Ali prestavljate z vmesnim plinom?

I

Izbrisan uporabnik #488

Daj javi tvoje veleumje proizvajalcem avtomobilov, sigurno bodo našli rešitev, ker je do sedaj očitno niso.

Daj sedi kdaj v kakšen starejši avto, res starejši, pa potem v modernega, boš videl kakšne neumnosti pišeš o medgasu pri modernih vozilih.

Pravljice o udobju za sopotnike in višji porabi z medgasom pa javi na kakšen drug forum.

Če pa tvoji kompanjoni ne znajo vozit in menjavat pa je to njihov problem in ni kriv medgas.

In zdaj ti, ker tvoji kolegi ne znajo vozit, tudi uporabljaš medgas? pa daj no...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Saj je Alter nadvoznik, taki vse zvozijo...
grin1.gif

Tole je že prav zabavno. Glej da se ti ne bo surla med peto in prste zapletla ko boš dablklačal z medgasom.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Daj javi tvoje veleumje proizvajalcem avtomobilov, sigurno bodo našli rešitev, ker je do sedaj očitno niso.
aplauz.gif

Mi ni potrebno popolnoma nič javit. Si pa ti nekaj zgoraj spregledal ali pa ti ni bilo mar za tole:
Citat:
Uporabnik haloski_pepek pravi:

vem pa, da imajo novi BMWji (z ročnim menjalnikom) tako narejeno, da če prestviš iz višje v nižjo, avto za 2 s sam dvigne na želene obrate(npr. iz 4. v 3. se obrati iz 2000 dvignejo npr. na 2500). Podobno je, ko menjaš v višjo, obrati ne padajo povsem dol, ampak primerno hitrosti in tisti prestavi v katero prestavljaš. Posledično "cukanje" odpade
Imaš še kakšen argument ali boš nadaljeval s smešenjem (samega sebe, da ne bo pomote)?
Jaz jih imam še kar nekaj na zalogi, ampak je nesmiselno, da jih tukaj pišem, ker očitno argumenti ne zaležejo.
uf-1.gif

Z žalitvami se pa ne ubadam, mi je pa prav zabavno tole brati.
cheer.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
...

In da še enkrat ponovim, za čimer 100% stojim od začetka teme: izenačevanje obratov poskrbi za udobnejšo vožnjo in manjšo obrabo celotnega pogonskega sklopa. PIKA

...
se strinjam. ampak po mojih laičnih izkušnah z manj občutljivo sklopko na mojem bencinarju in bolj občutljivi sklopki na službenih dizlih bi rekel, da enak efekt precej lažje dosežeš, če bolj z občutkom spustiš sklopko pri menjavanju
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
...

In da še enkrat ponovim, za čimer 100% stojim od začetka teme: izenačevanje obratov poskrbi za udobnejšo vožnjo in manjšo obrabo celotnega pogonskega sklopa. PIKA

...
se strinjam. ampak po mojih laičnih izkušnah z manj občutljivo sklopko na mojem bencinarju in bolj občutljivi sklopki na službenih dizlih bi rekel, da enak efekt precej lažje dosežeš, če bolj z občutkom spustiš sklopko pri menjavanju
Drži glede udobja, glede obrabe pa ne. Je pa obraba sklopke zaradi tega minimalna, tako da tudi če tega ne izvajaš, zato sklopka ne bo crknila pri 40.000 km.
Najbolje je pa vse skupaj skombinirat v optimalno prestavljanje.
cheer.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Hvala za linke, se pravi z levo peto gas in desnimi prsti sklopka če prav vidim. Probam jutri in v nedeljo pri preletu čez Ljubelj.
cheer.gif

Za prvič si izberi raje kako bolj ravno cesto. Da nebo presenečenja in namesto zavore gas....

A si nebi ti za prvič izbral mogoče kakšnega lažjega teksta? Al pa če najprej sam probaš doma na stolu izvest kar sem napisal in vstat. Če padeš na zobe pomeni da sem pisal totalne nemnosti. Če ti rata pa lahko probaš to še za volanom. Na ravni cesti.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Praktično vsak dan vozim clio IV, bencinar, dete spi zadaj, ko da je na vlaku.

Menjavam oziroma avto gre "kot da je na elektriko", samo občutek moraš imeti oziroma znat vozit.

Smešiš pa ti samega sebe z nekimi glupimi nasveti, ki to niso.

In to svojo glupost "opravičuješ" z neko pravljico o manjši obrabi pogonskega sklopa, ne me ismijavat no.

Nauči se menjavat pa ti obrati ne bodo padali, današnji menjalniki so ko puter s krakimi hodi, sploh ne veš, kaj šele da bi slišal, da menjaš.

