Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Samo to_ kakšno trenje? a če ti prekineš dovod goriva na cilinder, ni mazanja? maže olje, ki ga poganja črpalka...osnove fantje, osnove.
Si kar dobro napisal, le pri tem si ga malo mimo pihnil. Po moji oceni jadranje prinese prihranek večji od 10%. Seveda pravilno izvedenoCitat:
Uporabnik gr69 pravi:
Sam stil jadranja (s ali brez sklopke) potem še prinese kakšen procentek, dva.
To se recimo okvirno strinjam, čeprav prej si napisal malo drugače.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Mislim, da me nisi razumel - pravim, da je med "stili" jadranja razlika za procent ali maksimalno dva.
To je seveda samoumevno. Nisem namreč še videl nekoga, ki bi jadral, hkrati pa bi se zaletaval na ravninah kot podivjan bik, pred ovinki pa bremzal kot pijan konjCitat:
Uporabnik gr69 pravi:
Se pa ne morem strinjati, da samo jadranje (pa naj bo še tako dobro izvedeno) prinese 10% razlike v porabi - je treba masikaj drugega prej naresti.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
In pri računanju je potrebno upoštevati tudi "hitrost" - meni osebno se namreč še vedno gre, da dosežem neko spodobno potovalno hitrost in mi "padec" le-te za kakšna 3 km/h na letni ravni pomeni cel dan več v avtu. Pri lovljenju najnižje porabe pa bi povprečna potovalna padla še za več.
Aja - pa naj še enkrat poudarim - že danes vozim, kot sem omenil v prejšnjem postu in nimam več zelo veliko potenciala optimizirati - največ bi lahko še naredil, da spustim potovalno na AC - samo to mi pa ni interes.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:...
PS: Kapo dol, da imaš en redkih objektiven in širši pogled na to zadevo.
Sem nekje na podobnem in ugotavljam, da EMŠO hudičevo vpliva na hitrost.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:...
PS: Kapo dol, da imaš en redkih objektiven in širši pogled na to zadevo.
Thx - je pa to kombinacija prevoženih km, službe in EMŠO.
Sem vse še enkrat prebral in nisem našel kje je bilo že prej dobro zapisano. Kakšna je pa tvoja resnica?Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sicer se pa smejim nekaterim umotvorom tukaj (ne tvojim, da ne bo pomote), ampak pustimo to. Je pa zanimivo brati neproduktivne prepire na temo jadranja v prestavi ali v nevtralni prestavi.Ko v vrtcu. A vse je bilo že precej dobro zapisano malo nazaj.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Kater vw.jev novejši dizel pa je 1.4 ?
( vsak motor dandanes je zelo vzdržljiv, odvisno je le koliko zadev moraš zamenjat na in okoli njega predno oride do konca svoje življenjske dobe).
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Izteklo se je da sem se malo igral na poti do Zadra in nazaj glede porabe. Dol grede sem imel na AC tempomat nastavljen na 125 km/h (šel sem lj..nm..metlika...zadar). Temperature med 11 in 15 stopinjami, do meje je deževalo potem je bilo suho, razdalja nekje 350 km. Poraba do tja po BC.ju 5,7 litra. Klima je bila vklopljena zgolj v tunelih ob zaprtem dotoku zunanjega zraka.
Nazaj grede iz Zadra, ker je do AC že vse spalo v avtu (meni se je zgolj spalo) sem si rekel...ajde gremo na izi in nastavim tempomat na 120 km/h. Da izvedem eksperiment kaj (če sploh kaj) pomeni minimalno znižanje potovalne hitrosti. Temperature podobne, suha cesta, klima enako skoraj skoz izklopljena ( z vidika vrtljajev motorja...nekje znižanje za 100 vrtljajev...1.900 namesto 2.000).
Znižal sem hitrost za 4%. Ob prihodu domov kazal BC 5,1 litra.