Moja alhambra ima tank, v katerega ponavadi natočim cca. 13 litrov. Natočiti moraš najmanj 10 L, da sistem prepozna polnjenje.
Po tankanju moraš imeti prižgan kontakt kakih 20 s preden ga zaverglaš, da računalnik prepozna.
Eno polnjenje (teh mojih 13L) zdrži cca. 18.000-20.000 km, odvisno od načina vožnje. Preden ga zmanjka, te BC opozori. Ponavadi je to 2400km pred koncem, tako da imaš več kot dovolj časa, da ga napolniš.
Dolivam na Petrolu, tam, kjer imajo ad-blue za kamione. Cena je nekih 7€ za teh 13 L. Če pa kupiš v flaškah , ali pa na pooblaščencu, boš plačal, da boš videl vse zvezde. Razlika v ceni je najbrž zaradi količin, ki gredo v kamione.
Slabe izkušnje: ročka na Petrolu je za kamione in kot taka seveda prevelika za odprtino na osebnem avtu. Posledično moraš biti zelo previden, da ne poliješ, ker je ta prekleta scavnica baje agresivna. Naredijo se taki kristalčki, če se kaj polije. Sicer pa do sedaj še nisem opazil, da bi zaradi tega kaj rjavelo. V bodoče si bom omislil lijak. Problem je tudi to, da ročke ne vrže avtomatsko ven, ko je tank ad-bluja poln (tako kot pri gorivu)-zato tudi pišem o 13-ih litrih. Pač natočim nekaj čez zahtevanih 10 litrov.
Sicer je pa to opravilo in strošek zanemarljivo, če upoštevaš, da imaš avto s 170 KM, ki je naložen težak 2 toni, leti kot raketa, prostora kot v kombiju, pije pa 6,5L/100km.