Kdo bi zastopil sralce,ki puscajo luknje za sleparje umes,ko pa priletis pred njega,se pa kurci? A taki zagovarjajo kolicke al so proti?
Pri 80kmh kolikor je omejitev tam, je potrebno imeti za tri sleperje luknie vmes in ne samo za enega. Cakaj da bodo zaceli na osnovi kamer se to izstavljati kazni. Potem bo zanimivo. Jaz jo bom dobil vsakič ko bom na cesti. In bom eden redkih na alterju. Ker vecina vozi po pravilih.Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Kdo bi zastopil sralce,ki puscajo luknje za sleparje umes,ko pa priletis pred njega,se pa kurci? A taki zagovarjajo kolicke al so proti?
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pri 80kmh kolikor je omejitev tam, je potrebno imeti za tri sleperje luknie vmes in ne samo za enega. Cakaj da bodo zaceli na osnovi kamer se to izstavljati kazni. Potem bo zanimivo. Jaz jo bom dobil vsakič ko bom na cesti. In bom eden redkih na alterju. Ker vecina vozi po pravilih.Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Kdo bi zastopil sralce,ki puscajo luknje za sleparje umes,ko pa priletis pred njega,se pa kurci? A taki zagovarjajo kolicke al so proti?
Kaj pa tisti, ki so se pravilno vključevali in so imeli probleme zaradi takih "debilnih izstrelkov", ki so prileteli v razcep tam, kjr sploh ni nobenega pasu. Pa ne mi rečt, da si že na sredi klanca videl, kakšen je promet z Dolenjske smeri.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zozanje na en pas v ovinku po klancu navzdol pri 80kmh in vkljucitev v sistem zadrge je za vecji delez voznikov problem kot pa vkljucitev direkt na vozni pas iz dolenske (preko polne crte) za tisto malenkost voznikov ki s(m) o to obcasno izvajali. Tisto s(m) o izvajali tisti ki smo ze na sredi klanca spremljali promet z Dolenjske smeri in nas desni pas ni zanimal. Ce pa smo videli da je dolenjska polna, pa je do zozanja bilo se vedno dovolj casa za "zadrgo".
Je pa zanimivo da vceraj v prispevku pop tv nihce ni omenil dvopasovne vkljucitve kar je problem na alterju. Izpostsvili so problem obracanja in voznje v nasprotno smer..... Pesek v oci
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Kaj pa tisti, ki so se pravilno vključevali in so imeli probleme zaradi takih "debilnih izstrelkov", ki so prileteli v razcep tam, kjr sploh ni nobenega pasu. Pa ne mi rečt, da si že na sredi klanca videl, kakšen je promet z Dolenjske smeri.
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Kaj pa tisti, ki so se pravilno vključevali in so imeli probleme zaradi takih "debilnih izstrelkov", ki so prileteli v razcep tam, kjr sploh ni nobenega pasu. Pa ne mi rečt, da si že na sredi klanca videl, kakšen je promet z Dolenjske smeri.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zozanje na en pas v ovinku po klancu navzdol pri 80kmh in vkljucitev v sistem zadrge je za vecji delez voznikov problem kot pa vkljucitev direkt na vozni pas iz dolenske (preko polne crte) za tisto malenkost voznikov ki s(m) o to obcasno izvajali. Tisto s(m) o izvajali tisti ki smo ze na sredi klanca spremljali promet z Dolenjske smeri in nas desni pas ni zanimal. Ce pa smo videli da je dolenjska polna, pa je do zozanja bilo se vedno dovolj casa za "zadrgo".
Je pa zanimivo da vceraj v prispevku pop tv nihce ni omenil dvopasovne vkljucitve kar je problem na alterju. Izpostsvili so problem obracanja in voznje v nasprotno smer..... Pesek v oci
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Dej povej mi ti, pa še nenasitni in pošiznjeni trol poleg tebe, kje se ustavite pri takem prirejanju pravil. Rdeča luč na semaforju, je to še sveto za vas, al se vam fučka za rdečo luč, če VI presodite, da je brez razloga prižgana? Ne vem, kje je meja, če vas dvojna polna črta nikakor ne ustavi, so bli potrebni količki in zdaj je kar naenkrat DARS kriv in nikakor ne budale, ki so/ste tam skakale čez. Pa projektantska rešitev tistega dela niti nima kake posebne povezave s tem.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Dej povej mi ti, pa še nenasitni in pošiznjeni trol poleg tebe, kje se ustavite pri takem prirejanju pravil. Rdeča luč na semaforju, je to še sveto za vas, al se vam fučka za rdečo luč, če VI presodite, da je brez razloga prižgana? Ne vem, kje je meja, če vas dvojna polna črta nikakor ne ustavi, so bli potrebni količki in zdaj je kar naenkrat DARS kriv in nikakor ne budale, ki so/ste tam skakale čez. Pa projektantska rešitev tistega dela niti nima kake posebne povezave s tem.