A4 Avant 1.9 TDI 96kW l.2003-2004

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Citat:
Uporabnik noker pravi:
Še vedno imaš opcijo, da sam prestavljaš (ob speljevanju (vključevanju na prednostno cesto) je to včasih potrebno)...

Se strinjam z avtomatom ampak multitronic (CVT menjalnik) nikoli ni bil ravno pojem zanesljivosti oz. se (ne bojda) kar lepo kvarijo in zaradi svoje narave niso popravljivi (vsaj ne pri nas).

In zakaj je potrebno menjat ročno? Priznam da nisem še vozil multitronika ampak a dobi kakšen hud ladijski efekt (recimo pri 5km/h drži obrate na 5000 rpm)?!
crazy1.gif
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Zakaj je potrebno speljevat ročno? Ker so pospeški precej drugačni ... strokovno ti ne bom znal razložit, vem pa iz prakse, da je tako. Tega sicer ne uporabljam velikokrat, če pa je sila, pa tudi ...

O kvarljivosti sem ti pa že napisal, kako je s tem ... vse je pokvarljivo, vse ... pri nas resda ni strokovnjaka za to, malce čez mejo pa so ... v AT recimo. Sinonim za kvaliteto ni niti Fiat ... pa jih je kar veliko na cesti
evil.gif


Verjamem pa, da je strah pred multitronic menjalniki precejšen. Pa ne zaradi okvar, temveč stroškov popravila ( ki pa je, roko na srce, res drago). Ampak tudi to se bo v Evropi sčasoma spremenilo ...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Multitronik je bil pokvarljiv, novejša genercija je veliko boljša ker ima drugačne lamele, tiptronik pa nek bavbav..
zame je avtomatik zakon,..ko ga enkrat začnesš vozit, več nikoli ne boš imel ročnega menjlnika.
Popravilo pri nas še ni mogoče, menjava stane ca 5-6T eur za austausch..
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Citat:
Uporabnik noker pravi:
Zakaj je potrebno speljevat ročno? Ker so pospeški precej drugačni ... strokovno ti ne bom znal razložit, vem pa iz prakse, da je tako. Tega sicer ne uporabljam velikokrat, če pa je sila, pa tudi ...

A kick-down ne deluje?!
evil.gif
Kakšen voz pa je to ...
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Ne gre se za to, da bi ga kdo odvračal od avtomatika kot takega. Gre se za to, da kupuje rabljen avto za katerega precej verjetno ne bo nikoli 100% poznal prave zgodovine. Sicer ni napisal katero modelno leto res kupuje ampak, če bo pred ml2006 potem je verjetnost, da bo imel težave z multitronicom precej večja, kot pa pri tiptronicu (da ročnega ne omenjam). Samo to in nič drugega. Tudi cenovni razred stroškov popravila je med multi in tip precej različen, kot so sicer že drugi napisali.
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Vse to razumem in verjamem, da je včasih res.
Želel sem povedati le to, da vseeno ni tak bavbav, da bi se ga moral na daleč izogibat.
Renault, ki je sicer na zelo slabem glasu (tudi tu) je med vodilnimi prodajnimi znamkami v SLO. Ampak še vedno se jih najde veliko, ki kupijo Renaulta dci , pa čeprav se že danes ve, da bo crknila "bosch" pumpa ... in velikokrat je res tako.
Takole, malo smešno napisano ... vem pa, da med pumpo in menjalnikom ni nobene resne zveze, saj so stroški zelo v "prid" menjalniku, saj ti pomenijo vsaj 5 kratnik cene popravila turbine ... žal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.108
9.754
113
Zadeva glede multitronica je enostavna. Če je avto 9.000 eur, potencialno popravilo menjalnika pa 6.000 eur, potem je odločitev trivialna. Sploh, ker bo pleh večinoma na AC.
Že imel avtomatika in je res, ko enkrat imaš, ne moreš dol. Ampak kljuse bo čisto racionalna odločitev, tako kot trenutni voz in pri tem ni placa za potencialna popravila skoraj v vrednosti celega avta. No, malce bo le čustev...
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
zmaga.gif


Racionalna odločitev !

Sploh pa namen mojega pisanja ni, da bi se kdorkoli odločil za avtomatika, nikakor! Bolj sem želel opozorit na to, da večinoma krožijo določene govorice, ki večinoma ne držijo. Če se nekomu pokvari menjalnik, ni rečeno, da se bo vsem.
Osebno poznam 3 osebe z avtomatiko, eden je avto prodal s 350.000 km, menjalnik je delal BP. Ostala dva sta imela prej avtomatike, vse brez problema, vsaj kar se tiče menjalnika, pa imata zdaj spet avtomatike. Dva od teh sta imela in imata spet multitronike ...
Tako da, vse le ni vselej tako črno, kot izgleda.

Ampak v tvojem primeru v poštev pride (zaradi večjega dela AC uprabe in zaradi rizika napak) navadni menjalnik.
 
Nazadnje urejeno:

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Jaz bi rekel avtomatik DA, vendar zgolj pri novem avtu. Pri 5+ let starem avtu je vsekakor precej rizično, saj se avto morda prodaja ravno zaradi težav z menjalnikom. Sam poznam zgolj 3 lastnike avtov (VAG) z avtom. menjalnikom in nobenemu ne dela menjalnik povsem ok. Res je, da imajo vsi okrog 200k prevoženih in da avti niso novi, vendar vseeno. En je nekaj popravljal in ob tem zagonil 1000eur, nakar se je odločil za prodajo. Ostala dva sta se nekako sprijaznila z občasnim cukanjem in podobnimi težavami. Upoštevati pa je potrebno tudi, da se kupci pri nas nekako bojijo avtomatikov, kar pomeni, da je ob prodaji takega vozila lahko cena nižja, čas prodaje pa daljši.
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Avtomatik je super in tako kot je noker napisal, če se pokvari enemu ni nujno da se bo vsem.

Btw, moj 25 let star BMW ima avtomatski menjalnik in dela tako super da se kar ne morem načudit, ga ne menjam za nič na svetu, še vedno pa je pri vsakem avtomobilu v primeru okvare avtomatskega menjalnika, katerega popravilo je res drago, opcija da le tega zamenja z ročnim.
 

B81

22. jul 2007
37.412
10.753
113
Torej tak informativno, ker vidim, da se spoznaš:

Če imaš ročni menjalnik in bi rad avtomatika in imaš menjalnik, računalnik zanj, sredinsko konzolo z ročico, kaj še potrebuješ in kdo pri nas zna to menjat?
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Za kater avto?

Treba je zamenjat še servo ojačevalnik in pedalke. Odvisno od vozila.
 
Nazadnje urejeno:

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Odvisno od dolžine menjalnika, mogoče tudi polosovino, ostalo so drobnarije, ki so odvisne od avta do avta.

Se ti ne splača. Raje kupi avtomatika namesto da vse to kupuješ in plačuješ delo.

Vem pa da je bila to zdaj kost
wink-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.412
10.753
113
Ne ni bla kost. Sem vozil P607 v Srbijo in zdaj, ko se po mestu cijazim, pogrešam oni avto
smile-1.gif

Mimogrede, ima ca. 250 k km (607), je službeni, dostikrat na servisu, ampak zaradi menjalnika ni bil nikoli
smile-1.gif


Ca. 6 let starega avta s 150 k km in avtomatika pa ne upam kupit.