Vzhodna obvoznica in Golovec

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.616
113
še v SLO - ampak komaj
Pa preden bo kdo samo po Ljubljani - včeraj iz okolice Linza domov. Običajno pot traja 3 in pol do Max 3 3/4. Če grem v rushhour sem na 4 1/2 ure za 360 km. Včeraj 6 ur. S tem, da sem dejansko stal (15 minut) le na Šentilju, ko sem takoj za mejo na AC zavil pri Petrolu dol in en mulo ni znal spodaj pri semaforju speljati preko dvopasnovnice (sem se ravno začel peš odpravljati gledat ka te je, pa je že en nazaj hodil in preklinjal milenijce, gastarbajtere in vse ostalo - ga je moral “naterati” da ne zapeljal prek …).
Roko na srce sem moral dvakrat iz AC in po glavni cesti, enkrat celo po čisto stranskih, ker je tudi na Bundesstrasse poknilo - a mi je to vzelo max 1 uro. Vse ostalo sem izgubil, ker se folk enostavno več ne zna normalno peljati. Od Graza dol smo se “ustavljali” in pospeševali na 120 - ker pač eden spredaj ne zna na desni pas … ali pa “varno” prehiteva kamion (varno = zmanjša na 99 km/h ko dohiti kamion …).
Tako je v bistvu en velik faktor tudi vozniška kultura in tudi vozniško znanje.
Se pa popolnoma strinjam, da če bi javno prevoz deloval optimalno, bi tudi bilo manj gneče. Sestra v Nürnbergu ima avto v uporabi samo ko se odpravi nazaj proti jugu - za življenje v Nürnbergu je bus pa tramvaj. Izjemoma taxi kadar.
Bemti - celo v Kragujevcu ne pridem na idejo, da se zvečer vsedem v avto - klic, taksi (no - tako se tistemu kar pride reče) in te za drobiž odpelje skozi celo mesto.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
(...) ker pač eden spredaj ne zna na desni pas … ali pa “varno” prehiteva kamion (varno = zmanjša na 99 km/h ko dohiti kamion …).
Tega ni realno pričakovati, promet je kaotični seštevek vseh avtov in ko je enkrat avtov preveč, se pač ustvarijo zastoji. Ne gre drugače, in tega ne bodo rešili ne bolj ne manj spretni vozniki. Nekaj pomaga avtomatik pa ACC, ampak kaj bi se poznalo šele, če bi ga vsi imeli in vsi tudi ves čas uporabljali.

Zaresna rešitev (v okviru običnega cestnega prometa) bodo šele avtonomna vozila in V2V komunikacija. Ni hudič, da ne bodo tu mnogo hitreje kot si mislimo...
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.761
6.162
113
blizu močvirne prestolnice
Ne nakladaj. Enostavno je preveč tovornega prometa. Potem pa še nesposobna politika,pa načtrovalci,korupcija... Šparalo se je tam kjer ne bi bilo treba. Prav tako kradli.
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.616
113
še v SLO - ampak komaj
Kakega tovornega prometa??? V sredo ga ne bilo enako, če ne celo manj kot običajno. Kar je bilo v sredo drugače je bila selitev narodov …

tony
Se strinjam - predvsem zato, ker bodo potem dejansko lahko vozniki nemoteno lahko jedli sendviče, opazovali tisto čudo na desnem pasu kar prehitevajo, ali kaj zanimivega na levi strani ceste ali si pav samo vrtali po nosu …
Če bi vsi dejansko bili pri stvari, ko so na cesti in ne samo prisotni, bi bilo že bolje.
Da pa več pleha pomeni gužvo in posledično zmanjšanje potovalne hitrosti je pa jasno in pričakovano.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.761
6.162
113
blizu močvirne prestolnice
Poglej si ac od Maribora do Kopra. Samo tovorni promet,potem pa pridejo dopusti,prazniki ,dež ,dela na cestah pa kolapsira. Ampak zakaj gre vse v maloro? Ker imamo polno strokovnjakov,ki so mastno plačani,niso pa sposobni predvidevati,da bi rabili tretji pas že vsaj 10 let. Da ne omenjam gnilih politikov vseh barv. Potem pa še kraja pri gradnji in smo kjer smo
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.267
4.097
113
Poglej si ac od Maribora do Kopra. Samo tovorni promet,potem pa pridejo dopusti,prazniki ,dež ,dela na cestah pa kolapsira. Ampak zakaj gre vse v maloro? Ker imamo polno strokovnjakov,ki so mastno plačani,niso pa sposobni predvidevati,da bi rabili tretji pas že vsaj 10 let. Da ne omenjam gnilih politikov vseh barv. Potem pa še kraja pri gradnji in smo kjer smo
Pri nas ti bodo strokovnjaki povedali, da več pasov pomeni več prometa in se tako vrti naprej.

