mislim, da je precej več dejavnikov, ki vplivajo na porabo ... najbolj me je "šokiralo", ko sem šel enkrat v Budimpešto in potem par dni kasneje nazaj. tja sem vozil lepo normalno po omejitvi ali 10 čez, mudilo se mi ni. tank je kazal nekje polovico zadnje četrtine. nazaj grede se mi je malce mudilo, pa še če hitreje vozim, sem avtomatsko nekoliko bolj buden, vozil sem nekje 150 po garminu. ko sem prišel nazaj sem imel še dobro četrtino tanka, se pravi mi je pri cca. 15-20 km/h hitrejši vožnji spilo precej manj goriva. tako, od oka, je četrtina tanka 20L. bilo je poletje, tja grede sem šel čez dan, ko je sonce žgalo na polno, nazaj grede sem šel ponoči, klima je vseeno laufala, a je bila precej bolj ugodna temperatura. tako da po moje tudi to lahko vpliva na porabo.
in se mi je večkrat zgodilo tako, da ko sem vozil malce hitreje, sem naredil celo več kilometrov, seveda pa ne vedno.
prejšnji teden sem bil na poti od Ajdovščine do Firenc in potem nazaj. ista trasa, tja grede po BC 6.9 poraba, vozil pa sem večinoma 130 na tempomat. nazaj grede, 140 na tempomat, poraba pa je bila 7.2. se mi ne zdi tako velika razlika, kolikor je bila vožnja bolj udobna - nazaj grede sem se precej lažje vključeval na prehitevalni pas, ko sem se bližal kakšnim tovornjakom, tja grede sem moral kar parkrat upočasniti, pa potem pospeševati izza tovornjaka na prehitevalni pas. lahko, pa da gre zgolj za naključje ...