525dA ali 320dA

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Za relacijo MB - LJ je 520d z 8 stopenjsko avtomatiko top izbira. Poraba smešna, premakne se "konkretno", brez problema vzdržuješ tudi hitrosti precej nad omejitvijo, zvoka motorja pa v kabino tako ne slišiš (ta ki sem ga jaz vozil je imel sicer soft-cose, tako da nevem koliko to pripomore k boljši izolaciji kabine...), pa še veriga najverjetneje ne bo odletela brez opozorila. Sem ga vozil tudi po nemških avtocestah in nisem ravno pogrešal več moči. To je pač udoben potovalnik in kot tak se najboljše počuti na avtocesti, "dirkanje" z njim ne bi bilo nek užitek, sploh pa ne čez kakšne ovinke, pa tudi če bi mel R6 pod havbo (ok, M5 recimo da excluded).

Tukaj bi vsi 30d pa nevem kaj še vse, v temi o cenah zavarovanj pa kruta resnica.
smile-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Seveda, če se dnevno vozi večinoma na tej relaciji je 520dA več kot dovolj, čeprav če si želi R6, go for it.
smile-1.gif



Hanzi, motiš se ...
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Če si že želiš 6 cilindrov.....potem sigurno ne "d" oznake na koncu ampak "i" (530i, 330i)

330i v F30 nima 6 cilindrov oziroma do facelifta sploh ne obstaja. 6 cilindrov imaš samo 335i in M3 pred FL ozirom 340i in M3 po FL, to pa vrjetno ni ravno opcija za njega.

Za štepat relacije bo vrjetno res še najboljša izbira 520d, če 30d ne pride v budget.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Motim se glede relacije ali glede hitrosti ali česa tretjega
wink-1.gif

O tem da se turbodizel s štirimi cilindri bolje prmakne kot NA R6 bencinar ....
wink-1.gif


2.0d vs 3.0i sploh ni primerjave.
grin1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
Ajd avtomatika ki naredi kick down najbrž res ne, če pa "lenaris na AC z menjalnikom (pustiš v 6 in ne saltas v 3 ali 4 pa se bo dizel premaknil....
Ali drugače v drag race mode zagotovo bencinar opere dizla, v ac lenarjenje pa dvomim.
In če si vsak dan 300km na cesti tinprej ali slej dokurci drag race mode
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Poglej, R6 330i z ročnim menjalnikom opere 2.0 dizla (avtomat ali ročni) v vsaki situaciji. Res je da ni primeren za vsakodnevno štepanje ogromno km po AC, ker se zvoka naješ (no, tja do 100km v eno smer še gre), za to je vsekakor bolj primeren dizel. Sicer so pa novejši 30i dosti tišji..
wink-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
A to ga opere tisti R6 330i v F30 ki ne obstaja? Ali primerjaš slučajno z E46?
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
Ne ljubi se mi iskat podatkov o pospeških 80-160 ali kaj podobnega.
Lahko pa kdo.linka do kakšne tabele.c
Pa kot sem napisal, tukaj avtomat in kick down reši težavo. Pri ročnem menjalniku....
F10 530 ima 310nm in 272konjev
F10 520 ima 380nm in 184 konjev (v znanem n47 motorju?).

Brez veze, je grem še več, naj si kupi sestaka in uživa. Pri stroških malo manj užitka.
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Za relacijo MB - LJ je 520d z 8 stopenjsko avtomatiko top izbira. Poraba smešna, premakne se "konkretno", brez problema vzdržuješ tudi hitrosti precej nad omejitvijo, zvoka motorja pa v kabino tako ne slišiš (ta ki sem ga jaz vozil je imel sicer soft-cose, tako da nevem koliko to pripomore k boljši izolaciji kabine...), pa še veriga najverjetneje ne bo odletela brez opozorila. Sem ga vozil tudi po nemških avtocestah in nisem ravno pogrešal več moči. To je pač udoben potovalnik in kot tak se najboljše počuti na avtocesti, "dirkanje" z njim ne bi bilo nek užitek, sploh pa ne čez kakšne ovinke, pa tudi če bi mel R6 pod havbo (ok, M5 recimo da excluded).

Tukaj bi vsi 30d pa nevem kaj še vse, v temi o cenah zavarovanj pa kruta resnica.
smile-1.gif

Točno tako 520d avtomatik je super avto za relacije, naredil cca 2000km v dobrih dveh dneh, pa sma oba spočita stopila ven iz avta.

Problem je, da se nekaj pametnega ohranjenega pod 25k ne dobi.

Edit:
Recimo kaj takega bi bilo zanimivo uvozit.
https://www.autoscout24.de/ang...8437b?cldtidx=3

Če sem prav izračunal je cca 600 eurov DMVja, pa prevoz gor in dol ene 400 eur in si na 21.500.
 
Nazadnje urejeno:

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
imam kolega, ki ima 5-ico (ne vem točno, kater motor, ampak ni moj point tole). sam je rekel, da so sedeži mogoče celo "preudobni" in da te začne vse boleti, ker so res foteljasti ... in da načeloma je zelo zadovoljen, ampak naslednji avto zagotovo ne bo več BMW ...

drugače pa bi sam raje rekel MB E, nekje 220d (137kw) naprej ... sploh za avtoceste ...
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
imam kolega, ki ima 5-ico (ne vem točno, kater motor, ampak ni moj point tole). sam je rekel, da so sedeži mogoče celo "preudobni" in da te začne vse boleti, ker so res foteljasti ... in da načeloma je zelo zadovoljen, ampak naslednji avto zagotovo ne bo več BMW ...

drugače pa bi sam raje rekel MB E, nekje 220d (137kw) naprej ... sploh za avtoceste ...

Potem je pa tvoj kolega res posebnez, ker osnovni zici so za en drek, ze generacije in generacije
smile-1.gif
.

Glede MB se strinjam s tabo, ni primerjave. Sam ves kaj je problem? Da je nov model se boljsi
smile-1.gif
.

LP
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
cizy, malecky: seveda govorim o e46 in e90, saj mi je jasno da v F seriji R6 330i ne obstaja.
grin1.gif

Sicer je bila replika namenjena Hanziju zgolj kot primerjava R6 bencinar vs R4 dizel.
wink-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ma nevem, R4 2.0d v F30 ima lahko tudi 225hp v 325d... v navezi s športnim steptronicom bi rekel, da bi bil kar težki boj s kakšno E46 330i z ročnim (avt. je te modele tako še bolj zamorila), sploh pri vmesnih pospeševanjih, no pa tudi pospešek do 100 je po tovarniških za 0.4s v prid 325d, pa še faktor voznika je bolj kot ne izključen pri avtomatiki.