Realnost je taka da veliko projektov je v štartu podcenjenih že zato da narod ne nori. Potem se pa to napihe Mič po mic do realne vrednosti