Še enkrat hvala vsem za vaše pohvale!
In še nekaj odgovorov.
@Gatto
Z malo sreče mi je uspelo najti avte, ki so jih lastniki imeli garažirane, vozili so se le ob lepem vremenu, pozimi pa sploh ne.
Enega sem dobil s 27.000 km, drugega s 54.000, ostala dva sta pa imela okoli 85.000 km.
Danes je to težje, ker so ti avti postali zelo redki - včasih se pa še kaj najde (zadnjega sem kupil lani septembra, letnik 1971 s 54.000 km).
@alfist555
Cena prenočevanja v hiškah je praviloma odvisna od števila oseb (ne pa vedno, včasih postavijo ceno za hiško ne glede na število oseb).
Za štiri osebe so bile cene od 400 pa tja do dobrih 1000 norveških kron
(na noč), odvisno od lokacije.
Za tisto hiško na eni sliki smo plačali 400 ali 450 kron.
Kuhali smo sami - jaz bi še šel kdaj ven, soproga je pa zelo šparovna. Če bi plačali kakšnih 150 EUR za kosilo za štiri, bi si šla koleno vrtat.
@Notranjc
Imamo tudi C-Crosserja, točno.
Pred štirimi leti smo bili na Norveškem s Crosserjem.
Tokrat sem pa vztrajal, da gremo na pot s starino, ker se rad fijakam naokoli s starejšimi avti in ker ima tako potovanje poseben čar.
Najbrž gre za nostalgijo po 70-ih, ko sem bil mulc, starša sta imela tak avto in smo se vozili na morje, v Nemčijo itd.
@KillaKHAN
Tako je, zaradi visokih dajatev na Norveškem cena za malo boljši avto hitro doseže 90.000 - 100.000 EUR, Tesla je pa teh dajatev oproščen in je zato s ceno tudi tu nekje.
@godfather
Kot rečeno, na dolgih poteh s temi kantami nikoli ni bilo problemov.
Edino enkrat (mislim, da leta 2000) sem na poti nazaj z Nizozemske v Nemčiji zamenjal alternator (vedel sem, da ni več najboljši in sem imel s sabo rezervnega).
Včasih sem te avte šraufal večinoma sam, danes pa raje prosti čas preživljam z družino. Zadnja leta za avte v glavnem poskrbi moj brat, včasih pa še kaj malega tudi sam postorim.
Če bi se na naši poti le zgodilo kaj nepredvidenega, bi že porihtal, tako da me ni prav nič skrbelo.
@TGV
PI = Picasso.
@Slick
Porihtan GS je zelo zanesljiv.
Redno vzdrževanje, zmerna uporaba in malce občutka za avto, pa ne bo težav.
Konec koncev so njegovo zanesljivost pohvalili že v 70-ih:
http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/citroen/gs-1220-club.pdf