Vsak dan se izkazuje da so avtoceste en velik fail

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
WTF? To mi ni bilo nikoli jasno ... samo v USA se zatikajo pedali za gas ... in samo v USA nihče ne zna ustavit vozila z "zataknjenim pedalom za gas"?! Zavora, ročna zavora, menjalnik v N, izklop kontakta?!
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.782
1.564
113
Jebiga, vozniško so ji potalali hkrati z uno ta hitro fotko, ko te slikajo in še razvijejo sliko - vse skupaj v under 30 seconds...
cheer.gif


Žal, to so ljudje, ki jim osnove motoroznanstva nikakor niso jasne: obrnejo ključ - in lo and behold - avto se premika sam od sebe. Dejstva, kot npr. to, da imajo zavore 10x več konjev kot motor, so jim znanstvena fantastika.
uf-1.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
No ja, tudi pri nas imaš tipe (!), ki se jim o najosnovnejših pojmih osnovnošolske fizike niti ne sanja. Pred mnogo leti, ko po dnevi veličoma nismo vozili s prižganimi lučmi, se je vedno čudil, da jih imam jaz prižgane, ker to ni pametno, lahko se izprazni akumulator! Naslednja cvetka je bila, da je dal na križišču avto vedno v ler in stisnil ročno. Njegova razlaga je bila, da če stojiš na sklopki, se znuca, ravno tako zavora (una nožna, ne vem, zakaj se pol ročna ne). Komentiral sem z molkom, da ne bi bilo zamira.
Enkrat, davno pred GPSi sem moral z njim na Nizozemsko s kombijem. Na kolena sem mu dal ADAC atlas in naj bo navigator. Nekje do srede Nemčije ga niti nisem rabil, tam pa sva morala še v eno manjše mesto med potjo. Vprašal sem ga, po keri AC naj peljem, recimo da sva bila na A1, ki se je nadaljevala, desno pa je bila B4. Pogledal me je najbolj debilno, kar se je dalo in vprašal: "A ti te črke in številke razumeš???" Prosil sem ga, naj atlas obrne proti meni, in odpeljal, kamor je bilo treba.

PS. tip je danes magister, res da je humanist, ampak halooooo. Osnovna šola je to.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
V ler oz. kot pri nas rečemo v "fole" dam tudi jaz v križišču (če pričakujem daljše čakanje), seveda pa ne zategujem ročne. Obraba sklopke nima nič pri tem, pač pa se zmanjša obraba potisnega ležaja.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
OK, normalno da ob daljšem čakanju daš v ler. Verjetno te pa ne skrbi obraba zavor, ko avto stoji.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
No ja, tudi pri nas imaš tipe (!), ki se jim o najosnovnejših pojmih osnovnošolske fizike niti ne sanja. Pred mnogo leti,
Pred par meseci smo imeli temo, kjer enim ni bilo jasno, da po bregu dol gre vozilo tudi brez extra pogona...
tongue-1.gif


Vsako sekundo na cesti bi nas moralo tresti od strahu.
bonk.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Enkrat je poklicni šofer, ko sva zaradi veleuma prišla v kočljivo situacijo, rekel:"Toliko neumnih ljudi, kot sem jih jaz rešil, jih noben zdravnik ne more."
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.169
16.434
113
poznam take fore ja...oziroma jih pozna vsak, ki je veliko na cesti....

ena "težkih" je tudi reakcija mame od moje kolegice - če pride v kočljivo nepredvidljivo situacijo začne vreščati, zamiži ter spusti volan...mislim, da je odveč opomba, da se je seveda že parkrat zaletela, sedaj pa jo bolj kot ne vozi naokoli hči. ja dafak no, za popizdit kakšn folk ima to dovoljenje za vožnjo avtomobila....
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Tudi Kitajci so zainteresirani
Kitajska bi gradila v Sloveniji

V zadnjih letih so kitajska podjetja iskala priložnosti za vlaganje v Sloveniji, za to se je npr. zanimala Kitajska razvoja banka. Kitajska stran je pripravljena sodelovati s Slovenijo pri vseh operativnih infrastrukturnih projektih, vključno z železnicami, pristaniščem in avtocestami, je povedal kitajski veleposlanik v Sloveniji Džang Šjenji.
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
kitajci bi pripeljali svoje delavce, svoja podjetja, kaokovost je vprašljiva...
ne vem zakaj bi jih hoteli, tele kitajčke

napaka je bila, ker je pri nas 3x preveč avtocest

potem je šel ves denar za avtoceste namesto, da bi železnico posodobili pa tovornjake na železnico dali
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Dati tovornjake na železnico ni tako enostavno, pa tudi veliko časa se porabi. In tudi tovornjaki s cestninami odplačujejo del dolgov, ki so nastali zaradi gradnje.
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
res je ampak napaka je bila, ker so zgradili preveč avtocest
manj avtocest bi pomenilo manj dolgov...

lahko bi dali tovornjakom dodatne takse in ponudili cenejše alternative za prevoz po železnici

nekaj tovora bi lahko preprosto na železnico dali, tako da bi se tovornjakom izognili...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Infrastrukture ni nikoli preveč. Optika, ceste, mostovi, ... imajo mnogo pozitivnih učinkov.
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
ja preveč je infrastrukture ko zabredeš v dolgove zaradi izgradnje in preveč jo je ko ti denarja za vzdrževanje zmanjka <- negativni učinki
in preveč je avtocest ko jih gradiš po najboljši obdelovalni zemlji, preveč jih je ko jih gradiš na terenu, ki drsi...<- negativni učinki

pa ne mešaj optike in avtocest
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Nihče ni "zabredel v dolgove" - stroški kreditov so znani in se odplačujejo.

In izgradnja bi bila dražja, če bi se izogibali "najboljši obdelovalni zemlji". Čeprav med vožnjo po avtocestah ne vidim na obeh straneh obdelanih njiv. Ali ti veš, kakšen odstotek avtocest je sploh zgrajen na prej dejansko obdelanih njivah?
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.247
1.398
113
Citat:
Uporabnik binebane pravi:
res je ampak napaka je bila, ker so zgradili preveč avtocest
manj avtocest bi pomenilo manj dolgov...

lahko bi dali tovornjakom dodatne takse in ponudili cenejše alternative za prevoz po železnici

nekaj tovora bi lahko preprosto na železnico dali, tako da bi se tovornjakom izognili...


Ne razumeš problema. Niso zgradili preveč avtocest pač pa to da so jih zgradili predrago in preslabo. Bogve koliko vikendev, hiš, blokov se je iz tega denarja zgradilo.
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Nihče ni "zabredel v dolgove" - stroški kreditov so znani in se odplačujejo.

In izgradnja bi bila dražja, če bi se izogibali "najboljši obdelovalni zemlji". Čeprav med vožnjo po avtocestah ne vidim na obeh straneh obdelanih njiv. Ali ti veš, kakšen odstotek avtocest je sploh zgrajen na prej dejansko obdelanih njivah?

in kakšni so ti dolgovi?
da jih bomo še 50 let odplačevali
pri takoh dolgovih je več negativnih posledic kot pozitivnih

ni tako velik odstotek na njivah ampak ko njive na polovico preseka se avtomatsko poslabša zemlja v velikem pasu okoli ceste
če bi dali ceste 300 - 400 metrov bolj levo ali desno da se njivam izogneš je podražitev samo izgovor gradbincev, višji stroški bi bili zanemarljivi dolgročno pa bi šli v plus, prav tako bil strošek odkupa zemljišča nižji