Aja, BMWja si kupi, pa bo namesto tebe vse delal, če ne znaš vozit.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
In da še enkrat ponovim, za čimer 100% stojim od začetka teme: izenačevanje obratov poskrbi za udobnejšo vožnjo in manjšo obrabo celotnega pogonskega sklopa. PIKA

maš to o zmanjšani obrabi s kakimi raziskavami odprto?
Ker ti je čisto isti [cenzura] glede obrabe. Pa lahko ti stojiš kje hočeš.
Al pa preprosto nimaš pojma kak sklopka deluje. Kaka obraba naj bi nastala v tistem delčku sekunde ko zagrabi? Kot, da rabijo obrati da spet narastejo 5 sekund.
Kot sem že enkrat nazaj napisal. Ali pri speljevanju tudi avto najprej peš potisneš do 10kmh, hitro not skočiš in šele potem sklopko spustiš,da se ja nebi po nepotrebnem obrabljala.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
No vidiš da gre še kar ''bluzit''. Še vedno pišeš iste neumnosti in demantiraš trditve, ki JIH JAZ NISEM PODAL.
Ali mislim, da lažeš pri tem kar si napisal? NE.
Zakaj ne? Zato ker je tehnika sodobnih avtomobilov na takšnem nivoju, da če nisi res hlod, potem bodo celotni sklopi nevtralizirali tudi dokaj neoptimalno prestavljanje, če pa obvladaš prestavljat, potem pa sploh ni problema.
Ampak še vedno trdim, da lahko z vmesnim plinom ZMANJŠAŠ obremenitve pogonskega sklopa in povečaš udobje. Sedaj, če si že ti tako perfekten voznik, da je udobje na maksimumu, potem boš le zmanjšal obremenitve pogonskega sklopka. Minimalno, ampak boš. Zakaj? Ne bom razlagal, poglej si še enkrat video, ki sem ga zgoraj pripopal.
In zakaj jaz to delam? Zato ker se mi DA.
Je potrebno? Ni, ker nisem totalen hlod in tudi brez tega sopotniki ne bi bruhali in ne bi bilo treba, da bi sklopko menjal na 50 jurjev. Ampak vse to še vedno ne spremeni dejstva, da je moja trditev 100% pravilna. Vključno z večjo porabo, kar upam, da ti je logično. Če ne daš plina vmes je pač poraba manjša, kot če daš vmesni plin ZA IZENAČEVANJE VRTLJAJEV.

Sedaj pa se še enkrat osmeši in me žali in odgovarjaj na trditve, ki jih JAZ NISEM PODAL. So se pa rodile v glavi nekaterih nestrpnih Alter super menschov tukaj. Ajd čav, je treba še kaj delat, ne pa se samo zabavat.

@luka51: moj video v tej temi si poglej, pa ti bo vse jasno (upam).
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
ja in kaj mi bo video?
daj raziskavo, da ujemanje obratov majn obrablja pogonski sklop kot pa samo spuščanje sklopke z očutkom.
Al pa ne bluzi več o stvareh o katerih nimaš pojma. Stvari so dimenzionirane za n x večje sile kot pa je to malenkost pri prestavljanju. In če je tebe strah za povečano obrabo pri prestavlanju nimaš pojma o mehaniki. Pa se ti lahko surla 3x naplete okoli nog.
ko boš(če boš) pogruntal, da sklopka ni stikalo 1-0 boš pa tudi ti mogoče mnenje spremenil
 
I

Izbrisan uporabnik #488

ok, zmanjšaš obremenitve pogonskega sklopa, ampak to je tak brezvezen argument, da bolj ne more biti, ker pogonski sklop ni kritična komponenta vozila in je to zanemarljivo

avto boš prej menjal oziroma bo vse skupaj prej propalo, kot pa da bi ti menjalnik odneslo (eni celo nikoli olja ne menjajo v njem).

totalno brezvezen argument

sklopke pa danes držijo z normalno vožnjo ohoho, pa tudi menjava, če ni pri zlatarju, ni omembe vredna

mati vozi c3 iz 2002, nov takrat, prvi diski, prva sklopka, preko 140k km, menjalnik ko prvi dan, sklopka kot prvi dan, še zajla ni nič trša

