Avto za v ovinke, visokorasle,diesel,4x4 do 4500e;

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.599
4.533
113
50
Na sončni strani ALP
Sorry, ti povem iz real lifa, da so 4x4 wannabe avti obstali, klijo pa se je peljal mimo.
Ko v hribih pade sneg, ga rukne tudi čez 1/2m!

Naprej pa ne bom komentiral več.
rolleyes-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Prosim no. Imam točno tak primer v sorodstvu. Primerljiva nadmorska, Clio 1.5 dCI itd.
Kot prvo poraba ni "malo čez 4 litre". Board computer laže. Realna poraba je kar lepo v rangu 5 litrov pri zmerni vožnji. Preverjeno na treh vozilih z motorjem 1.5 dCI 80 KM. Od vseh je Clio žrl še najmanj, a tudi ta ne pod 5 litrov.

Kot drugo. Zima. Če imaš nalite kramparce za pozimi boš res prilezel po celem snegu (pa ne pol metrskem, da se razumemo). AMpak problem je, da to uspeva tudi sosedu z BMW, ki ima zadnji pogon in ni 4x4. Tega, da Clio bolje vleče kot 4x4 pa raje ne bom komentiral. Mogoče tedaj, ko ima 4x4 gor letne gume.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Prosim no. Imam točno tak primer v sorodstvu. Primerljiva nadmorska, Clio 1.5 dCI itd.
Kot prvo poraba ni "malo čez 4 litre". Board computer laže. Realna poraba je kar lepo v rangu 5 litrov pri zmerni vožnji. Preverjeno na treh vozilih z motorjem 1.5 dCI 80 KM. Od vseh je Clio žrl še najmanj, a tudi ta ne pod 5 litrov.

Kot drugo. Zima. Če imaš nalite kramparce za pozimi boš res prilezel po celem snegu (pa ne pol metrskem, da se razumemo). AMpak problem je, da to uspeva tudi sosedu z BMW, ki ima zadnji pogon in ni 4x4. Tega, da Clio bolje vleče kot 4x4 pa raje ne bom komentiral. Mogoče tedaj, ko ima 4x4 gor letne gume.

Ne bom trdil za 80KM 1.5 dCi, ampak 101KM 1.5 dCi pije kar lepo 5 litrov. Ampak Megane, ne Clio.
smile-1.gif


Drugače je pa katrca še vedno zakon za vožnjo po takih cestah v snegu. Se spomnim ene zime, ko so na cesti do Katarine nad Ljubljano obstali Yugo Florida, Golf 1 in prvi Mondeo. Moja TL-ka iz leta 1977 je šla gor BP, pa smo not sedeli štirje desci in poln kufer pijače. Obuta je bila v Savine 135/13 zimske gume :D
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.646
1.260
113
Včeraj sem šel gledat avto.net, ker me je zanimalo in sem našel vsaj tri Passate z 1.9TDI mašino (81kW različica), razpon letnik 1999-2001, do 5.000€ in itak imajo quattro s Torsnovim diferencialom.

Dobiš še kaj drugega, samo sigurno ni boljšega avta glede na tvoje pogoje.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
renaultov 4x4 ni pol -kur.ca- vreden. preskoči to... in seveda ni ga čez mehanski 4x4. če ga elektronika vklaplja, je že qrc.

In tole iz ene druge teme o koleosu:

Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
koleos predvsem zarad tega odpade, ker nima dobrega 4x4.

VW je baje uredu 4x4, ampak tradicija nissana pr 4x4 je pa itak znana! Jest bi pr nissanu pogledal še x-traila (bolj robusten), al pa murano (šminka).

