Kater avto do 10.000€

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
a na dražje redne servise dizelc ste pa pozabili ...
avtorju: kot vidiš, če kupiš JTD, ne bo težav, te so prisotne samo pri TDI, HDI, CDTI, CDI in ostalih brezveznih znamkah. fiat in alfa motorji so iz težav z dizli izvzeti (šobe, dvomasni vztrajniki, črpalke za gorivo, filtri trdih delcev, turbine itd.)
p.s. doma imamo tako ene kot druge motorje, pa je z bencinci občutno manj težav (so pa :), ampak so cenejše za odpravit)
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
olje in filtri za začetek. večjih servisov še nisem delal. pogostejši servisni intervali 20.000 km vs 30.000 km, kar se tudi pozna ...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
a na dražje redne servise dizelc ste pa pozabili ...
avtorju: kot vidiš, če kupiš JTD, ne bo težav, te so prisotne samo pri TDI, HDI, CDTI, CDI in ostalih brezveznih znamkah. fiat in alfa motorji so iz težav z dizli izvzeti (šobe, dvomasni vztrajniki, črpalke za gorivo, filtri trdih delcev, turbine itd.)
p.s. doma imamo tako ene kot druge motorje, pa je z bencinci občutno manj težav (so pa :), ampak so cenejše za odpravit)

lej dejstvo je da je z 1.9 jtd in 1.9 tdi veliko manj težav kot z ostalimi dizli,sploh iz območja francije.
ko že omenjaš injektorje zgoraj omenjena motorja skorajda nimata problemov z njimi ni to 1.9dci ali 1.5dci,dvomasni vztrajnik skupaj s sklopko pride 330€/pa ne boš verjel tudi bencinarji ga imajo in tudi njim shodi),črplake za gorivo se da za pameten denar obnoviti,filter trdih delcev dela če avto voziš normalno,ne boš verjel v 240k km se niti enkrat ni pojavila napaka na sistemu za dpf,turbina?še na nobenem je nisem menjal.pa veš kaj ?turbina me stane manj kot pa registracija
confused-1.gif

se strinajm da je z dizlom ko gre kaj narobe več stroška samo da bi pa vse crkavalo po vrsti pa tudi ne no.je pa res da če kupiš 1.9dci 1.5 dci ali 1.6 hdi si si povsem sam kriv za nastalo situacijo ker je net poln nasvetov kaj je pametno kupit in kaj ne
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
olje in filtri za začetek. večjih servisov še nisem delal. pogostejši servisni intervali 20.000 km vs 30.000 km, kar se tudi pozna ...

čakej kako sedaj a 5w30 olje za bencinarja je cenejši kot za dizla
confused-1.gif

za filter pa tudi še nisem plačal več kot 12€,novejši dizli imajo skoraj vsi interval na30k km,sam ga delam na 15k km,inne boš verjel olje ter filter me staneta točno pol tanka goriva ka se res pozna na letni ravni ja
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
olje in filtri za začetek. večjih servisov še nisem delal. pogostejši servisni intervali 20.000 km vs 30.000 km, kar se tudi pozna ...

jaz delam olje in filtre na 15kkm... in isto sem delal pri bencincu prej
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
kaj pa recimo kak hybrid? sem zdajle vozil enega testnega Lexusa, vem da nima blage veze z recimo Priusom ali Aurisko (slednja me najbolj mika), ampak fazon je isti - poraba na AC je pač kakršna je, ampak po mestu pa je bolano nizka. recimo po mestu sem imel z Lexusom porabo cca. 4 litre, glede na to, da ima Auris še manjši motor in manj konjev, bi morala biti poraba vsaj tu nekje če ne še nižje.

je hybrid okej? potegne to še kaj ekstra za sabo?
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Hybrid pa 10 k mi nekako ne gresta skupaj, niti za rabljen avto ne ....
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.090
138
63
okolica mesta
Sam pri dizlu nisem imel večjih stroškov od bencinca, samo manj pijejo
smile-1.gif
. Servis pa obvezno na 15k km in z dizli nikoli ni bilo problemov.