Gnečo v Ljubljani si je slovenska politika in podjetja kar sama lepo zakuhala z centralizacijo države.
Hvala da nisem odvisen od Ljubljane.
Hvala da nisem odvisen od Ljubljane.
Tega ni realno pričakovati, promet je kaotični seštevek vseh avtov in ko je enkrat avtov preveč, se pač ustvarijo zastoji. Ne gre drugače, in tega ne bodo rešili ne bolj ne manj spretni vozniki. Nekaj pomaga avtomatik pa ACC, ampak kaj bi se poznalo šele, če bi ga vsi imeli in vsi tudi ves čas uporabljali.(...) ker pač eden spredaj ne zna na desni pas … ali pa “varno” prehiteva kamion (varno = zmanjša na 99 km/h ko dohiti kamion …).
Tole je posledica praznika v tujini. EU je polna denarja in ga zapravlja seveda tudi na cestah.Ne nakladaj. Enostavno je preveč tovornega prometa. Potem pa še nesposobna politika,pa načtrovalci,korupcija... Šparalo se je tam kjer ne bi bilo treba. Prav tako kradli.
Pri nas ti bodo strokovnjaki povedali, da več pasov pomeni več prometa in se tako vrti naprej.Poglej si ac od Maribora do Kopra. Samo tovorni promet,potem pa pridejo dopusti,prazniki ,dež ,dela na cestah pa kolapsira. Ampak zakaj gre vse v maloro? Ker imamo polno strokovnjakov,ki so mastno plačani,niso pa sposobni predvidevati,da bi rabili tretji pas že vsaj 10 let. Da ne omenjam gnilih politikov vseh barv. Potem pa še kraja pri gradnji in smo kjer smo
Če smo realni, gospodarni, mislimo v dobro države, si moramo pri sedanjem sistemu cestninjenja tovorni promet želeti. Osebni avtomobili tudi zasedajo prostor na cesti, plačajo pa za ta prostor precej manj cestnine. Sploh mi, ki smo dnevno na avtocesti za dobrih 100 €.Samo tovorni promet,potem pa pridejo dopusti,prazniki ,dež ,dela na cestah pa kolapsira.