si videl dovolj zgodaj. Omembe vrednega prometa pa ni bilo, razen bremzarjev na izvozu. prav tako si imel na voljo nebroj časa za ustrezno reakcijo...Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Kaj pa tisti, ki so se pravilno vključevali in so imeli probleme zaradi takih "debilnih izstrelkov", ki so prileteli v razcep tam, kjr sploh ni nobenega pasu. Pa ne mi rečt, da si že na sredi klanca videl, kakšen je promet z Dolenjske smeri.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Kaj pa zjutraj? Aja, to te ne zanima. Verjetno ne veš, koliko vozil vsako jutro pride iz Dolenjske. Zožanje tam, kjer ga ti predlagaš bi bla totalna blesarija in bi povzročilo gužvo do Ivančne.
Sej pri ostalem se verjetno delaš neumnega a ne? Vprašanje je bilo, kje je meja prirejanja pravil, ker verjetno je jasno, da tam kjer so zdaj količki ni mel avto normalnega človeka kaj iskat.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kolikor vem ze lahko (ali pa bos kmalu) lahko tudi v Sloveniji zapeljal legalno v rdeco brez kazni. Se ena zmaga za dinamike
aja, tukaj gre cesta že po terenu, tako da bi bilo načeloma že izvedljivo. ampak če so narejene šele idejne zasnove, bo preteklo še veliiiiiko časa do same izvedbe.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Nekaj je že narejeno, treba le adaptirat
https://www.google.si/maps/@46.0141978
Tudi idejne zasnove širitve ljubljanske obvoznice predvidevajo dodaten priključek iz dolenjske smeri, najverjetneje ravno skozi tale podvoz.
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kolikor vem ze lahko (ali pa bos kmalu) lahko tudi v Sloveniji zapeljal legalno v rdeco brez kazni. Se ena zmaga za dinamike
No no, ne zavajaj, I see what you did there
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kolikor vem ze lahko (ali pa bos kmalu) lahko tudi v Sloveniji zapeljal legalno v rdeco brez kazni. Se ena zmaga za dinamike
No no, ne zavajaj, I see what you did there
Tako deluje v ZDA in nimajo problemov, je pa res, da je splošna cestna kultura tam milo rečeno drugačna.
Stran 7Citat:
Uporabnik sass pravi:
aja, tukaj gre cesta že po terenu, tako da bi bilo načeloma že izvedljivo. ampak če so narejene šele idejne zasnove, bo preteklo še veliiiiiko časa do same izvedbe.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Nekaj je že narejeno, treba le adaptirat
https://www.google.si/maps/@46.0141978
Tudi idejne zasnove širitve ljubljanske obvoznice predvidevajo dodaten priključek iz dolenjske smeri, najverjetneje ravno skozi tale podvoz.
street view
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ce je gneca pri semaforju zaradi smeri lavrica naj naredijo dva pasova za zavijanje levo. Razen ce ne pozira dolenjska cesta in vozniki blokirajo promet ker obstanejo v križišču pri rdeci luci.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Sel bos lahko in pika. Pa ne vidim ravno hudega smisla v tem, ker bo potem tezko dokazovat kdo je bil kriv.
Naj najprej porihtajo semaforje ob zavijanju levo/desno da se bo prej prizgala zelena luc za naravnost kot pa ugasnila puscica za desno Ciljam na krizisce v Mengšu iz smeri gorenjska, pa se kaksno. Imas prosto pot za desno, potem imas dve sekundi rdeco, potem pa spet zeleno (za vse smeri). In v tistih dveh sekundah vozniki ki ne poznajo semaforja bremzajo, potem pa cakajo pred zelenim semaforjem, ker je pricakujejo samo dve sekundi rdece luci.