Vzhodna obvoznica in Golovec

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Kdo bi zastopil sralce,ki puscajo luknje za sleparje umes,ko pa priletis pred njega,se pa kurci? A taki zagovarjajo kolicke al so proti?
smile-1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Ne vem, jih ti zagovarjaš al si proti, al sploh nisi opazil, da so, ker že prej itak človek, ki ma vsaj pol pike v možganih ni mel tam, kjer so količki kaj delat.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Kdo bi zastopil sralce,ki puscajo luknje za sleparje umes,ko pa priletis pred njega,se pa kurci? A taki zagovarjajo kolicke al so proti?
smile-1.gif
Pri 80kmh kolikor je omejitev tam, je potrebno imeti za tri sleperje luknie vmes in ne samo za enega. Cakaj da bodo zaceli na osnovi kamer se to izstavljati kazni. Potem bo zanimivo. Jaz jo bom dobil vsakič ko bom na cesti. In bom eden redkih na alterju. Ker vecina vozi po pravilih.
sprasujem se.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Kdo bi zastopil sralce,ki puscajo luknje za sleparje umes,ko pa priletis pred njega,se pa kurci? A taki zagovarjajo kolicke al so proti?
smile-1.gif
Pri 80kmh kolikor je omejitev tam, je potrebno imeti za tri sleperje luknie vmes in ne samo za enega. Cakaj da bodo zaceli na osnovi kamer se to izstavljati kazni. Potem bo zanimivo. Jaz jo bom dobil vsakič ko bom na cesti. In bom eden redkih na alterju. Ker vecina vozi po pravilih.
sprasujem se.gif

Verjetn govori o premikajoči se koloni, kjer eni puščajo 100 metrske luknje, ko bi bli sami na cesti, spet drugi se pa furajo na odbijačih in pol seveda da se noben ne more uvrstit.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
folk res mečka. jaz lepo uletim po levem pasu, se mirno vključim in problem rešen. isto je pri kriziscu stajerska avtocesta, severna obvoznica v smeri btc.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
...ksz...

Malo nazaj sem se peljal čez Golovec in folk stoji že sredi predora, seveda samo na izključno desnem pasu, sredinski v predoru in kasneje levi, ki se pred količki vključi v desnega je pa frej prav do samega zožanja. Sistem zadrge, kaj je že to?
rolleyes-1.gif


@pablohasan:
zmaga.gif
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
drug problem je sicer, da bi zadrga lepo delovala, če bi vsi vozili 80, kot je omejitev, ampak v sloveniji se na to ne gre zanesti, saj vedno najdeš dinamika, ki tam pripelje 140.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Zozanje na en pas v ovinku po klancu navzdol pri 80kmh in vkljucitev v sistem zadrge je za vecji delez voznikov problem kot pa vkljucitev direkt na vozni pas iz dolenske (preko polne crte) za tisto malenkost voznikov ki s(m) o to obcasno izvajali. Tisto s(m) o izvajali tisti ki smo ze na sredi klanca spremljali promet z Dolenjske smeri in nas desni pas ni zanimal. Ce pa smo videli da je dolenjska polna, pa je do zozanja bilo se vedno dovolj casa za "zadrgo".
Je pa zanimivo da vceraj v prispevku pop tv nihce ni omenil dvopasovne vkljucitve kar je problem na alterju. Izpostsvili so problem obracanja in voznje v nasprotno smer..... Pesek v oci
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Tukaj se ze vidi koliko je gnece z Dolenjske in kam se je bolje vkljuciti v zadrgo.
2415666-Screenshot_2016-04-14-09-54-48-1.png
 

Priponke

  • 2415666-Screenshot_2016-04-14-09-54-48-1.png
    2415666-Screenshot_2016-04-14-09-54-48-1.png
    230,1 KB · Ogledi: 168

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kako to delajo nerazviti nizozemski divjaki, norci, še narišejo jim:
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zozanje na en pas v ovinku po klancu navzdol pri 80kmh in vkljucitev v sistem zadrge je za vecji delez voznikov problem kot pa vkljucitev direkt na vozni pas iz dolenske (preko polne crte) za tisto malenkost voznikov ki s(m) o to obcasno izvajali. Tisto s(m) o izvajali tisti ki smo ze na sredi klanca spremljali promet z Dolenjske smeri in nas desni pas ni zanimal. Ce pa smo videli da je dolenjska polna, pa je do zozanja bilo se vedno dovolj casa za "zadrgo".
Je pa zanimivo da vceraj v prispevku pop tv nihce ni omenil dvopasovne vkljucitve kar je problem na alterju. Izpostsvili so problem obracanja in voznje v nasprotno smer..... Pesek v oci
Kaj pa tisti, ki so se pravilno vključevali in so imeli probleme zaradi takih "debilnih izstrelkov", ki so prileteli v razcep tam, kjr sploh ni nobenega pasu. Pa ne mi rečt, da si že na sredi klanca videl, kakšen je promet z Dolenjske smeri.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Kaj pa tisti, ki so se pravilno vključevali in so imeli probleme zaradi takih "debilnih izstrelkov", ki so prileteli v razcep tam, kjr sploh ni nobenega pasu. Pa ne mi rečt, da si že na sredi klanca videl, kakšen je promet z Dolenjske smeri.