Sicer pa naj si bogati naredijo dodatni pas, po katerem se lahko voziš z zlato vinjeto za 550 € na leto pa bo volk sit in koza debela.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Saj ze imaš zlato vinjeto. Ce nimaš denarja za njo, gres lahko po obicajni cesti.
Zlata vinjeta je za tiste ki ne hodimo na siht po AC in imamo do AC 50km
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Samo tovorni promet,potem pa pridejo dopusti,prazniki ,dež ,dela na cestah pa kolapsira.
Če smo realni, gospodarni, mislimo v dobro države, si moramo pri sedanjem sistemu cestninjenja tovorni promet želeti. Osebni avtomobili tudi zasedajo prostor na cesti, plačajo pa za ta prostor precej manj cestnine. Sploh mi, ki smo dnevno na avtocesti za dobrih 100 €.
Ekonomska logika narekuje, da poskušamo na naše avtoceste pritegniti več tovornega prometa in z njih pregnati osebna vozila in kombije. Saj smo za ekonomijo, mar ne?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sass in Hanzi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Vsak bi gledal, kaj bi njemu bolj ustrezalo. Treba je gledati, kaj je bolje za državo, mar ne?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Samo Izoliranc
Ni, en kamion R4 za preckanje Slovenije najbrz placa toliko kot je letna vinjeta....
Jenpa res da so vinjete zmanjsale stevilo zrtev na cestah. Ker je slo vec prometa na AC.
Ko ni bilo vinjet je bilo za motoriste bogoskrunstvo iti na AC. Danes jih je vsaj polovica tam
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Hitro na cesto, prazna je.
Aja, mene ni tam, mogoce je zarad tega prazno
 

Priponke

  • Screenshot_2023-06-09-08-56-24-162_com.google.android.apps.maps.jpg
    Screenshot_2023-06-09-08-56-24-162_com.google.android.apps.maps.jpg
    776,6 KB · Ogledi: 50
  • Haha
Reactions: LarryClay

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.359
2.554
113
Gradbena dela so vplivala na vstop na AC. STOP znak.
Vendar je vozno pas - kljub delom na AC - dvopasovni in VSI! vozijo po desnem - širokem - pasu. In nimaš kaj z vključitvijo.
Ampak nobenemu ne pride na pamet, da bo tudi sam nekoč vstopal na AC in se NE zapelje na ožji pas, ki je brez prometa - da omogoči uvoz na AC (tako, kot naj bi se delalo na pravi AC)
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.328
6.143
113
Blokada prometa se širi na Linhartovo cesto in jugozahodni del Ljubljane.


Ljubljanska občina je objavila razpis za prenovo Linhartove ceste. Cesto bodo razširili v štiripasovnico, ki pa bo imela v obe smeri rumene pasove za javni potniški promet, boljše bodo tudi površine za pešce in kolesarje. Projekt je ocenjen na dobrih 13 milijonov, avtomobiliste pa bo zabolela glava ob podatku, da bodo cesto prenavljali osem mesecev.


V sredo bodo stekla dela za rekonstrukcijo avtocestnega priključka Vič na južni ljubljanski obvoznici, dela bodo obsegala tudi ureditev vključevanja voznikov na križišču s Tržaške ceste in nanjo, so za N1 navedli na Darsu.

Posamezni kraki priključka bodo med rekonstrukcijo delno zaprti oziroma zoženi. Promet bo še vedno potekal v vseh smereh, bo pa delno oviran, predvsem del priključka v podvozu avtoceste A1. Delne zapore lahko vozniki pričakujejo tako na območju priključka kot Tržaške ceste. Rekonstrukcija bo trajala dva meseca in v več fazah.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.359
2.554
113
Ljubljančane treba yyebatt, je reku in si postavu spomenik. LJUBLJANO!
V Saraorci ni šlo ne njegovemu očetu, ne njemu.
Tu delal diplomsko nalogo Prekupčevalci s kmetijskim blagom pri nas! (MERCATOR ?)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Zoki je pri nas hodil že na Poljansko gimnazijo. Menda je bil nato že direktor v Emoni.