pa močno vozi z "medgasom"
smile-1.gif
oziroma s predgasom

tvoji argumenti o obrabi so povsem brezvezni
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ko boš(če boš) pogruntal, da sklopka ni stikalo 1-0 boš pa tudi ti mogoče mnenje spremenil
Tak strokovnjak kot si ti in ki očitno vse ve o meni (Octavia), bi lahko videl, da sem zgoraj napisal, da sem imel avto z 280.000 km s prvo sklopko, itd. In tvoja strokovnost bi ti seveda povedala, da hlodi, ki poznajo samo 1 in 0 na sklopki, ne morejo imeti prve sklopke pri 280.000 km, razen, če dela dnevno 500 km v eno smer brez ustavljanja, torej nekje 10x prestavi.
Ostalega niti ne bom komentiral.
Pa takemu strokovnjaku kot si ti izdam še eno ''malenkost'', ki jo je tvoja strokovnost žal spregledala. Ti cel čas tumbaš o obrabi sklopke, jaz pa že OD ZAČETKA o CELOTNEM POGONSKEM sklopu (elementih pogona) od motorja pa do gume. Ampak to je pač malenkost za takega strokovnjaka, a ne?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
ja majster si res bravo. Gume se bolj obrabljajo ker ne ujameš obratov. Tu si pa zmagal.
Pa kaj ti veš sploh kaj pišeš?
Avto z xy konji delan za xy obremenitve in še kaj zraven. In to ker ne ujameš obratov bo obrabljalo materjal? Ne se hecat no.
in zakaj bi se motor bolj obrabljal? kaj ni vseeno motorju al ga zasuče sklopka preko gredi, ali pa majster preko gasa?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Tam pa šokovi, ker so inštruktorji, sami top rejlisti govoril ravno kontra, kokr se je nam golobradežem zdel.

isto ko drkači zagovarjajo kak je treba z gasom reševat situacije, da te "ven" potegne. pol pa šok na poligonu

Pri FWD to na poligonu deluje (na drsni plošči).
 
I

Izbrisan uporabnik #488

No, to z gumami pa je blo finale, še čudno da ni omenil ročice za prestavljanje.

Model sploh ne ve, da je slabše motor vrteti v prazno, torej v tem primeru z medgasom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Daj javi tvoje veleumje proizvajalcem avtomobilov, sigurno bodo našli rešitev, ker je do sedaj očitno niso.

En lep kup proizvajalcev je to že zgruntalo. In zato en lep kup avtov samodejno dela rev-matching (da ne bo kakega zmede okoli slovenskega izraza) pri prestavljanju navzdol tudi pri ročnih menjalnikih.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
No, to z gumami pa je blo finale, še čudno da ni omenil ročice za prestavljanje.
Ročice za prestavljanje nisem omenil, ker se obrablja isto ali si hlod ali pa prestavljaš z izenačevanjem vrtljajev. Se pa bolj obrablja, če si ''žešči'' in imaš eno roko na ročici menjalnika, drugo pa skozi okno...
Pa preden me luka51 spet povpraša za raziskavo, mu bom že kar plasiral odgovor (poleg ročke, se obrablja tudi mehanizem):
https://youtu.be/_cbZlhduYJY?t=22s
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Začni normalno vozit pa ne bo nobenih scen.
Ko sam sebe ownaš (v tej temi si se že kolikokrat?
grims-1.gif
) in zmanjka argumentov, gremo na ''pametovanje'', a ne?

Žajfnica.press
hysterical-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Tam pa šokovi, ker so inštruktorji, sami top rejlisti govoril ravno kontra, kokr se je nam golobradežem zdel.

isto ko drkači zagovarjajo kak je treba z gasom reševat situacije, da te "ven" potegne. pol pa šok na poligonu

Pri FWD to na poligonu deluje (na drsni plošči).
To je mene enkrat rešilo čelne pri nizki hitrosti v parkiran avto: Golf 4 karavan, pa leden klanec navzdol. Odnesel sem jo s 3cm prasko na zadnjem odbijaču pri strani zaradi betonskega zidu. Pred gasom je bila pa ročna, da mi je avto postavilo v pravo smer. Kakšen mesec prej pa nekaj ur ''izživljanja'' na praznem zasneženem parkirišču, tako da je podzavest opravila svoje. Rev-matchinga nisem uporabil pri tem, ker je bil menjalnik že v pravi prestavi
grin1.gif
.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
ksz

He, he, vse skupaj je postalo že "sarkastično"
smile-1.gif


Ne vem, no, samo če zna voznik uporabljati sklopko, avto nič ne "cuka".
Pa tudi neke obrabe ni, če ne izenačuješ obratov, kot v FAP-ih.
Jaz še nikoli nisem menjal sklopke, razen, če sem kupil avto z obrabljeno.
Potem nikoli več. Po tudi 200 k km ne. Pa večinoma vožnja po mestu.
Kaj pa vem, kaj bi še rekel.
Očitno smo si ljudje precej različni.
Ne gre pa v to temo mešati tovarniških napak pri sklopkah, kot so bile pri Oplu in Citroenu. Pa verjetno še kje drugje, kjer je šla sklopka v vsakem primeru med 20 in 50 k km...
 

Podobne teme