VW goljufal pri emisijah NOx v US

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Če bi pri Guardianu prebrali študijo, bi vodeli, da opozarja na čisto resne probleme, ki nimajo zveze z oviranjem uvedbe EV.
V resnici je čisto peprosto: na leto se na svetu proda 75M avtov. Če kdo misli, da bomo lahko leta 2025 prodali 75M električnih avtov (v vseh cenovnih razredih, ki jih ta številka obsega), se seveda žalostno moti.
In do tedaj bi bilo zelo dobro naredit tudi kak korak naprej pri gorivih, ne le pri tehnologiji ICE motorjev. Čistejša goriva bodo nujna, ker bomo ICE motorje imeli (vsaj v PHEVih) še precej dlje kot le do 2025.
Sem pa absolutno proti kakršnemkoli dizlu, tudi biodizlu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Kje je zdaj zadeva? Imam obcutek, da je vse potihnilo. V EU nic vpoklicev ali se motim? Tudi za ZDA ni nic slisati.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Tiho je pa zato, ker ibervagni po posegu, to pač več niso.
evil.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Ti bom povedal, ko bo ex-šefica odpeljala, no, pripeljala, RSko nazaj.

Si pa dovolim "laično" vprašanje: "Zakaj kupci normalnega avta, tega odpeljejo na čipanje šele po nakupu?"
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
ksz

Kaj je pa z odškodninami? V ZDA ja, v Evropi pa ne.. ali kako?
Se boste VW fahrerji pustili gladko nategniti in v prihdonje boste še nagradili to firmo, ki vas je nategnila, z nakupom še enega VW?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ministry of Transport wants to close defeat device loophole

"Germany wants to close a loophole that allows automakers to employ emissions control shutoff devices under certain conditions, which the German Federal Ministry of Transport (KBO) views as allowing automakers to skirt emissions regulations."

Kje je luknja:
"This is done primarily by means of the 'temperature window,' outside which the manufacturers reduce the effectiveness of the emissions abatement."

Torej če povzamemo
- legalno je uporabljati "temperaturno" luknjo, kar dela večina proizvajalcev
- nelegalno je uporabljati detektiranje ali gre za testni cikel ali ne (VW)

Kaj bo naredil VW z vpoklicem? Verjetno bo izkoristil temperaturno luknjo kot vsi ostali, to bo pač pomenilo, da bo kontrola emisij delovala npr. 10% časa, namesto sedanjih 1%.

Real world testi, kjer vidimo da svinjajo vsi oz. VW celo še najmanj, so pač testi kot je kontrola emisij izklopljena, zato pač taki mešani rezultati, ki pa s samo goljufijo nimajo veze.

To je situacija v EU, v ZDA so pa v buli, ker očitno tam ni take "temperaturne" luknje kot v EU. če pa vklopijo kontrolo emisij, da deluje 100% časa, bodo pa motorji pocrkali oz. bodo lastnosti avta "drugačne".
evil.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.742
5.900
113
Nekaj strani nazaj se je šinfalo turbo bencinarje z direktnim vbrizgom. Seveda tudi tukaj obstajajo filtri. Zanima pa me, koliko ti filtri povečajo porabo, zmanjšajo moč in navor.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.819
5.929
113
German Federal Ministry of Transport je bmvi http://www.bmvi.de/EN/Home/home_node.html , ne kbo.

Resorni minister Dobrindt je smeh (beri zlobiran do konca), zaradi njega se VW ne bo zgodilo prav nič iz strani De vladnih agencij.


V ZDA bodo 500 k vozil vzeli nazaj (tako kot Yugo 91, ko niso šli skozi teste emisij).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:Resorni minister Dobrindt je smeh (beri zlobiran do konca), zaradi njega se VW ne bo zgodilo prav nič iz strani De vladnih agencij.
Nemški resorni minister očitno ve od česa država in nemški javni sektor živi. To se v slovenski politiki ne more zgoditi, ker je prepričanje, da se vse da rešiti z novo izdajo obveznic. Zato bodo Nemci stvar peljali tako, da VW ne postal mali palček, ki čez 5 let ne bo več dajal prispevka nemškemu BDP-ju. Preprosto politiki tam niso butasti in znajo osnovne matematične operacije. Tudi VW kapital lahko pobegne iz Nemčije nekam drugam po svetu, če bodo pritiski prehudi. Tega Nemčija ne more preprečiti. Zato je vse nek kompromis, ki bo predvsem sprejemljiv za VW. Hkrati pa Nemci delajo na tem, da jim olajšajo poslovanje in zaščita svojega trga z brezkompromisnimi napadi na Fiat. Je.at ga, ampak to je naloga politike.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:Resorni minister Dobrindt je smeh (beri zlobiran do konca), zaradi njega se VW ne bo zgodilo prav nič iz strani De vladnih agencij.
Nemški resorni minister očitno ve od česa država in nemški javni sektor živi. To se v slovenski politiki ne more zgoditi, ker je prepričanje, da se vse da rešiti z novo izdajo obveznic. Zato bodo Nemci stvar peljali tako, da VW ne postal mali palček, ki čez 5 let ne bo več dajal prispevka nemškemu BDP-ju. Preprosto politiki tam niso butasti in znajo osnovne matematične operacije. Tudi VW kapital lahko pobegne iz Nemčije nekam drugam po svetu, če bodo pritiski prehudi. Tega Nemčija ne more preprečiti. Zato je vse nek kompromis, ki bo predvsem sprejemljiv za VW. Hkrati pa Nemci delajo na tem, da jim olajšajo poslovanje in zaščita svojega trga z brezkompromisnimi napadi na Fiat. Je.at ga, ampak to je naloga politike.

Pa se tebi ta nepravičnost zdi v redu? Povsod dvojna merila? Da so nepravične prakse povsem nekaj normalnega?
Takih zadev se ne bi smelo tolerirati. Vsak, ki ima pri sebi zadeve razpucane bi moral take politike in tako podjetje bojkotirati, če ne pa sam ni nič drugačen in pade kar v isto kategorijo ... hinavcev.