Vzhodna obvoznica in Golovec

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Saj severni krak bi se moral že davno delati (v bistvu biti že davno končan)... Želodnik-Komenda/Žeje
Da, ta "predvidena" cesta bi morala biti že davno končana. Že odkar hodim na šiht, poslušam, da se nič ne da narediti s parkiriščem pred fabrko, "ker je tam predvidena ta obvoznica". Tega je že več kot trideset let in bogve koliko prej, je bila že "predvidena".
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
največji problem pri graditvi infrastrukturnih objektov je umeščanje v prostor. vedno se najde nekdo, ki noče dati svoje zemlje. pa naj bo to kmet, ki ne rabi denarja temveč zemljišče, na katerem bo posadil pridelke. ali pa stanovalec, ki noče imeti prometne ceste na svojem dvorišču. rešitev je v razlastitvah ali bogatih odškodninah, ampak to so dolgotrajni, dragi in nepriljubljeni postopki, zato veliko takih projektov ostane zgolj v idejnih fazah
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
največji problem pri graditvi infrastrukturnih objektov je umeščanje v prostor. vedno se najde nekdo, ki noče dati svoje zemlje. pa naj bo to kmet, ki ne rabi denarja temveč zemljišče, na katerem bo posadil pridelke. ali pa stanovalec, ki noče imeti prometne ceste na svojem dvorišču. rešitev je v razlastitvah ali bogatih odškodninah, ampak to so dolgotrajni, dragi in nepriljubljeni postopki, zato veliko takih projektov ostane zgolj v idejnih fazah
Predvsem je problem, ker so predolgi. Od OPNjev naprej.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.760
6.161
113
blizu močvirne prestolnice
Po eni strani se strinjam me pa zanima ali bi ti in sass kar tako dala svojo hišo,zemljo ..?
Največji problem je nestrokovnost služb in korupcija. Saj to vidimo že takoj ko pride do težav. Večina strokovnjakov le kima politikom
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
če bi jaz dal svojo zemljo ali hišo? odvisno od okoliščin. ko se je gradila AC po savinjski dolini, je moj žlahtnik za staro hišo njegove mame in parcelo okoli nje dobil slab milijon mark odškodnine, s katerim si je kilometer stran naredil novo veliko hišo z bazenom. njegov bratranec na sosednji parceli ni imel te sreče in zdaj živi 100m stran od hrupne avtoceste. razumem pa kmete, ki nasprotujejo prodaji zemlje. oni ne potrebujejo denarja, oni si kruh služijo z zemljo.
prekupčevanje z zemljišči pa je vedno zanimivo, tako za majhne, kot tudi za velike župane
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Pravi kmet je seveda zainteresiran kvečjemu za nadomestno zemljišče v bližini, ker prav veliko proste dobre kmetijske zemlje v Sloveniji ni na trgu. Teoretično v Sloveniji najti nadomestno zemljišče ne bi smel biti tak problem, ker je sklad kmetijskih zemljišč in gozdov lastnik lepega deleža kmetijske zemlje, ki jo oddaja v najem. Ne vem pa, če ob gradnji infrastrukture sploh prihaja do takih menjav. Konec koncev to ni DARS, samo služba v isti državi.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.696
1.397
113
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.696
1.397
113

 
  • Ljubezen
Reactions: Matey

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
res nam manjka neka strategija...

samo sedimo, gledamo in se čudimo, kako nas promet prehiteva.

Strategija je in je zelo jasna. Ob vsaki prenovi, korekciji, nadgradnji, itd se porablja denar...in če se porablja denar, se da zraven napolnit žepe. To šteje in v tem je point. O prometu kot takem noben ne razmišlja.
Torej..zdaj se obnavlja obvoznica iz 2 pasovne na 2 pasovno, ko bojo tu vse pocugali se bo začelo pa o 3 pasovni razmišljat. Identično je bilo na razcepu Kozarje..namesto da bi ob širitvi potegnili tretji pas tja proti bivši cestninski postaji...so najprej trošili denar za protihrupne ograje, potem so naredili daljši odstavni pas za izvoz Brezovica, zdaj bojo naprej naredili še en nov izvoz..potem bojo pa naknadno šli korigirat čisto vse in potegnili še 3 pas. Torej...4 x investicija namesto 1 x.
Kaj tu ni jasno? :evil:

Ta del obvoznice pri BTC.ju, sem pričakoval da bojo vsaj od rondoja do izvoza BTC naredili 3 pas (in pofurali odstavnega, z eno ali dvema SOS linama) in razbremenili vsaj ta del, kjer se vse zapaca...a...zakaj že? To se bo (morda) delalo naknadno.
 
Nazadnje urejeno:

krko

Guru
5. sep 2010
2.696
1.397
113
Včeraj nekaj po 15. uri, sem se prvič po dolgem času peljal od rondoja Tomačevo do razcepa Zadobrova brez da bi stal v zastoju. V razcepu se je potem ustavilo v smeri proti MB, smer NM brez zastoja.

Z vključevalo/izključevalnim pasom od rondoja do izvoza za BTC so naredili super stvar, samo ljudje se morajo še navadit, da se lahko peljejo po desni do BTC-ja in se ne rabijo vključevat na vozni pas (kar se je dogajalo v ponedeljek).

Dokler bo promet iz vseh koncev šel čez LJ obvoznico, bodo zastoji....ne pomaga nam 3,4,5 pas na obstoječi trasi. Ker do LJ bi lahko imel iz vseh smeri po 3 pasove v eno smer...ampak se bo pred LJ vse ustavilo....

Zastoje bi zmanjšali (ne odpravili) z vzpostavitvijo spremenljivih omejitev na portalih (kar se že dogaja), podaljšanjem vključevalnih pasov na AC in sekcijskim merjenjem hitrosti recimo nekih 10-15km pred LJ iz vseh smeri.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113

Šivilja pravi, da ste krivi sami...
ni problema, si bom še jaz omislil šoferja, da ne bom več sam v avtu, in na ta način pripomogel k zmanjšanju gneče na cestah
 
  • Všeč mi je
Reactions: guardy