Aha, možno da se kaj ne razumemo.
Jaz ves čas (v navezi na tole keber-ovo sporočilo) govorim o pasu za počasna vozila, torej tisto, ki se "pojavi" na desni, predvsem na kakih vzponih, za vozila, ki ne morejo voziti s polno hitrostjo (oziroma minimum XX, kot piše tam na prometnem znaku) in traja krajši čas, do vrha vzpetine ipd.
Torej zdaj vozila (počasnejša) morajo na začetku menjati pas, na koncu pa se priključiti nazaj.
Oboje je "nepotrebno", ker se mu lahko izognemo, z prej omenjenim spremenjenim režimom.
Jaz ves čas (v navezi na tole keber-ovo sporočilo) govorim o pasu za počasna vozila, torej tisto, ki se "pojavi" na desni, predvsem na kakih vzponih, za vozila, ki ne morejo voziti s polno hitrostjo (oziroma minimum XX, kot piše tam na prometnem znaku) in traja krajši čas, do vrha vzpetine ipd.
Torej zdaj vozila (počasnejša) morajo na začetku menjati pas, na koncu pa se priključiti nazaj.
Oboje je "nepotrebno", ker se mu lahko izognemo, z prej omenjenim spremenjenim režimom.