po moje je to cca 3,15 € razlike na 100km v prid električarju, vsaj variabilni stroški. Če ciganiš je ta razlika višja. Je tudi res, da lahko fejst ciganiš tudi pri dizlu. Če se ti da.Torej po tvoje je kakšna realna razlika v stroških za 10k in 20k km?
Všeč mi je da si napisal da imaš Superba L&K, to kr vpliva ba porabo. A se sam men zdi da so lastniki Škod zdej ratal prov hujši kot Bmwjaši s svojim preferiranjem Škod? Če ti pije 5l pa čestitke, za par militrov ti je ušlo prvo mesto med stotinami lastnikov Superbov na spritmonitor, kjer ima 99,9% ostalih precej visjo porabo. A zdej je Škoda Das Auto?
če ne špilaš cigana prihranek ni tako velik. 20kwh, to je 2 do 3 € za 100km, nek dizel porabi med 4 do 5 € na 100km, ... na 10kkm je to razlike 200€ na 20kkm je to 400€ razlike... hm, al kaj narobe računam?
v glavnem pesek v oke.
To je nepomembno.Koliko je stal EV? Koliko stane primerljiv benz/dizel? Kako je z izgubo vrednosti? Malo spremenljivk manjka v enačbi.
škode so res kar všečne ampak kult okrog njih je ratal pa že prav nadležen.Ok, verjetno je bil moj odgovor tudi malo narobe tolmacen, pac navajen sem, da na alterju veliko ljudi malo nabija, poleg tega imam pa par kolegov s skodami, en od njih me prepricuje da mu kodiaq pije 6l, s tem da kadarkoli se jaz usedem v avto ima trenutno povprecje blizu 8, drug me pa prepricuje da so nove skode boljse od vw in da je vw zdaj dal ukaz da morajo biti skode slabse,... pa saj je vse mozno, samo kot receno zadnje case imam kar nekaj prigod z vozniki škod, ki me prepricujejo da so boljse od Maybacha. Pa se enkrat, skode so mi v zadnjem casu prav vsecne.
facepalm
Ampak ja: "Pay peanuts, get monkeys."
Cena za 1st edition je za dva caddyja, ampak pustimo malenkosti...
Pa kaj za vraga greš primerjat caddyja pa id3? Fora te plastike je verjetno tud, da je lahka, pa kobajagi kej bolj ekološka (ugibam) Sem vozil kar precej i3 in so tam notri tudi določeni materiali reciklirani in ekološki in kaj jaz vem kaj, pač da se hvalijo kok so oh in sploh eko. Pri id3 me bolj zanima, kateremu id3iotu pri VW je bilo kul, da se je spomnil imeti samo 2 stikali za odpiranje oken??? To je bedarija prve klase, ostalo je spet s temi blesavimi touch zasloni, to bi jaz z zakonom prepovedu, ampak mogoče sem samo star prdec, ki mu je navaden zaslon s fizičnimi tipkami in idriveom pač perfect. Pa po reviewu carwow-a je build quality slabši od tesle3, kar je kar žalostno, če je res.
Pa mi je id3 zelo všečen in bo gotovo v ožjem izboru, ko se poleže prvi naval in se ga bo mogoče celo dalo voziti in stestirati.