Citat:
Uporabnik baufix pravi:
@ChaoRen:
Bi pa na opisovanje voznikov dejal še tole:
Pogosto (ne vedno) velja, da so tisti vozniki, ki vozijo počasi, nevarnejši od tistih, ki vozijo dinamično.
Dinamična vožnja ne pomeni divjanja, temveč voznika, ki je aktiven, budno spremlja promet in dogajanje okrog njega, ter se zna prilagoditi trenutni prometni situaciji.
Počasneti (žal ta trenutek ne najdem boljšega izraza) pa večinoma o vožnji nimajo pojma.
Tipičen dokaz se skriva ravno v tej temi:
- ko se enkrat postavijo na LEVI PAS, tam tudi ostanejo, saj NISO SPOSOBNI oceniti, kdaj je treba nazaj na desnega
Ko smo že na AC: pogosto se zgodi, da nekega 'vestnega 110 km/h počasneta' prehitim z varnimi 130 km/h kakšen km pred cestninsko postajo (ali delom na cesti). Ko se bliža cestninska (ali delo na cesti), hitrost vedno zmanjšam.
Nenazadnje je tam večinoma kaos, pa tudi kakšnega zaposlenega ali delavca lahko srečaš nevarno blizu vozišča.
Kaj se zgodi? Počasne se do cestninske (ali dela na cesti) namesto z dosedanjimi 110 km/h pripelje z rahlo zmanjšanimi 90 km/h, pri tem pa me blesavo gleda, kaj počnem?.Očitno nima blage veze, kaj počne, niti kje se vozi. On je na avtocesti, in celo familijo pelje varnih 110 km/h, pa magari je tam cestninska postaja, ali delo na cesti.
Torej: kdo je tu nevaren?
Se strinjam, da so počasnele zelo moteč faktor v prometu. Ampak zdaj mi ni več jasno ali si mi želel povedati, da spadam v ta razred? Prej so me obtoževali, da sem norec, ker vozim prehitro na odseku, kjer je postavljena butasta omejitev.
Še boljši od tvojega primera so pa tisti, ki se od Ljubljane do Litije vozijo s konstantnih 70-80 km/h. Na nekaterih odsekih se da z lahkoto peljati vsaj 90 km/h (omejitev), na nekaterih je pa omejitev 50 ali 60, pa se bo ta butl še vedno peljal 70+. Potem se recimo zgodi, da ga na ravnini pred kresniškim mostom prehitim (ker vozi 75), potem je pa omejitev 60, mi pa butl blenda zakaj sem zdaj tolk počasen.