VW goljufal pri emisijah NOx v US

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Povprečna poraba ni enako 180 km/h na AC.

Sicer pa verjamem da je povprečje tanka (relacije, ne preveč mesta, AC +-10km/h po omejitvi) enostavno držati okrog 9.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Saj uporabnik NItroo tudi ni napisal da mu porabi pri konstantni vožnji pri 180 km/h 9,5l ampak pri vožnji med 160 in 180 km/h.
smile-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Itak, povsem jasno. V resnici je mislil povprečje celega tanka normalne vožnje z občasnimi izpadi na AC med 160 in 180 km/h.
grin1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
1. Če ves čas voziš med 160 in 180 km/h, poraba ni 9,5, prav tako mora biti povprečna hitrost višja od 160 km/h.
2. Če večino časa voziš med 180 in 220 (tvoj primer), je povprečje 147 nekam nizko oz. je bilo na cesti veliko stardec oz. nealter voznikov. Poraba je OK glede na to da gre navzdol. V obratni smeri bi bilo verjetno cca. liter več. Kateri avto/motor je to?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Nevem kaj je on mislil ampak povprečje z 2.0 TSI pri vožnji med 160 in 180 km/h je z lahkoto takšno kot je napisal. Sem naredil enih 5000km po nemških avtocestah letos s tem motorjem tako da lahko tole potrdim.

https://www.youtube.com/watch?v=_Drh1HrJZ8g

Pri 160 km/h mu trenutna poraba v povprečju niha med 8-10l s tem da ta števec prikazuje hitrost po gps-u, navadni števec pri 2011 letniku bi kazal cca. 170 km/h tako da je cifra uporabnika NItroo popolnoma realna.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
TSIiji so prekleto varčni, no razen tiste izjeme zgoraj s 14-imi litri
grin1.gif

Da še jaz malo v off topic z mojo kravco: pri 198 km/h (cca. 190 km/h po GPS-u) trenutna poraba:
Pa to je pri moji kravci vse kar da od sebe, torej pri maksimumu. 2.0TSI pri 180 km/h šele začne malo dihat, daleč od rdečega polja.

Sedaj pa še malo on topic. Da se razumemo (sem že enkrat napisal, ampak bom za vsak slučaj še ponovil): to ni opravičilo za VW in prav je da dobi fajn po prstih. Vključno z vsemi ostalimi, če se bo še odkrilo, da so goljufali.
Ampak to, kar se pa sedaj greste nekateri v smislu dizli so pa strup, so svinjaki, itd. je pa rahlo preveč že. Dizli so že od zdavnaj med nami in verjetno bodo še ostali. Če sem prav prebral so trenutno problematični 1.2, 1.6 in 2.0TDI-ji. Torej dizli novejših generacij. No, jaz imam še ''starčka'' 1.9TDI, sicer že z DPF-jem, tako da ne morem več ''pokadit'' kakšnega zaritneža. Ampak sem legalen in lahko mirno ''svinjam'', medtem ko pa ti najnovejši dizli, pa naj se ne bi smeli voziti, a so verjetno nekajkrat čistejši od mojega traktorčka.
V glavnem, vsi nekaj sedaj kako so dizli oh on sploh strupeni, potem pa doma vključite kosilnico, ki spusti v zrak več svinjarije kot avto v x km. A tega pa ne vohate? Ali pa greste lepo na kruzanje s turistično ladjo, tam je pa tisti dimček, ki se vali iz rajfnika pa tako romantičen, a ne? A noter svinjarije za par 100 dizlašev ali pa še več.
Sodobni dizli imajo:
- konkretno manjšo porabo, torej je že tako izpustov manj
- vso živo tehnologijo, ki tiste izpuste čisti
Torej so recimo (pišem na pamet, da me ne bo takoj nekdo zagrabil) 100x čistejši od recimo Golf-a 2ke dizel in verjetno občutno čistejši od mojega traktorčka. Ampak važno, da dizel svinja, becinar je pa tako čist in oh in sploh. Sploh sodobni bencinarji z direktnim vbrizgom so čisti anglečki, a ne
grims-1.gif
?
V glavnem, naslednjič ko boste prižgali svojo kosilnico doma ali strmeli v romantičen oblaček dima na križarki se spomnite na dizle, ki svinjajo.

