Vsak dan se izkazuje da so avtoceste en velik fail

sass

Guru
1. sep 2007
5.238
871
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kdo se je vsaj 1x peljal na relaciji MB LJ mu je bilo takoj jasno, zakaj je pri nas toliko nesreč:

- tovornjaki vozijo nenormalno slabo, vsiljujejo se na prehitevalni pas
- kombiji oz "škatle" vozijo še hujše, povečini tirajo tisti material preko dovoljenega, skačejo sem in tja po pasovih...
- navadni vozniki ne poznajo vozniške kulture in ne vedo, da se vozi po desnem pasu, da je levi pas zgolj za prehitevanje
- romunov in ostalih tujcev pa itak ni omembe vredno omenjati
...
k temu prištej vedno večje število motečih elementov. prčkanje po avtoradijih, mobitelih, navigacijah je postalo zelo popularno, še posebej z razmahom pametnih telefonov, ki omogočajo neposreden dostop do interneta, socialnih omrežij, e-pošte... dejansko imaš na cesti kopico voznikov (sploh tistih, ki so sami v kabini), ki pol časa sploh ne gledajo na cesto, ali pa so z mislimi nekje daleč stran in ne spremljajo prometa okoli njih.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.622
3.988
113
~ Na DARSu pravijo da so vse vodili racionalno:

Citat:
Na Darsu so presenečeni, da je ministrstvo za infrastrukturo in prostor objavilo javno naročilo za odstranitev sredinskih otokov na čelni cestninski postaji Log. Na Darsu ob tem menijo, da je odločitev ministrstva nenavadna in prenagljena.

Dars je najprej ocenjeval, da naj bi odstranjevanje cestninske postaje na Logu stalo 1,4 milijona evrov, pozneje so predvideno ceno znižali na 1,2 milijona evrov.

24 ur, 10.6.2012

Citat:
Ministrstvo za infrastrukturo in prostor je zbralo ponudbe izvajalcev, ki bi poskrbeli za preureditev cestninske postaje Log.

Najugodnejšo ponudbo so postavili v Gorenjski gradbeni družbi iz Kranja. Ta je za rušenje cestninske postaje postavila ceno 537.836 evrov. Naročilo ministrstva predvideva, da morajo cene v ponudbi vključevati vse stroške izvajalca, ki so potrebni za izvedbo naročila. Naročnik tako naknadno ne bo priznaval nobenih stroškov, ki niso zajeti v ponudbeno ceno.

24ur, 4.7.2012
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.569
5.131
113
Ta cena ne pove nič. Lahko da bo izvajalec res naredil za to ceno in bo posel zanj uspešen (= bo dosegel nek dobiček), lahko bo naredil za to ceno in bo delal z zgubo (ponudba v zgubo pri javnih naročilih ne bi smela biti ravno dovoljena, ker gre za dumping, ki je po zakonu prepovedan), lahko da bo delal z neplačanimi izvajalci in bo posel zanj uspešen, nekdo drug pa bo crknil.
Osebno ne znam oceniti, če je prava cena zato 10.000€, ali 2 mio €. Po mojem je nesmiselno zapravljati denar za podiranje cestninskih preden je uveden nov sistem cestninjenja. Gre za politično všečno potezo. Na štajerski avtocesti sploh ne vem, kaj bi na čelnih cestninskih lahko podrli, če je za vinjete ponekod samo en pas.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Zanimivo, da obstaja gradbeno podjetje, ki je imelo lani celo malo dobička in nima blokiranih računov.

GORENJSKA GRADBENA DRUŽBA d.d.
Prihodki 60.413.662
Dobiček 66.246
Zaposlenih 307
Podjetje plačuje od 31 do 60 dni po valuti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.366
7.061
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Enkrat je Appolo pisal, kako kadrovsko podhranjene so avtocestne enote policije...

Verjamem, pa tudi več vozov bi se rabilo, ki bi "nonstop" cruisali po AC, pa tudi gorivo verjetno ne bi bilo poceni.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Ampak saj se par policistov menda vsak dan čez celo Slovenijo vozi v službo?

Tistim bi se razdelilo službena vozila.
 

Marlboro

Pripravnik
18. apr 2012
83
0
6
Policistov je preveč sploh procentualno gledano glede na prebivalstvo. Problem je v tem ker so v pisarnah in drkajo [cenzura], pijejo kofetke in rešujejo za njih prezapletene primere, ki jih zna vsak z osnovno šolo rešit. Potem pa imaš še blondinke na kolesih, ki ne delajo drugega kot to da barvo dobivajo in si ego filajo. Svaka čast tistim pravim policajem, samo teh je premalo.. ne vem če sem letos 2 patrulji videl pa sem tudi po par ur dnevno na cestah vsepovsod po sloveniji. In eno samo provido, ki je prav provocirala folk na lj obvoznici, da naredijo kak prekršek. Še mene je 2x prehitel in grdo pobremzal.. mimo so se pa vozili s telefonom v roki, brez luči.. narobe svet
smile-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.247
1.398
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne bluzi, koliko bi šele 6 pasovnica stala.