Očitno je, da samo misliš, da nekaj veš, pa v resnici ne veš. Smo te že takrat dobili na laži, pa še kar ne odnehaš.


in kje sm se lagal??? a sem napisal v obeh temah da renaultov 4x4 ni ql?? vw pa sploh noben ni omenjal... bi pa lahko potegnili vzporednice z skodo in audijem, ker je itak vse isto. In pač sem zdej še dodal, da če je elektronika zraven ni več tok uredu. če je pa že, je pa verjetno nissanova boljša kot pa nemška.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Napisal si, da koleos odpade, ker nima dobrega 4x4, in v istem postu pohvalil nissana x-traila, ki je praktično enak avto z enakim pogonom. Nisem ti vseh postov naprej quotal, ampak vseeno veliko pove, kako poznaš renaultov 4x4 (oz. o njem nimaš pojma, pljuneš pa z lahkoto).

In potem... ranultov 4x4 ni pol kurca vreden, preskoči to... meni pove, da si prepričan, da je zanič. Ali se motim? Scenic rx4, ki si ga komentiral ima puchov stalni 4 kolesni pogon z visko sklopko na sredini in elektronskimi zaporami. Mislim, da ima recimo subaru nekaj zelo podobnega. Zakaj je renaultov pol kurca vreden? Prvi si, ki tako trdiš pa me res zanima kaj vse je narobe?

Jaz imam občutek, da ti renault preprosto ni všeč in da je to vse kar veš.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Sorry, ti povem iz real lifa, da so 4x4 wannabe avti obstali, klijo pa se je peljal mimo.
Ko v hribih pade sneg, ga rukne tudi čez 1/2m!

Naprej pa ne bom komentiral več.
rolleyes-1.gif

4x4 wannabe je slabše kot 2wd, namreč zanič pogon preusmeri vso moč/navor tja kjer je najmanj potreben - na drseče kolo. Skratka 4WD avto z odprtim diffom bo na drseči cesti še prej izgubil trakcijo kot pa 2WD. V to kategorijo spadajo vsa vozila z visko sklopko, sploh tista prvih generacij. Namen teh vozil pa niti ni vožnja po slabem/drsečem terenu ampak aktivna varnost ... se tudi sam čudim nekemu lovcu, ki na tistem hondinem kvaziterencu (XX-V?) vsako leto vijuga z zaletom mimo hiše po klancu, ki sem ga sam še z vsakim 2WD avtom BP prevozil!

Da se klio pelje dobro na 2WD je mogoče tudi posledica tega da imaš na gumah širine 145 precejšen ugrez. Ampak tudi spaček in katrca se dobro peljeta po snegu, pa nista zato dober avto za v sneg!
evil.gif


Ko pade pa pol metra snega, čeprav verjemi da se to ne zgodi pogosto, predvsem pa ne v enem dnevu, potem ti en pomaga nič. Mogoče snežne sani ali pa snežni teptalec!
cheer.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
dobr, sprobal ga res še nisem, sam sem pa slišal od ljudi, k so ga vozili (kangoo-ja), da se je zelo slabo odrezal. pa to je iz prve roke, ne od bratranca znanec, od njegove sestre fant...

renault mi je čist všeč, kar se tiče meganov, lagunc, itn. proti renoju res nimam nič. sam mislim pa, da 4x4 nimajo dober.

moj subaru nima nobenih elektronskih zapor. mogoče jih pa imajo novejši... in govoru sm o elektronskem preklapljanju 4x4 ne elektronskih zaporah diferencialov. večina sodobnih 4x4 ima pogon na sprednja kolesa, in potem elektronika vklaplja še zadnje. al pa kontra, ampak pomoje to ni uredu... kakorkoli, če bi kupoval 4x4, bi kupoval neko firmo, k je že dolgo v tem. nissan, subaru, audi, toyota, mitsubishi in daihatsu za kakšnega mini terenca.

sicer pa... je na youtubu polno filmčkov na to temo... če se ti iskat... poglej.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
brgo, jaz pa imam občutek, da je tebi renault vse. in ga skoz hvališ. nehajte s tem prepucavanjem, ker ste tečni ...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Vidiš, sprobal si samo kangooja in sklepal, da imajo vsi renaulti zanič 4x4. Se strinjam, da v kangooju ni biser, sploh glede zanesljivosti. Ampak ja, novejši subaruji imajo v osnovi točno takšen sistem kot je v scenicu. In to je stalni 4 kolesni pogon in ne priklopljiv. Torej nimaš pametnega razloga, da ga kritiziraš. Koleos ima pa nissanov 4x4 in je itak v vrhu. Nissan pa veš kam spada in pri renaultu samo ponucajo kar imajo in zato se ne bat, da bi imeli renaulti slab pogon.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
brgo, jaz pa imam občutek, da je tebi renault vse. in ga skoz hvališ. nehajte s tem prepucavanjem, ker ste tečni ...