Pa še tole: tisti, ki nekaj američane postavljate za vzgled: na oni strani atlantika imajo pickupi (morda tudi SUV-ji) občutno nižje standarde glede porabe goriva (in mistim da tudi varnosti). Toliko o tem. Pa nihče me ne bo prepričal, da njihov osmak s porabo 15 litrov svinja manj kot pa moj smrdeč dizel z manj kot tretjino njegove porabe. Čeprav tam čez prestane njihove teste, moj traktor bi pa pogrnil po celi črti.

Pa še glede Roberta Llewellyna in njegovega fullychargedshow-a. Sem ga z zanimanjem gledal in je bil kar ok, dokler se ni ''prodal'' Boschu in je bilo potem večino videov na temo Boscha. Najbolj pa ga je pihnil, ko je mirno večkrat ponovil ob testu Tesle, da kdor pa kupi S-klaso ali drugi fosilno gnan avto, je enostavno bedak. Sem mu tudi komentiral, pa ni bilo odgovora. Če je to njegovo mišljenje potem naj pač pove, da so njegove oddaje subjektivni video šovi, ne pa da se dela, da dela objektivne prispevke.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
V USA se gre za laz in goljufanje, vsesplosno se pa gre za cistejse izpuhe. Novo naj bo cimcistejse in to po standardih, ki jih predpise drzava, ne pa, da si jih sama predpise industrija.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Novo naj bo cimcistejse in to po standardih, ki jih predpise drzava, ne pa, da si jih sama predpise industrija.
S prvim delom se strinjam.
Glede drugega pa je vprašanje, če bi ti bil pripravljen plačat za avto tipa Clio 35.000 EUR. Bi verjetno potem malo drugače razmišljal. Absolutno je treba it v smer manj škodljivih izpustov, itd., ampak nekje mora biti nek ''življenski'' standard. Ki naj se seveda postopoma znižuje, ampak ne more pa it to čez noč.
In ja, goljufanje in ''bližnjice'', kot si jo je privoščil VW, je treba strogo sankcionirat.

Aja, še tole: prava smer je sicer zmanjševanje uporabe avtomobila, ampak ne z birokratskimi omejitvami, temveč se začne s pravilnim urbanističnim načrtovanjem (da so delovna mesta blizu stanovanjskih sosesk), dobrim javnim prevozom in konča z vzgojo otrok. Stari butli se namreč ne bodo spremenili in je treba it 300m do trgovine z avtom
confused-1.gif
.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Sej nobene omejitve niso cez noc. Tudi Euro6 ni prisel iz danes na jutri. Pa Kalifornijske omejitve, ki mislim da so nastrozje, so znane vnaprej. Euro7 in 8 itd. bodo sedaj pac strozji. Ce je denar za en kup bedarij pri razvoju, se bo nasel tudi za ekologijo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Sej nobene omejitve niso cez noc. Tudi Euro6 ni prisel iz danes na jutri. Pa Kalifornijske omejitve, ki mislim da so nastrozje, so znane vnaprej. Euro7 in 8 itd. bodo sedaj pac strozji. Ce je denar za en kup bedarij pri razvoju, se bo nasel tudi za ekologijo.
To sploh ni sporno. In še enkrat: VW je zaj..., ker je goljufal in bo za to kaznovan.
Meni ni jasno, kako se sedaj to izkorišča kot dokaz, da so pa dizli (sploh najsodobnejši, KI DEJANSKO IZPOLNJUJEO VSE NORME) kar naenkrat največji ekološki problem in seveda edini umazanci. Bencinci pa kar naenkrat najčistejša oblika prevoza.
stupid-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Jaz iz debate razberem, da so dizli umazani, neprimerni za kratke voznje in ne sodijo v mesta. So pa OK za vlake, ladje, tovornjake....
Avto industrija je sforsirala dizle ker....? In danes smo v realnosti, da se ljudje vozijo 3km v sluzbo z dizli. Pa se cenovna politika EU, da je dizel cenejsi, en kup nelogicnosti, za katere bi bilo fajn, da se uredijo scasoma.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
14 litrov je lahko čisto ustrezna poraba, če se gre za mestno jajcanje 2-3km v eno smer z veliko semaforji.