Ko že ravno sprašuješ cca 15% več. Če bi bili pametni bi pa še poleg traso za železnico naredili pa bi bilo še manj
smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
15% ravno ne, kakih 30% pa že mogoče, pa recimo 40-50% v težjem terenu. Tisto drugo je pa res, samo 20 let nazaj je Demosova vlada rekla, klinc gleda železnice, naredimo avtoceste. Ne ravno dobesedno, vendar takratna prometna strategija je narekovala selitev vsega prometa na ceste, kar jim je bolj ali manj tudi uspelo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Na ravninskih delih je dovolj raven. Vsega ne bi mogli izkoristiti, ker nismo tako ravni kot Nizozemska, ampak delno se pa bi dalo. Nova gorenjska proga za 160+ km/h bo tako šla vzporedno z avtocesto.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
A vi bi nove špure za železnico delali? Naravnost genialno.
Kaj je narobe z obstoječimi, razen tega, da kakšen tir manjka?
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
34.056
6.255
113
blizu močvirne prestolnice
Se ti hecaš? Tam čez Zasavje ne bo mogel vlak nikoli peljati 160! Zato bi morali ob AC katero so gradili položiti tire, kjer pa je preveč ovinkasto pa speljati drugod. Za tak denar katerega se je zmetalo na v naše AC bi bilo lahko še marsikaj narejeno!
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.138
3.193
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
15% ravno ne, kakih 30% pa že mogoče, pa recimo 40-50% v težjem terenu. Tisto drugo je pa res, samo 20 let nazaj je Demosova vlada rekla, klinc gleda železnice, naredimo avtoceste. Ne ravno dobesedno, vendar takratna prometna strategija je narekovala selitev vsega prometa na ceste, kar jim je bolj ali manj tudi uspelo.

Ko se je pred leti začel govorit o še enem pasu mimo kosez so velecenjeni strokovnjaki naračunal da bo cena 40-50% tistega kar so do sedaj zgradili. Koliko se je to do sedaj spremenila
sprasujem se.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Se ti hecaš? Tam čez Zasavje ne bo mogel vlak nikoli peljati 160! Zato bi morali ob AC katero so gradili položiti tire, kjer pa je preveč ovinkasto pa speljati drugod. Za tak denar katerega se je zmetalo na v naše AC bi bilo lahko še marsikaj narejeno!
Za tak denar, kot so naše AC gradili, bi ponekod novo Slovenijo sezidali z mašno vret. Še vedno pa mislim, da v večini primerov graditi povsem nove tire ni ravno genialna rešitev, predvsem zato, ker vlak ne prenese takih vzponov kot AC, tko da je govorjenje, da naj gre tir tam, kjer AC, skregano z realnostjo.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.247
1.398
113
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
15% ravno ne, kakih 30% pa že mogoče, pa recimo 40-50% v težjem terenu. Tisto drugo je pa res, samo 20 let nazaj je Demosova vlada rekla, klinc gleda železnice, naredimo avtoceste. Ne ravno dobesedno, vendar takratna prometna strategija je narekovala selitev vsega prometa na ceste, kar jim je bolj ali manj tudi uspelo.

Ko se je pred leti začel govorit o še enem pasu mimo kosez so velecenjeni strokovnjaki naračunal da bo cena 40-50% tistega kar so do sedaj zgradili. Koliko se je to do sedaj spremenila
sprasujem se.gif


No ja ko so rekli da na pomurski cesti ne bo odstavnega pasa so s tem prihranili 6% celotne investicije. Torej rečemo da je navadni pas širine dveh odstavnih in je to 12% +/- 3%
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Vidiš, to je pa matematika gradbincev, če hočeš 1/3 več, bo 50-60% dražje, ko pa nekaj ven vržejo, je to samo 6% prihranka. Ni matematika, ki bi to razložil.
 

Zetor

Pripravnik
6. apr 2010
451
2
16
Skozi vipavsko dolino pelje dvopasavno luknjasta kozja steza z pajcevinasto ograjo med dvemi pasovi za katero je treba imeti vinijeto...,danes popoldne jo je tovornjak mimogrede prebil in zapeljal na nasprotna pasova in tam povzrocil razdejanje ....Cesta ki si tega imena ne zasluzi se manj da je dodatno placljiva....Samo onkraj meje par km naprej Italija gradi pravo avtocesto (tako kozjo stezo kot je nasa so Italiani imeli ze 30 let in so ugotovili da je prenevarna) z ograjami najviskega varnostnega razreda po celi dolzini,take so nasi tajkuni montirali samo na najzahtevejsih viaduktih.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.429
2.521
113
SV SLO
V čem je fora, da voziš po voznem pasu 111 km/h (približno) pol te pa gre nekdo prehitevat s 112 km/h (približno) (govorim za pomursko "avtocesto" kjer je omejitev 110 km/h) in potem traja, da te ta z 112 km/h prehiti približno par km. Iz tega trenutno sklepam, da se je voziti po omejitvah nevarno in je dosti boljše, da se peljem s 130 km/h. Te vsaj nobeden ne prehiteva in tudi mimo tistih, ki vozijo 112 prideš brez težav načeloma in če ravno ne naletiš, da s 112km/h prehiteva nekoga s 111 km/h.

A ljudem ni jasno, da morajo prehitevalni pas čim hitreje zapustiti in omogočiti čimbolj tekočo vožnjo?

Avtoceste niso fail, fail so nesposobni vozniki, ki ne vejo kako se po avtocesti vozi.