Pojma nimam. Jaz sem do sedaj dobil dve navadni pošti, eno od uvoznika in eno od servisa, kjer sem avto kupil. V obeh le to, da imam motor z goljufivim programom in, da naj pričakujem vpoklic na servis.
Če mislijo, da bom hodil na lastne stroške v mojem delovnem času na servis, da mi menjajo software zaradi goljufanja se hudo motijo. In to brez kakršnekoli nasprotne ugodnosti...
Sem že enkrat napisal kaj bi bilo pravilno oz. kaj bi moral narediti sam servis, če se že uvoznik ali tovarna ne spomni.
Poklicati stranko, javiti kaj in kako je z zadevo, jo naročiti na servis ko NJEJ ustreza, pa naj je to popoldan po 17.00 uri ali v soboto. Pač za svojimi napakami stojimo in bomo delali nadure, da uredimo stanje. Ji ponuditi ustrezno kompenzacijo, ki ni dišeča smrekica ali hladna kava v salonu. Oz. ponuditi, da sprejmemo avto ob šestih zjutraj med delovnikom, dobim nadomestni avto in pridem popoldan nazaj.
To bi bil način, s katerim vsaj pokažeš, da ti je žal za neumnosti lastne znamke in da stranka lahko zaupa vsaj v tvoj servis, da boš zrihtal kar se da. Več kot očitno jim dol visi in upam, da bodo prodajne številke temu primerne.