VW goljufal pri emisijah NOx v US

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Daj se ti zdaj zjasni kaj bi rad...voziš dizla...ta fejst smrdljivega (čemu (še) ne vem)...omenjaš nekaj hibride (zaradi ekologije?) dizla z adblue (ki je tam zaradi ekologije) pa ne boš imel.

Kaj bi zdaj ti?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
grims-1.gif
verjetno si kupil dizla (takrat ko si ga) zaradi porabe. Za ekologijo ti je (predvidevam) dol viselo. Tako kot vsem ostalim, ker se pač ni o tem govorilo.

Zdaj je pa zadeva 'in' a na napačnem področju...toliko kot se pozna na ekologiji teh cirul čarul zadev ki nižajo emisije se po drugi strani parkrat bolj svinja za proizvodnjo teh zadev. A to ni 'in' in tudi ne pomembno.

Dejstvo je, da jie te 1,5 tone ki jo prestavljamo iz točke a na točko b ena strahovita ekološka katastrofa (prdvsem potrebna energija za izdelavo te gmote). Bila in bo ne glede na to kako gorivo bo za to uporabljala...tako da je teh nekaj % razlike v čistosti izpuhov predvsem pesek v oči za rajo, predvsem pa orgazmi za birokrate.

Na vsak narediš za ekologijo neverjetno več če (npr. tvojo obstoječo) staro smrdulo voziš npr. 16 let kot če bi po 8-ih letih le tega menjal za bilokateri voz na bilokatero vrsto goriva (vključno z el. vozili ki so kvazi zeleni).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Daj se ti zdaj zjasni kaj bi rad...voziš dizla...ta fejst smrdljivega (čemu (še) ne vem)...omenjaš nekaj hibride (zaradi ekologije?) dizla z adblue (ki je tam zaradi ekologije) pa ne boš imel.

Kaj bi zdaj ti?

Ti jaz odgovorim, ne gre za ekologijo ampak za probleme pri daljšem lastništvu sodobnega EU6 dizla proti sodobnem bencin hibridu.

Za tiste, ki avte menjajo na 3-5 let to ne igra nobene vloge, za tiste ki jih imamo 10 let pa zelo pomembno, meni se zaenkrat hibrid kaže zelo prijazen do uporabnika v vseh pogledih.

Še glede sodobnih bencinarjev, nekateri (ne vsi) gredo po poti direktnega vbrizga z "lean burn" to pa posledično prinaša povišane NOx emisije enako kot pri dizlu. Vedno je pa bilo in bo še prihodnje tako, da bodo proizvajalci hodili po robu doseganja emisijskih standardov tako pri dizlu kot pri bencinu, to enostavno zahteva trg in konkurenca.

Tako kot v avtošportu vsak išče luknje v pravilih za doseg tistega promila več zmogljivosti tako je tudi pri okoljskih normah, kjer ti vsaka taka bližnjica pomeni konkurenčno prednost. In prav tako kot avtošportu od časa do časa koga dobijo z roko v medu tako so na limanice dobili VW, ki si je z goljufijo pridobil konkurenčno prednost, ampak predvsem v ZDA, v EU kot smo videli ima vsaka znamka svoj način iskanja lukenj v ssitemu, ali so te luknje legalne ali ne pa bomo poslušali še naslednje desetletje.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Kar se mene tiče ti bo ob lastnišvo 10+ let dosti večji riziko predstavljav hibrid (baterija, el. Pogon, elektronika tega dela) in njegov strosek popravila (ter zmoznosti popravil teh komponent..vsaj izven uradnega servisa) kot servoisiranje euro 6 dizla, ki ima dodan zgolj del čiščenja (pa se to na izpuhu) z ad.blue tekočino...kar je praktično en filter več.

Ob uveljavitvi euro 7 norme bojo pa potrebni filti praktično na vseh vozilih na fosilna goriva (vključno s hibridi). Že euro 6 je na meji da jih bencinarji ne rabijo.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.079
3.565
113
41
Lj
Euro norme so itak brezveze, kot je razvidno iz teh razkritij o preseganju. Torej lahko napišejo pravila za Euro 10 če hočejo, ampak to še nič ne pomeni.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Menim, da premalo poznaš hibridno tehniko, da bi bil lahko pameten. Kot rečeno trenutno se bližam 7. letu v hibridu in nič ne kaže, da bi bilo kaj iztrošeno. Podrobno spremljam tudi ameriški forum kjer je nekaj miljonov lastnikov hibridov in nič ne kaže, da bi se tam odvijale podobne zgodbe kot na slo forumih glede dizlov.
tongue-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Ne da jo poznam premalo...nič je ne poznam. Zgoj naglas razmišljam. 7 let ni nobena doba. Ko in če ti crkne kaj pri 13 let starem avtu..kdo bo znal poprait in za kak denar? To je tisto kar mene muči.
Če pri dizlu crkne pdf, egr,...najdeš alternativo, ponaredek, obvoz...naredi ti vsak mehanik. Kam boš s hibridom? Zgolj in edino uradni servis...

