Avto za v ovinke, visokorasle,diesel,4x4 do 4500e;

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Nebo držalo.
ne-ne-1.gif
Mahjen avtomobil gre po bregu gor/dol, v ovinke dost lepše in hitreje po snegu, ker je lažji. Z limuzino prej ravno letiš v ovinku. Da ne govorim koliko se prej ustaviš z majhnim avtom. Glede širine gum pa tudi nimaš pojma. ožja je guma, večji pritisk ma na površino, večja je trakcija. Gre lepše tudi po ledu. Zakaj misliš da imajo na rally avtih gor 135 gume? Pa zakaj ti daljša smuča (tudi na steptanem snegu) leti bolj?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
se spomnem...

smo se pred leti sankali - cesta ene 8km, 3-4 sanke, zapete za audi a4 quattro, in gremo... no ta cesta pelje nekam v eno vas (pokojišče), kjer je pa doma en mladenič, kateri je kar navdušen nad car-tunningom in takrat je imel eno hodno, celo v spojlerji. No, in se mi peljemo na sankah gor, pa ga srečamo. Tip se je rikverc vozu. recimo že ene 3km-4km. Mu rečemo, če je kej za pomagat, da bi mal porinl tista jajca, pa da gre naprej, pa je reku, da ne. ok, gremo mi naprej... se vozimo, imamo kratko pavzo vmes (mal ns je zebl, pa smo ene borovničke prtegnil), in un prleti mim, rikverc. se pelje mimo nas (ta del ceste je bil kar raven), pol gremo mi naprej, ga spet dohitimo. spet ga je en klanc fuka.l. spet ista trma, da bo to sam uredil... ok... gremo spet naprej, pridemo mi do vrha, se obrnemo gremo nazaj, ga srečamo na enem drugem klancu, k spet rikverca gor, pa mu nikakor ni šlo... no, takrat se je pa vdal, pa se je pustil, da ga je kolega zavezal, pa potegnil do vrha, kjer je cesta že čist ravna, in ni več klancev.

ampak ta tip je to redno počel. vsak dan se je vozil dol in gor v službo. in če ga je sneg ujel - jebat ga. in se je rikverc 3ure jahal gor... pa tip je znal vozit, ker je to redno počel... sam kdaj pa tud ne gre...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
to me spomne pa na drugo situacijo...

gremo kolona ene 6 avtov nekam v eno lovsko kočo pozimi... spet po tisti cesti, k sm prej omenjal. in kolega pred mano, se je frajaru, z eno lancio, pa zimske gume gor. na vsakem ovniku gas, pol ga je pa lovil tm po cesti... k je bla itak široka za 3 avte. in lepo skoz gas do konca, avto je pa kr lezu... pol pridemo pa na en klanc, kjer se je vse skupaj ustavilo. ni šlo ne naprej, nazaj pa kar samo od sebe. v koloni je blo še par jajckov, k so vedl, da če se zdej ustavijo ne bojo več speljali, k je bil že kar dobro zvožen sneg. in probajo pridit mimo... tud ni šlo. vsakemu je začelo samo sprednji konc odnašat levo-desno. no pol je en traktor mim prišel, pa je zapel uno lancio, in ker ni imel kljuke, jo je zapel za roko. itak je vse pokrivil... ostali pa nazaj dol, pa po nov zalet in gremo...

sm pa tud jest z svojim enkrat kar dobro drsel po zvoženi cesti. pa sm mel zimske pa vse to... se peleva s kolegom nekam v en klanc, un s kliotom jest pa s svojim. on ostane v klancu in gre natikat ketne. jest sm pa že prej ušel naprej, in ker ga ni bilo, sem šel pogledat kje je... se peljem dol, pridem na ta klanc, ga vidim sred klanca. ok, jest pobremzan in je avto sam ušel! nič ni pomagalo, bremzal na ful, volan neki obračal, jest sm se že vidu v tistem kliotu, ko mi naenkrat nekako rata, da me je obrnil za 180 stopinj, pa odneslo tja ob cesto (na srečo sm še pristal glih med unimi betonskimi količki, k so ponavadi ob gozdnih cestah). uf. to je bilo olajšanje.

se pravi tud 4x4, gume niso garancija za brezskrbno vožnjo! in sneg je treba spoštovat! jest se igram samo še tam, kjer vem, da je varno. po klancu navzdol nikol več.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
lep, 4x4 ne bo 500... če ti je ohranjenost zadnjega pomena, se pa en prodaja za 200. me zanima kako izgleda???
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
Nebo držalo.
ne-ne-1.gif
Mahjen avtomobil gre po bregu gor/dol, v ovinke dost lepše in hitreje po snegu, ker je lažji. Z limuzino prej ravno letiš v ovinku. Da ne govorim koliko se prej ustaviš z majhnim avtom. Glede širine gum pa tudi nimaš pojma. ožja je guma, večji pritisk ma na površino, večja je trakcija. Gre lepše tudi po ledu. Zakaj misliš da imajo na rally avtih gor 135 gume? Pa zakaj ti daljša smuča (tudi na steptanem snegu) leti bolj?

Kakor rečeš, jst sem sprobal že precej kombinacij in za v sneg je daljše boljše!
cheer.gif


Glede gum pa primerjave s smučko si zgrešu point; res je da ima ožja guma večji pristisk na površino zato se lažje "dokopje" oz "vkoplje" do trde podlage; če ne moreš priti do trde podlage potem rabiš pa površino, ker večja površina na drseči podlagi pomeni več oprijema kot manjša površina.

Pa dovolj offtopica, ker na podlagi naših nebuloz avtor teme ne bo kupil nobenega dobrega avta.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Kupiš to za zimo, pa ga spomladi prodaš (al pa obdržiš, če se navežeš nanj). Preostale dni v letu pa se voziš s cliotom.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
vidim da ti je fizika španska vas

Niti ne, samo ti si prišel šele do površine in tlaka jst pa poznam tudi trenje. Sicer pa tudi če upoštevam fiziko po tovje potem je še vedno večji avto boljši ker je precej težji kot pa ima širše gume!
cheer.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
Kupiš to za zimo, pa ga spomladi prodaš (al pa obdržiš, če se navežeš nanj). Preostale dni v letu pa se voziš s cliotom.

Tole je dober predlog, edino ne vem če bo avto zadovoljen z velikostjo!
grin1.gif
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
ja takale zadeva bi znala bit zelo dobra....pa malo bumperspreya po štoštangi in kita napacat po blatnikih pa bo avto takoj zgledal kot moj sedanji klio pa eno fino poliranje pa bo.

No danes se zopet peljem in ni druge kot eno samo veselje je vozit tole d7f mašinco razen velikosti kabine... resno sem začel razmišljat da si kupim ena dobra brezkompromisna obuvala in to leto pač poskusim srečo z kliotom in radikalnimi gumami.

Torej ima kdo kakšen link z prodajo katere kramaparce dat gor neoziraje na ceno, obrabo in glasnost hočem samo brezkompromisen grip za sneg do 10 cm ...155/70 r13 morda jih vržem celo na rezervne felgne in jih montiram po potrebi v kombinaciji z savinimi eskimo gumami
 

titov

Fizikalc
12. jun 2008
7.544
1
38
Poglej za Hondo HR-V, za visokorasle ovinkaste ceste bo super (glej za 5 vratnim modelom).