VW goljufal pri emisijah NOx v US

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
735
110
43
Tole kar se gredo zdajle glede dizlov, me zelo spominja na dr. Radana. Marsikomu so zdravniki olajšali pot na oni svet, grešni kozel je Radan. Enako vsi proizvajalci zavajajo s podatki o emisijah, nasrkal pa bo VW zato, ker bodo USA s tem pač največ iztržile. Če pokasiraš nekaj miljard, ni slabo, če pa ob tem še malo prevetriš ponudnike avtov na svojem ogromnem trgu, je pa dobiček sploh zavidanja vreden
 
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
...
- konkretno manjšo porabo, torej je že tako izpustov manj
- vso živo tehnologijo, ki tiste izpuste čisti
Torej so recimo (pišem na pamet, da me ne bo takoj nekdo zagrabil) 100x čistejši od recimo Golf-a 2ke dizel in verjetno občutno čistejši od mojega traktorčka. Ampak važno, da dizel svinja, becinar je pa tako čist in oh in sploh. Sploh sodobni bencinarji z direktnim vbrizgom so čisti anglečki, a ne
grims-1.gif
?
V glavnem, naslednjič ko boste prižgali svojo kosilnico doma ali strmeli v romantičen oblaček dima na križarki se spomnite na dizle, ki svinjajo.

Še enkrat:
- nekaj je CO2, ki je direktno vezan na porabo goriva, je toplogredni plin in nima direktnega vpliva na kvaliteto zraka, ki ga dihamo, veliki ameriški motorja ga seveda ven plunejo na tone.

CO2 ustvarja ogljikovo kislino in kisli, povzroča bolj kislo ozračje. je tudi udeležen pri kislem dežju in zaksiuje morja in podobno. Povzroča draženje (pri dihanju), vendar pa precej manj kt NOx in podobne zadeve (sploh kako žveplo). Ni pa prav nedoležn tud CO2, ampak vseeno manj kt konkurenca

- nekaj čisto drugega so pa škodljivi plini, ki vplivajo na kvaliteto zraka, ki ga dihamo in nimajo korelacije s porabo goriva niti s prostornino motorja. Na tem področju so bili dizli v preteklosti deležni odpustkov po EURO normi, sedaj se je to zaostrilo in izenačilo z bencinarji, ampak vse kaže da samo na papirju

Avto je iz vidika države luksuz, pa naj ima še tako v k*** javni prevoz, zato jasno, da za ta vozila veljajo najstrožji predpisi pa naj bodo tebi smiselni ali ne.

Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pa nihče me ne bo prepričal, da njihov osmak s porabo 15 litrov svinja manj kot pa moj smrdeč dizel z manj kot tretjino njegove porabe. Čeprav tam čez prestane njihove teste, moj traktor bi pa pogrnil po celi črti.

Točno to ti pravim, manj ŠKODLJIVIH plinov kot tvoj traktor, ampak več CO2 in več porabe dragocene nafte, ki bi jo morali vsekakor bolj gospodarno porabljati. Tu je ta dilema, Evropi je prioriteta CO2 in poraba nafte, v USA je prioriteta čist zrak, za porabo nafte jih pa briga.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.909
113
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
Tole kar se gredo zdajle glede dizlov, me zelo spominja na dr. Radana. Marsikomu so zdravniki olajšali pot na oni svet, grešni kozel je Radan. Enako vsi proizvajalci zavajajo s podatki o emisijah, nasrkal pa bo VW zato, ker bodo USA s tem pač največ iztržile. Če pokasiraš nekaj miljard, ni slabo, če pa ob tem še malo prevetriš ponudnike avtov na svojem ogromnem trgu, je pa dobiček sploh zavidanja vreden

ja bogi VW, preddlagam, da odpremo en račun in začnemo zbirat denar za njih...
rolleyes-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Tdi ogret na delovno temperaturo s klimo na polno v rush hour v LJ: 8.6 povprečna poraba.
Očitno pojmujeva drugače mrzlo jajcanje 2-3km s semaforjem na 100 metrov.
S konca Viča (pri P+R) po tržaški do karlovške, desno po roški, pa čez vrazov to je bilo še pred sedanjim potekom prometa) na začetek zaloške. Zujtraj po gužvi tja, popoldan pa čez center (po gosposvetski) nazaj. Dovolj "jajcljivo"? Bencinar, vedno na začetku mrzel (klima pa je itak on). 9. Zdaj je ene 3 km več, ampak le 2 semaforja več - pa je poraba za liter nižja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Novi EA288 motor naj nebi imel goljufivega softwarea, ampak v US ga vseeno ne smejo prodajati:
http://jalopnik.com/vw-discontinued-the-guilty-tdi-in-2014-so-why-cant-you-1732311030

Zanimiv je tudi en komentar spodaj pod člankom, glede novega EA288 motorja:
Citat:
You take one look at that engine in person and basically go “Shit, I don’t want to work on that.”