Za lastništvo 10+ si jaz ne upam stavit na hibrida. Z dizlom ne vidim problema.

Kdor pa menja avte na 7 let ali prej bi ga pa itak mogli ekologi linčat
evil.gif
...aja ne (!) sori...ta je frajer ker nabavlja eko proizvode.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.447
551
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Ne vem kak avto voziš. To kar pišeš drži za kakega oldtimerja, ki ima še uplinjač in nič elektronike. Tudi taki obstojajo. Če primerjam sodobnega dizla ali pa bencinarja s kakim toyotinimi hibridi (drugi še niso dovolj časa na trgu), primerjava pokaže naslednje:
- bistvene razlike v količini elektronike ni, neglede na hibridni sklop
- hibrid ima PSD namesto menjalnika, zadeva je mehansko manj komplicirna od ročnega menjalnika
- baterija pri hibridu, glede na podatke iz one strani luže, že nekaj časa napovedujejo množične odpovedi pri prvi generaciji priusa, pa še ni veliko od tega. Pa še regeneracija je možna.

Na koncu dodaš še manjše tveganje pri ceni goriva pri hibridu (manjša poraba manj razlik med mestom in izven mesta), pa postane hibrid že kar zanimiv.
 
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Euro norme so itak brezveze, kot je razvidno iz teh razkritij o preseganju. Torej lahko napišejo pravila za Euro 10 če hočejo, ampak to še nič ne pomeni.

v bistvu je težava ker Eu norme pišej oljduje po pisarnah, za dosego le-teh se pa trudijo ljudje v laboratorijih. Papir je eno, praksa drugo in velikokrat v reali nista skupaj, v teoriji pa sta kot rit in srajca.

EUkrati naj začno gledat kaj je okej, sprejemljivo, kje se dajo izpusti manjšat in tam delat ne pa da mešamo biodizel med fosilni dizl, potem se pa dušiku čudimo.....
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:Dejstvo je, da jie te 1,5 tone ki jo prestavljamo iz točke a na točko b ena strahovita ekološka katastrofa (prdvsem potrebna energija za izdelavo te gmote).

Podobna zgodba kot tisti mit o baterijah in enekrgiji potrebni za njihovo izdelavo ...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Menim, da premalo poznaš hibridno tehniko, da bi bil lahko pameten. Kot rečeno trenutno se bližam 7. letu v hibridu in nič ne kaže, da bi bilo kaj iztrošeno. Podrobno spremljam tudi ameriški forum kjer je nekaj miljonov lastnikov hibridov in nič ne kaže, da bi se tam odvijale podobne zgodbe kot na slo forumih glede dizlov.
Koliko km? 300.000 km je pred kratkim v bližnji družini z lahkoto in brez problemov odvrtel še 1.4 P206 Hdi mlinček.
Za par primerkov vozil ne boš imel SLO foruma. Hibridi so poskus, kako slab motor izboljšati z nekim dodatkom. Slabo juho popraviti z več soli in popra. Saj se popravi, ampak ne bistveno.
Kak dan ali dva nazaj je bilo na radiju, da bi v primeru popolnega prehoda Kitajcev na električna vozila, na Kitajskem povzročili za 30 % večje onesnaževanje zraka kot z vozili na fosilna goriva. Razlog - večina kitajske elektrike je iz termoelektrarn. Res pa je, da tisto onesnaženje preneseš iz mesta za sosednji hrib.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Ne da jo poznam premalo...nič je ne poznam. Zgoj naglas razmišljam. 7 let ni nobena doba. Ko in če ti crkne kaj pri 13 let starem avtu..kdo bo znal poprait in za kak denar? To je tisto kar mene muči.
Če pri dizlu crkne pdf, egr,...najdeš alternativo, ponaredek, obvoz...naredi ti vsak mehanik. Kam boš s hibridom? Zgolj in edino uradni servis...

Za lastništvo 10+ si jaz ne upam stavit na hibrida. Z dizlom ne vidim problema.

Kdor pa menja avte na 7 let ali prej bi ga pa itak mogli ekologi linčat
evil.gif
...aja ne (!) sori...ta je frajer ker nabavlja eko proizvode.

Popolnoma isti razlog zakaj izbrati Toshibo Estio za TČ in ne neko renomirano europsko ON/OFF, za katero je moč dobiti vsak del posebaj in ti jo zna pošravfat vsak sosedov Janez.
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Kak dan ali dva nazaj je bilo na radiju, da bi v primeru popolnega prehoda Kitajcev na električna vozila, na Kitajskem povzročili za 30 % večje onesnaževanje zraka kot z vozili na fosilna goriva. Razlog - večina kitajske elektrike je iz termoelektrarn. Res pa je, da tisto onesnaženje preneseš iz mesta za sosednji hrib.

Kak dan ali dva je nazaj je bila na radiu očitno neumnost. Tudi pri 100% elektrike iz TE to na kitajskem ne drži ...