525dA ali 320dA

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Moje mnenje... Vedno kupi mlajši, bolje ohranjen avto... Avto je orodje z zelo omejenim rokom trajanja.. In v primeru bmwja, zelo dragimi popravili...
In bmw serije 3 je zelo soliden voz....
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
za popravila se razume, da bodo, to je pač strošek, ki ga vključiš v kalkulacijo. tudi zato je dilema večja. pri mlajšem in manjšem vseeno računaš da bo tega manj in da bo ceneje (bržkone gre v štirivaljnik precej manj kakovostnega olja kot v šestvaljnik), ampak ja, udobje, zvok, kakovost izdelave nekak govorijo v prid petke ... stroški gum, servisov, registracije, zavarovanja pač ne ...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
BMW ima v Sloveniji super serviserje, tako da ne pristaneš ravno na suhem, se da marsikaj ceneje zrihtat kot pri kakem francoskem polizdelku. Za pooblaščenca je Molk na Vrkniki, sicer pa polno dobrih mehanikov, ki se specializirajo za BMW.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Ce denar ni problem, potlej lepo vzames 530. Zgleda je budget, pol raje glej kaj drugega. 2.0d ni lih biser, da ne bos presenecen.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.147
357
83
Goriska
Problem naj bi bile verige pri N47 motorjih. Vendar se najdejo tudi lastniki kateri naj bi imeli 300k km + brez problemov.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Sej na 30d tudi trga verige, s to razliko da na 20d jo prej slišiš, na 30d pa ko odleti, odleti... Sicer pa če se že spustiš v nakup takšnega rabljenega avta, je po mojem preventivna menjava verige ob nakupu no-brainer.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Seveda se sliši. Tudi ko novo dobiš se čez cajt lahko konkretno sliši, sam ta motor je pač tak in je to štand der tehnik po njihovo.
wink-1.gif
Moj je do 230kkm mel prvo ketno, slišalo se jo je na koncu in sem kupcu rekel, da naj nujno menja. Mene ni skrbelo, ker je to skrajno napihnjen problem.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Seveda se sliši. Tudi ko novo dobiš se čez cajt lahko konkretno sliši, sam ta motor je pač tak in je to štand der tehnik po njihovo.
wink-1.gif
Moj je do 230kkm mel prvo ketno, slišalo se jo je na koncu in sem kupcu rekel, da naj nujno menja. Mene ni skrbelo, ker je to skrajno napihnjen problem.

se ne sliši ketne, samo vtrga, 530 iz lastnih izkušenj. Tak da nevem od kje si ti v mojem avtu slišal ketno, in še enih par lastnikov ti dam, ki je niso slišali.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Govora je o N47 pri tem primeru. Saj je tukaj tudi možno da se ne sliši... pri nobeni lastnici se ni nič slišalo.
grin1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
ksz

... vzameš tistega z manj km, boljšo opremo in znano zgodovino. Glede verige so ti že napisali, pri 20d se jo sliši, pri 30d ne. Servis ni bistveno dražji, tistih par litrov olja ni nič ... večja je razlika v cestnini. Vendar če ti je problem tistih par sto eurov ne gledaš pravega ranga avtov.
Na tvojem mestu bi vzel F10 530dA, saj so stroški skoraj enaki kot pri 525dA, samo bo verjetno težje dobiti dobrega z malo km za podobno ceno kot novejšega F30 320dA.
 

rotvajler

Pripravnik
7. mar 2011
173
20
18
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Seveda se sliši. Tudi ko novo dobiš se čez cajt lahko konkretno sliši, sam ta motor je pač tak in je to štand der tehnik po njihovo.
wink-1.gif
Moj je do 230kkm mel prvo ketno, slišalo se jo je na koncu in sem kupcu rekel, da naj nujno menja. Mene ni skrbelo, ker je to skrajno napihnjen problem.

in ti frajer razpravljaš o francoskih polizdelkih... a sploh prebereš, kaj pišeš?
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Če si že želiš 6 cilindrov.....potem sigurno ne "d" oznake na koncu ampak "i" (530i, 330i)
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.147
357
83
Goriska
Ali se bolje 335-340i ane?
smile-1.gif


Meni imajo tudi R6 dizli zelo lep zvok, kot za dizla in se zelo solidno se premaknejo, medtem ko so atmosferski sestaki bolj leni.
 
Nazadnje urejeno:

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Vseeno kaj in katere stevilke. Ce zeli 6 (I, R ali pa V) ne more gledat diesla.....ampak bo treba bencinarja vzet. Diesel se konca, kjer bencinar sele dobro zazivi (5000 rpm)(ok, ne vsi, vecina)!

Lp
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Človek bo štepal 50k km/letno. In 30d ima fenomenalen zvok, ob pospeševanju dizla sploh ne slišiš. Kaj pa 30i na plin, gre to skupaj? Samo jest ga ne bi na GEN-1, ampak najboljši Prinsov sistem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
Kot vem je marko na relaciji MB LJ.
in na taki relaciji dvomim da ti je užitek poslušat dnevno avto.
en dane ali dva že mogoče, potem pa....

In najbrž se turbo dizel s 4 cilindri bolje premakne kot pa kak non turbo R6.

Poglejte navor pri obeh motorjih.
Sicer pa dvomim da se ima namen pogosto konkretno premikat ( 200+)
Pri okoli 150 pa se bo tudi dizel še zmigal.
Pa upam da dobiš kaj preverjenega.

Znanec ima neko staro 530dA (E60?) , pa ga zadnje čase raje ne sprašujem o stroških vzdrževanja.
Seveda pa se je trapasto sekirati o letnih izrednih stroških blizu jurja , če avto stane 20-50 jurjev. Ampak njegov je vreden nekaj jurjev, storški popravil pa ocenjujem letno na kakšno četrtino vrednosti avta.
Kot se tudi jaz ne sekiram za izredne stroške letno okoli 100 evri, ker je avto vreden manj kot 5 jurjev. To pač moraš imeti vključeno TOC

Jaz bi raje gledal aktivni temopomat, mogoče celo lane assist, če si veliko ponoči na cesti, na dobre luči....

Potem pa samo zaspati ne smeš... da se ne boš zbudil v Gradzu
wink-1.gif
ali pa v trugi odnesli.
 
Nazadnje urejeno: