Vožnja v rdečo luč

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Verjetno tudi kazen za rdečo ni nedolžna. Če te dobijo ...
V splošnem pri nas vsaka vlada dvigne kazni in reče, da je to pa res to na področju prometne varnosti. Ena izjema med zadnjimi vladami je bila in je nekaj kazni znižala. Seveda je "strokovna" javnost to znižanje močno grajala.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.399
1.401
113
V MB radarji ne bi nikoli padli če bi bili postavljeni tam kjer je v interesu umiritev prometa (šole, vrtci, črne točke). Če pa je bilo na eni glavnih 4 pasovnic v MB postavljeni v 5 km mislim da 5 radarjev potem pa veš, da ni bilo v interesu, da se promet umiri, ampak kasira.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Balkansko razmišljanje.
Ponekod so omejitve, vendar ni treba, da se jih držimo. Za neke stvari je treba plačati davek, vendar to ne velja za mene. "Balkanizem" v vsem svojem razcvetu.
Če je omejitev, jo je treba kontrolirati in kršitve sankcionirati. Če je omejitev neumna, ni rešitev v tem, da se ne kontrolira in sankcionira, temveč, da se ali spremeni zakonodaja ali samo omejitev v konkretni situaciji. Načeloma občina v Sloveniji sama ne more ne enega, ne drugega in bi moral nekdo na nivoju države nekaj narediti.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.875
9.485
113
Verjetno tudi kazen za rdečo ni nedolžna. Če te dobijo ...
V splošnem pri nas vsaka vlada dvigne kazni in reče, da je to pa res to na področju prometne varnosti. Ena izjema med zadnjimi vladami je bila in je nekaj kazni znižala. Seveda je "strokovna" javnost to znižanje močno grajala.
300 EUR 5 točk
Če pelješ 50 v coni 30 je 500 EUR 7 točk.

So pa kazni še vedno previsoke, sploh zdaj, ko so te cone 30 nametane vsepovsod. Ga ni junaka, ki se mu ob pogosti vožnji po neznanih naseljih ne zgodi, da vsaj enega teh znakcev ne bi spregledal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Pepe

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.907
113
Se kar dosti po Ljubljani prevozim in se to dogaja, sem pa presenečen vsakič ko grem v Kamnik,
koliko je leti čez rdečo pri Gimnaziji v Kamniku...

Ko iz mosta speljuješ proti centru, ponavadi še 2 ali 3 avti vsakič padejo čisto čez rdečo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.907
113
Poleg tega, da tisti ki peljejo v rdečo, peljejo to namerno, ali pa so res totalni idioti...


Obvezno moraš spremljati, kakšne so na semaforju luči za pešce in kolesarje,
če se za kolo prižge rdeča luč in si ti še 100-150m stran, je velika verjetnost
da boš šel v oranžno in če to spremljaš prilagodiš vožnjo temu...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.015
113
Se kar dosti po Ljubljani prevozim in se to dogaja, sem pa presenečen vsakič ko grem v Kamnik,
koliko je leti čez rdečo pri Gimnaziji v Kamniku...

Ko iz mosta speljuješ proti centru, ponavadi še 2 ali 3 avti vsakič padejo čisto čez rdečo...
Jaz na temu križišču z mosta ali pa z nasprotne smeri ob šoli zaradi tega namenoma speljujem kot upokojenec (pa znam drugače kar hitro štartat na zeleno, se pozna praksa od dirk iz preteklosti) ter gledam levo-desno kot da bi s stranske pravokotno ceste prečkal glavno cesto. Enkrat bi me skoraj nabil šlepar, ki je šel na polno v rdečo, ene dvakrat pa osebni avto. Mi je žal za čakajoče za mano ampak sorry, prioritete.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.875
9.485
113
Pa sej, če se rumena prižge, pa se voznik zakalkulira, pa zapelje v križišče v trenutku ko se mu prižge rdeča je eno, drugo je pa zavestna vožnja v rdečo luč. Čeprav se je dal tud mulca lepo in brez težav strenirat, da dobi občutek, al pelat al pa bremzat, ker na črto bremzat tud ni glih treba ko se rumena vžge. Takih, ki zavestno vozjo v rdečo lohk vsak dan našteješ za več kot eno roko prstov, če se mal več voziš po Ljubljani. Že omenjeno križišče med Bleiveisovo in Celovško, pa ob zavijanju dveh pasov levo zmanjka vsak interval prstov na roki za preštet tiste, ki so zapeljal v rdečo, ki gori že kar neki sekund. Nehajo šele, ko vidijo, da kontra speljejo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
V MB radarji ne bi nikoli padli če bi bili postavljeni tam kjer je v interesu umiritev prometa (šole, vrtci, črne točke). Če pa je bilo na eni glavnih 4 pasovnic v MB postavljeni v 5 km mislim da 5 radarjev potem pa veš, da ni bilo v interesu, da se promet umiri, ampak kasira.