Samo, če gre od semaforja do semaforja na polno. Z normalno vožnjo prav ziher ne (becinski verso s cca 150 konji je imel v takem režimu 9,5).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Saj v tem je glavna fora...avto z notranjim izgorevsnjem enostavno ne more poirabit manj, kot pač porabi. Pa če birokrati v EU napišejo in zahtevajo ne vem kaj.
Trenutno se porabo lahko niža z uvjanjem elektrike...kot so hibridi oz. enkrat v prihodnosti samo z elektriko (a to bo še trajalo ker fosilnih goriv je še dovolj in pričakkovanih zaslužkov nebroj...ki jih bo treba pobrati in jih tudi nameravajo. In zato smo še kar nekaj časa obsojeni na to kar imamo...bencince in dizle.

(Stankozaspanko: izolacija tal, stropa, sten, nova okna, tč, kolektorji, 200 m2..poraba elektrike v enem letu za sanitarno vodo + ogrevanje = 230 EUR).

Čeprav to nima veze s perečo goljufijo a OK
wink-1.gif
.

Ultra gigante je potrebno vsake toliko prizemljiti...pred leti s toyotinim gasom, ki je delal po svoje, zdaj z vw.jem, ki si je po svoje priredil ekologijo...jih je treba dat je.bat da se skulirajo.
 

quagga

Pripravnik
4. jul 2015
111
1
18
Namesto, da bi bili avti vedno lažji (saj gre razvoj naprej, kajneda?) vse kar tovarne pridobijo z bolj varčnimi motorji uničijo z višjo maso. In potem vsak aluminijast dela avta ljudje gledajo kot svetovno čudo. Če se ne motim, je že npr. DS pred mnogo leti imel aluminijast pokrov motorja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
...
- konkretno manjšo porabo, torej je že tako izpustov manj
- vso živo tehnologijo, ki tiste izpuste čisti
Torej so recimo (pišem na pamet, da me ne bo takoj nekdo zagrabil) 100x čistejši od recimo Golf-a 2ke dizel in verjetno občutno čistejši od mojega traktorčka. Ampak važno, da dizel svinja, becinar je pa tako čist in oh in sploh. Sploh sodobni bencinarji z direktnim vbrizgom so čisti anglečki, a ne
grims-1.gif
?
V glavnem, naslednjič ko boste prižgali svojo kosilnico doma ali strmeli v romantičen oblaček dima na križarki se spomnite na dizle, ki svinjajo.

Še enkrat:
- nekaj je CO2, ki je direktno vezan na porabo goriva, je toplogredni plin in nima direktnega vpliva na kvaliteto zraka, ki ga dihamo, veliki ameriški motorja ga seveda ven plunejo na tone.
- nekaj čisto drugega so pa škodljivi plini, ki vplivajo na kvaliteto zraka, ki ga dihamo in nimajo korelacije s porabo goriva niti s prostornino motorja. Na tem področju so bili dizli v preteklosti deležni odpustkov po EURO normi, sedaj se je to zaostrilo in izenačilo z bencinarji, ampak vse kaže da samo na papirju

Avto je iz vidika države luksuz, pa naj ima še tako v k*** javni prevoz, zato jasno, da za ta vozila veljajo najstrožji predpisi pa naj bodo tebi smiselni ali ne.

Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pa nihče me ne bo prepričal, da njihov osmak s porabo 15 litrov svinja manj kot pa moj smrdeč dizel z manj kot tretjino njegove porabe. Čeprav tam čez prestane njihove teste, moj traktor bi pa pogrnil po celi črti.

Točno to ti pravim, manj ŠKODLJIVIH plinov kot tvoj traktor, ampak več CO2 in več porabe dragocene nafte, ki bi jo morali vsekakor bolj gospodarno porabljati. Tu je ta dilema, Evropi je prioriteta CO2 in poraba nafte, v USA je prioriteta čist zrak, za porabo nafte jih pa briga.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Tdi ogret na delovno temperaturo s klimo na polno v rush hour v LJ: 8.6 povprečna poraba.
Očitno pojmujeva drugače mrzlo jajcanje 2-3km s semaforjem na 100 metrov.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Kaj je z vami? Jaz sem se en teden vozil s 3.0 Hiluxom v LJ skozi Medvode ob 7h zjutraj, parkiral na Ježici in šel na P+R, povprečna poraba tega tedna 7,3 l/100 km.