It makes the already complex first gen commonrails look simple and easy to work on in comparison.

-a former VW dealer tech who’s now attempting to start his own shop with an emphasis on diesels.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.885
5.978
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Tdi ogret na delovno temperaturo s klimo na polno v rush hour v LJ: 8.6 povprečna poraba.
Očitno pojmujeva drugače mrzlo jajcanje 2-3km s semaforjem na 100 metrov.
S konca Viča (pri P+R) po tržaški do karlovške, desno po roški, pa čez vrazov to je bilo še pred sedanjim potekom prometa) na začetek zaloške. Zujtraj po gužvi tja, popoldan pa čez center (po gosposvetski) nazaj. Dovolj "jajcljivo"? Bencinar, vedno na začetku mrzel (klima pa je itak on). 9. Zdaj je ene 3 km več, ampak le 2 semaforja več - pa je poraba za liter nižja.
Kolega je imel vw polota 1.6 benc, po max 2 minutah je bil motor segret na 90C, ne glede na vreme in obremenitev.
Termostata ni nihče kaj "tunal".

So sedaj kaj spremenili na vozilih, da se nekatera tako dolgo ogrevajo ?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
So sedaj kaj spremenili na vozilih, da se nekatera tako dolgo ogrevajo ?

Izboljšali so učinkovitost. Ali pa ti mogoče misliš, da je segrevanje okolice plus pri izkoristku motorja?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Tdi ogret na delovno temperaturo s klimo na polno v rush hour v LJ: 8.6 povprečna poraba.
Očitno pojmujeva drugače mrzlo jajcanje 2-3km s semaforjem na 100 metrov.
S konca Viča (pri P+R) po tržaški do karlovške, desno po roški, pa čez vrazov to je bilo še pred sedanjim potekom prometa) na začetek zaloške. Zujtraj po gužvi tja, popoldan pa čez center (po gosposvetski) nazaj. Dovolj "jajcljivo"? Bencinar, vedno na začetku mrzel (klima pa je itak on). 9. Zdaj je ene 3 km več, ampak le 2 semaforja več - pa je poraba za liter nižja.
Imaš še bolj ekstremne relacije za porabo. Je jajcljivo, ampak očitno ne dovolj oz. je relacija dovolj tekoča.
In kot si zapisal z zadnjim stavkom, se zadeva lahko precej spremeni ob tem, če imaš samo malo tekočega prometa.
Zgoraj omenjen TDI bi imel v tistem primeru mrzel porabo med 10 in 11 litrov najmanj
wink-1.gif
.
Tako da še vedno ostajam pri trditvi, da je 14 litrov lahko popolnoma relevantna poraba za 1.4TSI motor. Seveda pa ne v okoliščinah, kot jih je potem Kameleon (ali kdo že) zapisal. Za tam je pa preveč, razen če voznik vozi SP na cesti.
grin1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Nekje se je eden pritoževal da kako imajo pa v ZDA za pickupe druge lažje standarde, nekdo je šel izračunat:

Citat:
That means a single VW TDI is emitting as much NOx as 10 Ford F150's!
2303364-Equivalency.png
 

Priponke

  • 2303364-Equivalency.png
    2303364-Equivalency.png
    117,4 KB · Ogledi: 349
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Smiselno je primerjati vse tipe izpustov in tudi CO2. Ta primerjava je nekako tako kot da bi se hvalil, da diesel proizvede manj THC-ja v izpustih kot N bencinarjev.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Smiselno je primerjati vse tipe izpustov in tudi CO2. Ta primerjava je nekako tako kot da bi se hvalil, da diesel proizvede manj THC-ja v izpustih kot N bencinarjev.
zmaga.gif

Ampak trenutno je in vse, kar dizle prikaže kot največje zlo na svetu.
grin1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Niti pod razno ne verjamem, da se je v 2 minutah segrel na 90 st.C
Nisi vedel, da se pri Polotih voda greje na principu indukcijskega kuhalnika. Motor je v celoti neke vrste indukcijski kuhalnik. Z kuhinjskim indukcijskim kuhalnikom lahko dosežeš, da se na površini 10x10cm, ogreje en liter vode v približno 120sekundah, potem v Polotih to mora isto delovati ...