a ni dovolj da se je na tej obvoznici zgodilo nekaj hudih nesreč?

da sta umrla dva mlada nogometaša? en ostal brez roke, edini preživeli pa verjetno zaznamovan do konca življenja.

ah ja, malo boring skratka.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
Pa sej, če se rumena prižge, pa se voznik zakalkulira, pa zapelje v križišče v trenutku ko se mu prižge rdeča je eno, drugo je pa zavestna vožnja v rdečo luč. Čeprav se je dal tud mulca lepo in brez težav strenirat, da dobi občutek, al pelat al pa bremzat, ker na črto bremzat tud ni glih treba ko se rumena vžge. Takih, ki zavestno vozjo v rdečo lohk vsak dan našteješ za več kot eno roko prstov, če se mal več voziš po Ljubljani. Že omenjeno križišče med Bleiveisovo in Celovško, pa ob zavijanju dveh pasov levo zmanjka vsak interval prstov na roki za preštet tiste, ki so zapeljal v rdečo, ki gori že kar neki sekund. Nehajo šele, ko vidijo, da kontra speljejo.

zdaj bomo prišli pa do one klasično slovenske debate, al morejo it prvo kazni dol, al pa se more zgodit več ko 1x na 10 let da te ustavi patrulja :D

ampak naš javni sektor si rvcja pač ne zna zračunat, mogoče še na srečo.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
dobr, zdej nehite, k bojo mediji paniko zagnali, pa bojo spet poostreni nadzori!
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
a ni dovolj da se je na tej obvoznici zgodilo nekaj hudih nesreč?

da sta umrla dva mlada nogometaša? en ostal brez roke, edini preživeli pa verjetno zaznamovan do konca življenja.
Zato pa bi naj bile omejitve in se tudi nadzirale. Res pa je, da nogometaša nista umrla, ker so se peljali 20 km / h nad omejitvijo.
Pri nas je žal precej pogost način reševanja po taki nesreči tak, da dajo neko hudo in pretirano omejitev v upanju, da se bodo potem vsi peljali samo toliko kot so sposobni in cesta omogoča. Pa par nadzorov, kjer nekaj revežev plača ko blesavi. Rešen problem.
Bolj varno pa bi bilo omejitev mogoče celo dvigniti in tisto res neprenehoma nadzirati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: piagolo in tomi
2. jul 2020
5.277
6.812
113
Bodo organizirali maraton merjenja hitrosti z v naprej znanimi urami in kraji meritev :evil:

Še malo se nas pobije po cestah z takšnim pomanjkanjem nadzora.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
a ni dovolj da se je na tej obvoznici zgodilo nekaj hudih nesreč?

da sta umrla dva mlada nogometaša? en ostal brez roke, edini preživeli pa verjetno zaznamovan do konca življenja.

ah ja, malo boring skratka.
zarad rdeče...hitrost je sekundarnega pomena.

drugače pa smo videli na kratko, njihovo študijo pa kje so rdeče cone, na katerih križiščih...se je potem oni uradni zapletal in nikol več odpletel. Radarji si bili postavljeni na povsem drugih lokacijah. prasci požrešni ne dojeb...ni. In franca bi še kar...kaj mu ni jasno. Sicer pa tole kar imate zdaj ni boljše, žal.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
stali bi tam ko ponavadi stojijo plavi, pa še kje ko plavih ni nikoli, pa bi lahko bli. spet pridemo do rvcja. ;)
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.399
1.401
113
a ni dovolj da se je na tej obvoznici zgodilo nekaj hudih nesreč?

da sta umrla dva mlada nogometaša? en ostal brez roke, edini preživeli pa verjetno zaznamovan do konca življenja.

ah ja, malo boring skratka.
Teh dveh nogometašev ne bi rešilo 10 radarjev na cesti MB-Hoče, tam je bila čista objestnost in prepucavaje... Jaz sem govoril o Ptujski-Proleterski brigad.

Pa point teh radarjev je bil čisto drugje, s pravo komunikacijo in postavitvijo bi stali še danes, Franca pa bi bil namesto kretena car med meščani, ker je končno naredil nekaj za red na cestah.