VW ID.3

krava

Majstr
5. sep 2007
3.668
340
83
www.kacnje.eu
Za laika:
10.400 (polog)
5.600 (obroki v treh letih)
-----------
16.000 plačanega

Avto je vreden 34 jurčkov, torej je človek dolžan še 18 jurčkov, oziroma s kakšnimi dodatki/obrestmi približno 20 jurčkov. Če seveda želi avto polastniniti po treh letih. Če ga ne želi, pa kaj?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Meni edino ni jasno, ali dejansko obstajajo kupci, ki gledajo, da bo obrok "samo 159/EUR mesec" pa imajo 10+20k za skeširat?
Ali koga naj bi ta akcija privabila? Bo šel nekdo namesto Cliota za 99/EUR na mesec kupiti ID.3, saj je samo 60 na mesec več?
Kupce imajo za budale, pa mislim, da nekdo, ki kupuje tak avto, ne spada v to kategorijo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Saj ne rabiš skeširat 20 jurjev čez 3 leta. Če ga nočeš imeti, ga lahko prodaš in razliko do tržne vrednosti doplačaš/pobašeš v žep.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.176
3.639
113
Marlbor
V bistvo je dost ziher varjanta, da ne popušiš vsega v primeru da je avto kaput po 3 letih
Če čez 3 leta nimaš 20 jurjev, ne glede na stanje avta, imaš velik problem. Gredo v izterjavo, avto prodajo pod mizo za drobiž. Klasični sistem pri vseh, ki ne zmorejo odplačevati lizinga. Ne moreš avta kar vrniti in misliš, da si prost bremen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.554
456
83
Vzet lizing za "tehnološki" beta produkt (tablico na kolesih", če si finančno na meji je pa norost.
Če nimaš na kupu itak ne greš kupovat beta produkta. No beta produkta ne greš kupovat v nobenem primeru. Vsak kompleksnejši produkt se počaka cca. 2 leti, da preraste porodne zadeve. Ni to telefon, ki ga vržeš čez 2 leti stran oz. se ne sekiraš, če vmes ne preživi gravitacijskega testa.
Kolk je lizing ponudba kjerkoli smiselna pa se itak vsak sam odloči. Bistvo je kdaj in koliko kje porabiš.

Pa pride "ena korona" in sesuje ekonomijo.... Vse bolj kaže, da bo pristanek zelo trd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Pa saj avto ni tvoj. Ali kako to gre? Samo vprašam, ne poznam teh štosov.

Avto na lizing lahko kadarkoli prodaš, seveda ob dogovoru z lizingodajalcem in pa v primeru, da ga prodaš za manj kot si dolžan lizingodajalcu, moraš sam doložit razliko.

Pa seveda, če so v pogodbi kakšni penali zaradi predčasne prekinitve lizinga, se jim ne boš izognil in tudi to plačal. Lahko pa recimo tudi novi “kupec” prevzame lizing naprej. Stvar tripartitnega dogovora.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113
Če čez 3 leta nimaš 20 jurjev, ne glede na stanje avta, imaš velik problem. Gredo v izterjavo, avto prodajo pod mizo za drobiž. Klasični sistem pri vseh, ki ne zmorejo odplačevati lizinga. Ne moreš avta kar vrniti in misliš, da si prost bremen.
A ni bilo včasih tako ,da če nisi plačeval so odpeljali avto in to je to. Sedaj ga še prodajo in te terjajo?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Ne vem. Sam v tem avtu ne vidim nobene prednosti pred recimo reno ZOE, ki je zunaj že leta. Kolk pompa in pričakovanja je bilo okoli tega avta, bi si človek mislil da po luftu leta. Proti ZOE ni večji, ni kej večji doseg, dražji je, materiali v rangu ZOE in ostalih VAG umotvorih z T roc na čelu. V glavnem nič posebnega.

Sem se danes mimo salona peljal, ga imajo noter razstavljenega. Ni vrag če si ga ne grem v naslednjih dneh ogledat.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Pa si sedel v njemu? Jaz sem sedel v obeh. Je konkretno večji od ZOE, ima večji doseg, podpira hitrejše polnjenje. Pomp je bil, ker naj bi bil električni avto v rangu Golfa za množice. Je pa predrag. Zato ne dosega pompa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Clancy

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Bom ga šel pogledat. Po tistem kar kaže v tistem video tam zgoraj, ni nič kej prostornejši. Isti hurac, cm ali 2 razlike. Dosega sta nekje enaka z večjo baterijo v ZOE. Isti hurac, samo drugo pakovanje. Glede na to da je med njima 10 let razlike, ni to nek napredek. To je bolj tisto napihovanje, kaj bo pa velecenjeni VAG ven vrgu, pa je samo še en povprečnež na svet privekal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in Najbolji

krava

Majstr
5. sep 2007
3.668
340
83
www.kacnje.eu
Če čez 3 leta nimaš 20 jurjev, ne glede na stanje avta, imaš velik problem. Gredo v izterjavo, avto prodajo pod mizo za drobiž. Klasični sistem pri vseh, ki ne zmorejo odplačevati lizinga. Ne moreš avta kar vrniti in misliš, da si prost bremen.
Točno to sem se spraševal. Ljudje računajo, da dajo nekaj (težko navarčevanega) pologa, potem nekaj let zmerno mesečno plačujejo in ... po treh letih pa šok, da morajo doplačat 20 jurčkov. Priznam, nikoli sploh nisem spremljal teh dogajanj z lizingi, sedaj šele vidim, da je to lahko res zoprna zadeva.
So vsi izračuni narejeni tako, da je na koncu obdobja še toliko plačila?
Po svoje je smešno, da je mesečno odplačevanje nastavljeno na 5,6 kEUR, avto pa stane 34 kEUR. To je krščen duš palac, saj praktično ves delež plačaš v enem kosu (nekaj pač na začetku, ostalo po treh letih). Ali česa ne razumem?