VW goljufal pri emisijah NOx v US

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Ne vem, mogoče bodo hoteli potrdilo, mogoče bodo imeli kako bazo, mogoče to sploh ni res...

...ravno zato ne bi dovolil posega.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Zato bi morala biti kaka zakonska dopolnitev in dopolnitev registra vozil. Kar tako na horuk to ravno ne gre. Konec koncev bi s takim posredovanjem podatkov servis imel dodatne stroške. Država pa tudi, da tak podatek lahko sprejme.
 

Jeri

Fizikalc
2. sep 2007
585
172
43
41
Aprila sem imel registracijo in prvi tehnični pregled (avto 1 leto star) in me niso nič povprašali, če imam že odpravljeno napako.
 

Jeri

Fizikalc
2. sep 2007
585
172
43
41
Avto je pisan na firmo oz. tovorno vozilo je.
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.516
4.278
113
Saj pri nas gredo avti z odstranjenim DPF čez tehničnega. No tako bi bilo utopično kaj takšnega pri nas pricakovat.
 

Success

Fizikalc
5. sep 2010
538
185
43
Tudi jaz sem imel ne dolgo nazaj tehničnega, ki sem ga opravil brez problemov in brez vprašanj (Passat 2011, 2.0 tdi).

Imam pa v četrtek zmenjeno za tale poseg in me malo skrbi. V zameno mi naj bi dali novega passata za to uro in 42€ za naslednji servis oz karkoli.. Bolj ko berem po internetu o tem, bolj razmišljam o preklicu.. Svašta..

Lp
 

DoR

Pripravnik
2. sep 2007
247
0
16
ksz.

Po kaksnem algoritmu posiljajo tele dopise?
Meni je neverjetno, da to delajo preko navadne poste, brez povratnice...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
ksz...

Na tehničnem je avto itak v "goljufivem" načinu, tako da ni problema.

Nihče pa tudi ni rekel da je homologacija avta preklicana (to lahko šele po končanju vseh servisnih posegov).
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Pojma nimam. Jaz sem do sedaj dobil dve navadni pošti, eno od uvoznika in eno od servisa, kjer sem avto kupil. V obeh le to, da imam motor z goljufivim programom in, da naj pričakujem vpoklic na servis.

Če mislijo, da bom hodil na lastne stroške v mojem delovnem času na servis, da mi menjajo software zaradi goljufanja se hudo motijo. In to brez kakršnekoli nasprotne ugodnosti...

Sem že enkrat napisal kaj bi bilo pravilno oz. kaj bi moral narediti sam servis, če se že uvoznik ali tovarna ne spomni.
Poklicati stranko, javiti kaj in kako je z zadevo, jo naročiti na servis ko NJEJ ustreza, pa naj je to popoldan po 17.00 uri ali v soboto. Pač za svojimi napakami stojimo in bomo delali nadure, da uredimo stanje. Ji ponuditi ustrezno kompenzacijo, ki ni dišeča smrekica ali hladna kava v salonu. Oz. ponuditi, da sprejmemo avto ob šestih zjutraj med delovnikom, dobim nadomestni avto in pridem popoldan nazaj.

To bi bil način, s katerim vsaj pokažeš, da ti je žal za neumnosti lastne znamke in da stranka lahko zaupa vsaj v tvoj servis, da boš zrihtal kar se da. Več kot očitno jim dol visi in upam, da bodo prodajne številke temu primerne.
 

DoR

Pripravnik
2. sep 2007
247
0
16
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Manj kot pride ljudi na servis, manj stroška zanje.

Ja, ok, ampak nepravilnosti morajo odpraviti, sploh ce se bo v prihodnosti spremenil nacin tehnicne kontrole avtomobilov.

Ze poziv k ugovoru v roku 3 mesecev (ali nekaj podobnega) od prejetega prvega obvestila je smesen, ce so slednjega poslali po navadni posti.

Verjetno so tud zdej razposlali neko genericno posto, ampak me zanima, po kaksnem algoritmu...verjetno ne vsem naenkrat...ali pac?

Meni se zdi, da je tole vse skupaj vzeto prevec zlahka...
Zanalasc?
 

DoR

Pripravnik
2. sep 2007
247
0
16
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Pojma nimam. Jaz sem do sedaj dobil dve navadni pošti, eno od uvoznika in eno od servisa, kjer sem avto kupil. V obeh le to, da imam motor z goljufivim programom in, da naj pričakujem vpoklic na servis.

Če mislijo, da bom hodil na lastne stroške v mojem delovnem času na servis, da mi menjajo software zaradi goljufanja se hudo motijo. In to brez kakršnekoli nasprotne ugodnosti...

Sem že enkrat napisal kaj bi bilo pravilno oz. kaj bi moral narediti sam servis, če se že uvoznik ali tovarna ne spomni.
Poklicati stranko, javiti kaj in kako je z zadevo, jo naročiti na servis ko NJEJ ustreza, pa naj je to popoldan po 17.00 uri ali v soboto. Pač za svojimi napakami stojimo in bomo delali nadure, da uredimo stanje. Ji ponuditi ustrezno kompenzacijo, ki ni dišeča smrekica ali hladna kava v salonu. Oz. ponuditi, da sprejmemo avto ob šestih zjutraj med delovnikom, dobim nadomestni avto in pridem popoldan nazaj.

To bi bil način, s katerim vsaj pokažeš, da ti je žal za neumnosti lastne znamke in da stranka lahko zaupa vsaj v tvoj servis, da boš zrihtal kar se da. Več kot očitno jim dol visi in upam, da bodo prodajne številke temu primerne.

467716-post_slo.gif

Nisem bral vsej prejsnjih postov, ampak z napisanim se strinjam.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik DoR pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Manj kot pride ljudi na servis, manj stroška zanje.

Ja, ok, ampak nepravilnosti morajo odpraviti, sploh ce se bo v prihodnosti spremenil nacin tehnicne kontrole avtomobilov.

Morajo?
Meni se zdi, da to bolj kot ne prostovoljno počno na način kot se jim zahoče.

Neprostovoljno bi bilo, ko bi EU za vsak goljfiv avto zaračunala 1000 EUR kazni VW, in če ne odpravi v roku leta dni pomanjklivosti še dodatnih 5000 EUR na avto za vsak mesec neureditve, pa avtomatsko razveljavljenje homologacij za katere proizvajalec ne dokaže, da jih je uredil.

Tako, se pa vsi samo lepo gledajo in smeškajo drug drugemu.

V Sloveniji, pa garantiram, da se bi vsi oklicali za nepristojne in se miga samo še zaradi EU. Glavno, da kasirajo mulcem s starimi prerjavetimi hondami za alu winge brez homologacije.

Ta ekologija in predpisi so v EU in še posebej v Sloveniji samo za okras in selektivno izvajanje. Ekologija in dizel my ass. Indijski Tata Nano je bolj ekološki.