VW goljufal pri emisijah NOx v US

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Tdi ogret na delovno temperaturo s klimo na polno v rush hour v LJ: 8.6 povprečna poraba.
Očitno pojmujeva drugače mrzlo jajcanje 2-3km s semaforjem na 100 metrov.
S konca Viča (pri P+R) po tržaški do karlovške, desno po roški, pa čez vrazov to je bilo še pred sedanjim potekom prometa) na začetek zaloške. Zujtraj po gužvi tja, popoldan pa čez center (po gosposvetski) nazaj. Dovolj "jajcljivo"? Bencinar, vedno na začetku mrzel (klima pa je itak on). 9. Zdaj je ene 3 km več, ampak le 2 semaforja več - pa je poraba za liter nižja.
Imaš še bolj ekstremne relacije za porabo. Je jajcljivo, ampak očitno ne dovolj oz. je relacija dovolj tekoča.
In kot si zapisal z zadnjim stavkom, se zadeva lahko precej spremeni ob tem, če imaš samo malo tekočega prometa.
Zgoraj omenjen TDI bi imel v tistem primeru mrzel porabo med 10 in 11 litrov najmanj
wink-1.gif
.
Tako da še vedno ostajam pri trditvi, da je 14 litrov lahko popolnoma relevantna poraba za 1.4TSI motor. Seveda pa ne v okoliščinah, kot jih je potem Kameleon (ali kdo že) zapisal. Za tam je pa preveč, razen če voznik vozi SP na cesti.
grin1.gif

Sem imel s prejšnim avtom jutranjo relacijo 5km v rush hourh, kjer praktično ni šlo pod 12l/100km (2.2 R6 bencinar letnik 2001), tudi če sem se ekstra trudil. Pač čisto jajcanje v mestu, večino časa samo stanje na semaforjih z neogratim motorjem. In na isti relaciji mi je tudi 2.0 TDI kasneje kuril 8+ (nekje 8-10, odvisno od gužve), ker se do cilja niti približno ni segrel. Tako da definitivno so relacije, kjer je taka poraba lahko normalna. Ekstrem je bil en dan, ko je popoldne navrglo še nekaj snega in smo praktično stali v koloni cel čas oziroma smo se premikali meter po meter (cca. 1 uro vožnje za teh 5km) in je bila povprečna poraba 25l/100km
uf-1.gif
. Po drugi strani imam na isti relaciji, v času, ko ni gužve in z ogretim motorjem lahko tudi pod 6l.

Za neko normalno mešano vožnjo pa je to res visoka poraba.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
preveč CO2 ja predstavlja problem. Kot preveč vode, kisika itd. Uravnoteženost anyone?
 
2. okt 2007
3.795
2.280
113

torej prihaja čas, ko bo ravno pravi za nakup VW (mi dol visi za EURO*), se bodo očitno znali lepi rabati dobit, že zaradi povrnitve ugleda in strahu pred padcem prodaje, ki se dejansko že dogaja....
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Evo:
smile-1.gif
(relacija Vrhnika-Dekani)

https://www.youtube.com/watch?v=r02G_oHmiN8

Piše sicer 147, a če se upošteva tunele, omejitve in razne mečkače, je šlo večino ostalega 180-220 (po števcu).
Tukaj imaš 220m višinske razlike - na dol. Hudo malo je bilo hitrosti okoli 200. Verjamem, da se ti zdi veliko, a glede na povprečje je bilo polovico 100, polovico pa 200.

Sam sem meril na 80 km odseku po Hrvaškem - povprečna hitrost 176, poraba 12,5 (Mazda6 karavan, 175KM, avtomatik)

Tiste trenutne porabe (mtl) lahko zelo varajo. Lahko je malenkost vetra, cesta se zdi ravna, a se v resnici spušča...
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Malce off..

Sem na tehnicnem vprasal preglednika in pravi, da se merijo trdi delci v izpuhu.
In kako torej avto z odsttanjenim DPF filtrom naredijo tehnicnega?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sodobn dizl je tudi brez DPFja bolj čist kot druge malo starejše kripe oz. take v okvari.

Skratka pregled ni tako strog.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Aja torej se ne gleda v smislu..imas vozilo po normi npr euro 5 in moras imeti rezultat za euro 5?
Oni imajo neko minimalno zahtevo za vse avte, tudi stare gare in pol jasno da vsak naredi...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
ADAC bo sedaj itak načrtno iskal vse bapake nenemških proizvajalcev da opraviči dejanje sponzorja (kar smo imeli že priložnost videti).
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113

Tipično. Tole je izključno krivda slabega testnega cikla.

Sedaj bodo poskušali vse mogoče da bi krivdo za tole naprtili proizvajalcem, medtem ko bodo debilni birokrati še naprej greli svoje tolste riti in izumljali nove in nove "cikle", ki nimajo kančka veze z realnostjo.

Še vedno čakam da bo kdo objavil test VWjevih kritičnih motorjev z onemogočeno "defeat" napravo, v predpisanem ciklu.