Hja, mogoče ... bi bilo zanimivo probati po kakšni ovinkasti gorski cesti ... pri pospeških sta tam tam, končno ima 330i višjo ... na AB bi se bencinar odpelu ....
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
lepo ste se razpisali. odločitev ne bo lahka, sploh, ker je še MB padel v izbor ... bomo videli kako pa kaj, nekaj mesecev bomo še varčevali in v miru čekirali in zbirali. morda pa mi znanec tačas le proda 530dA.
Se Čeh ima, da tega bavarc v avtu za 3x ceno nima je pa res....Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
To ni lane assist.
Pri avtu z oznaku premium bi kaj takega res pričakoval vsaj na seznamu dodatne opreme. MB C in A4 to seveda imata.
Takole je pa pri Golfu:
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/8teDSVkrZbU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Kot je že nekdo zgoraj napisal. Če bo avto večinoma na AC, ne vem zakaj vztrajaš na zadnjem pogonu in veliko konji, braniš se pa vse dodatne opreme, ki je ključna tako za udobje kot varnost
V premium razredu se za udobje vzame MB. Za "športnost" pa Bmw (na dolge relacije ti gre to prej na k. kot ne). Audi pa v bistvu ne vem kje je trenutno.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Jah pri rwd pa nimaš veliko izbire.
Pa upam da teh 200+ konjev znajo na asfalt spraviti.
Na ac je sicer to malo lažje, na mojih hribovskih cestah imam s starimi dobrimi 100 osli light show na armaturki (asr...)
Kako pa gre to v snegu, pa so posnetki na yt.
Že fwd gre za en drek, rwd pa...