Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Imaš še bolj ekstremne relacije za porabo. Je jajcljivo, ampak očitno ne dovolj oz. je relacija dovolj tekoča.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
S konca Viča (pri P+R) po tržaški do karlovške, desno po roški, pa čez vrazov to je bilo še pred sedanjim potekom prometa) na začetek zaloške. Zujtraj po gužvi tja, popoldan pa čez center (po gosposvetski) nazaj. Dovolj "jajcljivo"? Bencinar, vedno na začetku mrzel (klima pa je itak on). 9. Zdaj je ene 3 km več, ampak le 2 semaforja več - pa je poraba za liter nižja.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Tdi ogret na delovno temperaturo s klimo na polno v rush hour v LJ: 8.6 povprečna poraba.
Očitno pojmujeva drugače mrzlo jajcanje 2-3km s semaforjem na 100 metrov.
In kot si zapisal z zadnjim stavkom, se zadeva lahko precej spremeni ob tem, če imaš samo malo tekočega prometa.
Zgoraj omenjen TDI bi imel v tistem primeru mrzel porabo med 10 in 11 litrov najmanj.
Tako da še vedno ostajam pri trditvi, da je 14 litrov lahko popolnoma relevantna poraba za 1.4TSI motor. Seveda pa ne v okoliščinah, kot jih je potem Kameleon (ali kdo že) zapisal. Za tam je pa preveč, razen če voznik vozi SP na cesti.
Sem imel s prejšnim avtom jutranjo relacijo 5km v rush hourh, kjer praktično ni šlo pod 12l/100km (2.2 R6 bencinar letnik 2001), tudi če sem se ekstra trudil. Pač čisto jajcanje v mestu, večino časa samo stanje na semaforjih z neogratim motorjem. In na isti relaciji mi je tudi 2.0 TDI kasneje kuril 8+ (nekje 8-10, odvisno od gužve), ker se do cilja niti približno ni segrel. Tako da definitivno so relacije, kjer je taka poraba lahko normalna. Ekstrem je bil en dan, ko je popoldne navrglo še nekaj snega in smo praktično stali v koloni cel čas oziroma smo se premikali meter po meter (cca. 1 uro vožnje za teh 5km) in je bila povprečna poraba 25l/100km
Za neko normalno mešano vožnjo pa je to res visoka poraba.