Zakaj moderne drzave na AC gradijo odstavne pasove

erikson

Guru
25. avg 2007
22.707
6.475
113
Povezano vprašanje: zakaj drugje po svetu upoštevajo varnostno razdaljo, pri nas pa ne?
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Slovenija zgodba o bedi , revscini in korupciji.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Zato, ker smo obremenjeni z lastno usodo in državo, thatswhy!

Potem se ti pa mudi in si posledično šlampast in nervozen in se marsikaj zgodi...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.644
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Povezano vprašanje: zakaj drugje po svetu upoštevajo varnostno razdaljo, pri nas pa ne?

A si ti prebral linkan članek z opisom nesreče?
sprasujem se.gif
 

Zetor

Pripravnik
6. apr 2010
451
2
16
@ erikxon zaradi takega butalskega razmisljanja v nasi druzbi smo tam kjer smo !
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Povezano vprašanje: zakaj drugje po svetu upoštevajo varnostno razdaljo, pri nas pa ne?

Pri nas še ni bilo verižnega trčenja v katerem bi bilo udeleženih 100+ vozil. V Italiji, Nemčiji, ZDA se to zgodi vsaj enkrat letno. Kdo torej ne upošteva varnostne razdalje?
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
če ti crkne v klanec potem so te odstavne niše bolj tako... pa pustimo, da je ta na rebrnicah grajena na napačni strani doline.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Tudi del štajerske od Celja proti Konjicam ne, potem pa se počasi konča.

A po Vipavski dolini se pa nihče ne vozi?
Tam se en del imenuje "hitra cesta" samo za to, da so bili Primorci lahko oproščeni cestnine.

Drnovšek je to takrat imenoval "ekonomična gradnja"
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Tudi del štajerske od Celja proti Konjicam ne, potem pa se počasi konča.

A po Vipavski dolini se pa nihče ne vozi?
Tam se en del imenuje "hitra cesta" samo za to, da so bili Primorci lahko oproščeni cestnine.

Drnovšek je to takrat imenoval "ekonomična gradnja"


  • To ni res. Ko so dogradili odsek, ki je "hitra cesta", so na čelni postaji na Bazari ustrezno povišali cestnino, tako da si tam plačal celotno pot od Vipave do Vrtojbe. Je pa bilo cestninjenje tam vedno po odprtem sistemu in si se cestnini lahko izognil, če si šel ven (ali noter) na Vogrskem - ampak to je veljalo že od začetka, tudi ko je bila tam zgolj avtocesta (odsek Selo-Vrtojba).

    Cesta po vipavski dolini je brez odstavnih pasov.
    Uradna razlaga (ki po moje ne pije vode) zakaj je del AC, del pa HC: ko so zgradili odsek od Vrtojbe do Sela, naj bi po predpisih ustrezala AC, zato je ta del pač AC (je pa že od začetka priporočena hitrost 100 km/h
    stupid-1.gif

    Tako je sedaj situacija, da je cesta od Vrtojbe do Sela AC, ot tam naprej do Razdrtega pa HC. Vinjeta je obvezna na celotnem odseku, prav tako se celotni odsek cestnini za tovornjake na čelnih postajah na Bazari in Razdrtem.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Samo da se obregnem ob izraz "moderne države":
Nove švedske avtoceste zgledajo več ali manj samo še takole:
1519761681.jpg


Norvežani so pa še večje face:
bp1812-solasplitten-3.jpg