brez posrancev, ki se tam praktično ustavijo, bi bilo tudi izstrelkov bistveno manj

zdaj so pa pametno naredili tako, da vsi stojijo. bravo vsem.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zozanje na en pas v ovinku po klancu navzdol pri 80kmh in vkljucitev v sistem zadrge je za vecji delez voznikov problem kot pa vkljucitev direkt na vozni pas iz dolenske (preko polne crte) za tisto malenkost voznikov ki s(m) o to obcasno izvajali. Tisto s(m) o izvajali tisti ki smo ze na sredi klanca spremljali promet z Dolenjske smeri in nas desni pas ni zanimal. Ce pa smo videli da je dolenjska polna, pa je do zozanja bilo se vedno dovolj casa za "zadrgo".
Je pa zanimivo da vceraj v prispevku pop tv nihce ni omenil dvopasovne vkljucitve kar je problem na alterju. Izpostsvili so problem obracanja in voznje v nasprotno smer..... Pesek v oci
Kaj pa tisti, ki so se pravilno vključevali in so imeli probleme zaradi takih "debilnih izstrelkov", ki so prileteli v razcep tam, kjr sploh ni nobenega pasu. Pa ne mi rečt, da si že na sredi klanca videl, kakšen je promet z Dolenjske smeri.



Saj je dal sliko da se vidi. In če mene vprašaš, je bilo bolj varno kot pa sedaj, ko se "iz nule" vključuješ na 80km/h avtocesto.

Gužva in stoječi avto so pa sedaj VSAK dan. Čestitam Darsu za še eno odlično izvedeno zadevo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Ali pa ko se mora dolenjc na AC ustaviti da ga nekdo po sistemu verige spusti na izvoz.
Ustavljanje na AC je samo v sloveniji nenevarno, zato sedaj to podpiramo z raznimi ukrepi.
Izjemno nevarno pa je menjavanje pasu in to je treba prepreciti s količki.
Enkrat bo pocilo. Izrekam sozaleje vsem takrat udelezenim, ze sedaj. Upam, da ne pocil poln romunski tovornjak v rit kolone kot je bilo v razdrtem.
Se bodo takrat tudi po prsih tolkli in vpili o prometni varnosti, voznji v nasprotno smer....
bonk.gif

 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Dej povej mi ti, pa še nenasitni in pošiznjeni trol poleg tebe, kje se ustavite pri takem prirejanju pravil. Rdeča luč na semaforju, je to še sveto za vas, al se vam fučka za rdečo luč, če VI presodite, da je brez razloga prižgana? Ne vem, kje je meja, če vas dvojna polna črta nikakor ne ustavi, so bli potrebni količki in zdaj je kar naenkrat DARS kriv in nikakor ne budale, ki so/ste tam skakale čez. Pa projektantska rešitev tistega dela niti nima kake posebne povezave s tem.
 
Nazadnje urejeno:

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Dej povej mi ti, pa še nenasitni in pošiznjeni trol poleg tebe, kje se ustavite pri takem prirejanju pravil. Rdeča luč na semaforju, je to še sveto za vas, al se vam fučka za rdečo luč, če VI presodite, da je brez razloga prižgana? Ne vem, kje je meja, če vas dvojna polna črta nikakor ne ustavi, so bli potrebni količki in zdaj je kar naenkrat DARS kriv in nikakor ne budale, ki so/ste tam skakale čez. Pa projektantska rešitev tistega dela niti nima kake posebne povezave s tem.

Kaj se čudiš alter dinamikom. Alter dinamik je vedno na nujni vožnji.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Dej povej mi ti, pa še nenasitni in pošiznjeni trol poleg tebe, kje se ustavite pri takem prirejanju pravil. Rdeča luč na semaforju, je to še sveto za vas, al se vam fučka za rdečo luč, če VI presodite, da je brez razloga prižgana? Ne vem, kje je meja, če vas dvojna polna črta nikakor ne ustavi, so bli potrebni količki in zdaj je kar naenkrat DARS kriv in nikakor ne budale, ki so/ste tam skakale čez. Pa projektantska rešitev tistega dela niti nima kake posebne povezave s tem.

Na avtocesti ni semaforjev. Na avtocesti je varneje voziti z normalno hitrostjo kot pa stati. Rašitev, kakršna je tam, je bila nevarna prej in je nevarna sedaj, razlika je samo da sedaj niti promet ne teče. Edina res varna rešitev bi bila zožanje dovoza iz dolenjske na en pas že prej samim križiščem in fizična onemogočitev koriščenje izvoza voznikom iz dolenjske. Pasova iz dolenjske in iz predora bi se tako v normalni dolžini združila šele za samim izvozom. Na ta način bi preprečili ustavljanje na avtocesti in potrebo po pospeševanju in nule.

Preden bo kdo pameten: po obvoznici pride več vozil kot iz dolenjske, zato bi morala biti prioritetna.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Kaj pa zjutraj? Aja, to te ne zanima. Verjetno ne veš, koliko vozil vsako jutro pride iz Dolenjske. Zožanje tam, kjer ga ti predlagaš bi bla totalna blesarija in bi povzročilo gužvo do Ivančne.

Sej pri ostalem se verjetno delaš neumnega a ne? Vprašanje je bilo, kje je meja prirejanja pravil, ker verjetno je jasno, da tam kjer so zdaj količki ni mel avto normalnega človeka kaj iskat.
 
Nazadnje urejeno: