Vsak dan se izkazuje da so avtoceste en velik fail

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:

Ne razumeš problema. Niso zgradili preveč avtocest pač pa to da so jih zgradili predrago in preslabo. Bogve koliko vikendev, hiš, blokov se je iz tega denarja zgradilo.
strinjam se, da je bil kilometer predrag ampak marsikateri odsek je poponoma nepotreben
poznanstvo je naredilo predrage in preveč avtocest ter izbiralo neprimerne trase
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik binebane pravi:
ni tako velik odstotek na njivah ampak ko njive na polovico preseka se avtomatsko poslabša zemlja v velikem pasu okoli ceste
če bi dali ceste 300 - 400 metrov bolj levo ali desno da se njivam izogneš je podražitev samo izgovor gradbincev, višji stroški bi bili zanemarljivi dolgročno pa bi šli v plus, prav tako bil strošek odkupa zemljišča nižji
Seveda, gradbinci so določali trase.
bonk.gif


Desetin slovenskih občin, ki so se zmišljevale, čez katere parcele in katere ne bo šla avtocesta, so pa nedolžne, a ne? Kot recimo Rebernice, geološko je bil bolj primeren potek po drugi strani doline, ampak so lokalci rekli, "ni šans" in evo, zdaj pa imamo. Krivi pa so seveda gradbeniki, kot vedno.
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
seveda gradbeniki niso mišljeni podizvajalci ampak veliki gradbinci so imeli vpliv kje in koliko tras se bo gradilo
malo prišepnejo prijatelju na vladi, da ljudje rabijo novo avtocesto, malo podmažejo s kakšnim evrčkom in glejga rabimo novo traso avtoceste
vaške skupnosti pa niso imele ravno veliko vpliva, če se niso resnično spuntali, kje graditi
država jim je ponudila 2 ali 3 trase vse bolj ali manj enako slabe če so a sitnarili, da ni prav so jih pa gladko ignorirali in po svoje izbirali
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik binebane pravi:
ni tako velik odstotek na njivah ampak ko njive na polovico preseka se avtomatsko poslabša zemlja v velikem pasu okoli ceste
če bi dali ceste 300 - 400 metrov bolj levo ali desno da se njivam izogneš je podražitev samo izgovor gradbincev, višji stroški bi bili zanemarljivi dolgročno pa bi šli v plus, prav tako bil strošek odkupa zemljišča nižji
Seveda, gradbinci so določali trase.
bonk.gif


Desetin slovenskih občin, ki so se zmišljevale, čez katere parcele in katere ne bo šla avtocesta, so pa nedolžne, a ne? Kot recimo Rebernice, geološko je bil bolj primeren potek po drugi strani doline, ampak so lokalci rekli, "ni šans" in evo, zdaj pa imamo. Krivi pa so seveda gradbeniki, kot vedno.
ravnokar si omenil povsem odvečen in pogrešljiv odsek avtoceste
brez tega kraka nam bi bilo vsem veliko boljše
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Katere avtoceste pa bi po tvojem potem sploh morali imeti? Ljubljana-Kranj, Ljubljana-Vrhnika pa Ljubljana - Domžale, ostalo je verjetno že odveč, kajne?

Mimogrede, vipavska hitra cesta ima glede na štetja več prometa kot pa avtocesta med Zadrom in Splitom (razen med poletnimi meseci). Po tvoje gledano Hrvati ne rabijo avtocest v Dalmaciji. Pa res?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.563
5.879
113
najverjetneje ja. pa tudi obvoznica mu je že odveč ker rabi vinjeto.
takemu pametnjakoviču bi jaz dal iz mb v mursko, da se pelje po stari, pred njega pa 4 šleparje. proso bi za avtocesto
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik binebane pravi:
po mojem skromnem mnenju bi bilo dovolj jesenice - novo mesto ter koper - maribor
Tvoje skromno mnenje je preskromno.
Verjetno je 15 mrtvih letno manj na prekmurski magistralki slab razlog za gradnjo avtoceste, a ne (tudi če nima odstravnih pasov). Pa 10 mrtvih letno na dolenjski magistralki (včasih celo 30)?
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik binebane pravi:
po mojem skromnem mnenju bi bilo dovolj jesenice - novo mesto ter koper - maribor
Tvoje skromno mnenje je preskromno.
Verjetno je 15 mrtvih letno manj na prekmurski magistralki slab razlog za gradnjo avtoceste, a ne (tudi če nima odstravnih pasov). Pa 10 mrtvih letno na dolenjski magistralki (včasih celo 30)?
kar pa ne pomeni, da se tega denarja nebi dalo porabiti na način ko bi še bolj zmanjšali smrtnost
tudi v obnovo nevarnih odsekov lokalnih cest recimo
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Alterjevci rabim eno mnenje glede relacije Logatec - južna obvoznica. Kdaj se stvari zabašejo? V petek rabim bit v prestolnici dolenjske ob 7.30, pa da se kje ne ulovim v kakšen drek brezveze. Rad bi utekel jutranji konici. Raje malo počmurim na cilju, kot pa da se cjazim med temi kemperji.
grin1.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
KSZ

Ne najdem druge ustrezne teme.

V nedeljo, 9. 2. 2014, bo izjemoma v Sloveniji dovoljen promet za vsa tovorna vozila.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.515
781
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
In tam kjer ni pametnega obvoza ni (bilo)potrebno imeti vinjete rakek logatec

To je vedno.

To je kot kaze sedaj bolj novo... ker povsod to razglasajo. Spomnim se, ko so opozarjali recimo, ko je bila zaprta cesta mimo Brnika... da so rekoi, da je obvoz po AC... ampak samo za tiste, ki imajo vinjete ... Pa je bilo takih primerov v preteklosti vec ... Sedaj pa povsod razglasajo, da se izjemoma lahko peljes po AC brez vinjete, ce ni nobenega drugega "normalnega" obvoza ...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
To je že od uvedbe vinjet. Ampak samo kadar je vzporedna cesta zaprta in ni normalnega obvoza. In samo od enega do drugega uvoza/izvoza.