Dol mi visi za renault. Ne maram pa, da se brez razloga narobe govori in pljuva po stvareh. Nisem čisto nič prepucaval, ampak naštel dejstva.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
fantje v bovški dolini imajo kangooje 4x4, s katerimi vozijo na nočno sankanje z mangarta. se pravi, po zasneženi cesti gor in potem s sankami dol. čisto v redu 4x4 je.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.995
6.874
113
pri taščici
Kolikokrat na zimo je sveži sneg?
5-10x mogoče vse ostalo bodo "pravočasno" skidali in se komot lahko voziš s cliotom.
Tistih 5-10 voženj pa ne glej na porabo. Ker necina boš porabil za 100 evrov (1000km*10l/100km - odštej 50 evrov kolikor bi te stala nafta v cliotu). Registracija od novembra do aprila pa te pri kakšni večji mašini hitro stala 200-500 evrov.

REs se obremenjuješ s stvarmi ki so "najcenejše"

Sicer pa poišči pri žlahti/sosedu kakšnega 4x4. Mogoče ga tisti dan ne bo rabil ko bo padel sneg in ti ga bo posodil za nek pameten denar. (in ob položeni kavciji). Še vedno bolje da daš sosedu 200 evrov za 10 voženj in bencin kot pa plačaš reg. in vse ostalo sam, hkrati pa še kakšnega jurja zgubiš na sezono
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Govora je o scenicu rx4, ki je bil v linku. Kangooja pa nisem nikjer opazil.

EDIT: pa je res, čisto prvi link, ga sploh nisem opazil
redface-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ma to mu ga jest posodim za en dan.

pa če je v hribih doma, pol rabiš ornk avto no. ja da je mal cesta pomrznjena, malo frišno zapadlega snega... a zdej se boš vsak sneži dan 10min jajcal na vsakem vinku, kjer izgubiš hitrost, in moreš iz nule spelat.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
jest sm kangooja opazil vmes...

ok sej ni važno. kangoo ima slab 4x4, scenic in koleos imata dobrega, nissan boljšega, subaru pa najboljšega - a je uredu?
wink-1.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Pa si se probal ti peljat s svojim in potem še s kakšnim majhnim avtom ala clio po snegu? Manjši avto je boljši že zato ker je ponavadi veliko lažji in ima ožje gume (kar ti na podlagi z omejenim oprijemom zelo koristi).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Sem peljal že veliko majhni avtov in vsi imajo enak problem. V ostrih zavojih jim (nenadzorovano) odnaša rit. Gume gor ali dol, bočne stabilnosi ni nikakršne.

Skratka bočna vodljivost v zavojih je z daljšim vozilom precej boljša in po snegu se to res občutno pozna.

Sicer je to od širine gum res, ampak spet ne popolnoma. Ko imaš zvožen sneg ali poledico/led je širša guma boljša. Ožja guma je dobra samo tam kjer rabiš vgrez za pridobivanje trakcije (novozapadli sneg do neke mere) .. recimo na zelo široki gumi se da naredit kontra stvar in jo spustit na malo več kot 1 bar (toliko da še drži razdaljo od platišča) pa dobiš veliko površino kar tudi ni za zanemarit (smo tudi že izvajal).

Manjši avto ima še prednost pri vožnji rikverc, ampak to je že skrajni ukrep. Pa če te zanese imaš več možnosti za popravek!
evil.gif