Meni je to del vsakdana, zadnje leto z L tablico na avtu. In? Od vseh budal na cesti so avtošole najmanj moteče.Nima smisla delit mnenja (my bad, da sem to sploh privlekel na dan) o avtošolah, ker so pač (razumljivo) posebna vrsta udeležencev v prometu, je pa jasno, da imamo izkušeni vozniki izkušnje iz različnih perpektiv, posledično tudi toleranco. Tisti, ki se vsak dan cijazimo skozi mestne vpadnice in mestna središča in tisti, katerim vam to NI del vsakdana, res ne moremo imet enakega pogleda.
No, saj nisem rekel, da je rang 90-100%
Zdaj sem že dvakrat napisalJa, saj zato pa sprašujem - kaj je po tvojem območje znotraj katerega voznikov še ne pošiljamo na vlak?
Aha, zato non-stop kle pametujejo, ker so tolk na cesti jaVerjetno je to alter fahrerjem nepojmljivo, ker so že v zibki znali krotiti zveri z 800+ konjev, kateri prenašajo moč na asfalt prek zadnjega para zelo zlizanih gum.
Verjetno je to alter fahrerjem nepojmljivo, ker so že v zibki znali krotiti zveri z 800+ konjev, kateri prenašajo moč na asfalt prek zadnjega para zelo zlizanih gum.
Nekaj 10k voznikov vsak dan opazuje "ogromno" delavcev na priključku Jarše.Na to najbolj vpliva, da je pri nas glavno merilo izbora najnižja cena. Tako vemo na kaj smo že v osnovi obsojeni. Potem pa tukaj zraven pride še pogosto dejstvo, da osebe, ki pripravljajo te razpise na občinah ne poznajo dovolj dobro prakse in načina dela v neki zadevi (le kako bi uradnik poznal kako se obnavlja cesta) in tako ti potem ne znajo primerno določiti ostalih meril. Najnižja cena kot merilo ne bi bila tako slaba v kolikor bi se v razpisu določil ustrezno kratek rok obnove, ki se ne bi mogel dodatno podaljšati. Gradbinci bi tako vedeli, da morajo obnovo ceste kot je v tvojem primeru zaključiti v 3 tednih in to je to.
Ko v prejšnje dodaš še to dejstvo, da jim pri pripravi razpisov pomagajo zunanji izvajalci, ki so velikokrat izvajalci sami ali pa takšni, ki delajo z različnimi izvajalci (npr. nadzorni) potem veš, da stanje ne more biti boljše, saj ne bodo pljuvali v lastno skledo in sebi onemogočali novih poslov z x izvajalci....
V glavnem da se, samo so toliko med sabo povezani in odvisni drug od drugega....
To je res, ampak pri nas imamo po nepreglednih ovinkih omejitev 90 in crtkano crto, na skoraj 400m ravnini ( iste ceste) pa omejitev 60 in polno crto.Ce ne mores voziti blizu omejitve v normalnih pogojih, nisi za na cesto. Tudi kot ucenec.
Sicer v 30+ letih na cesti imam takih izkusenj, ampak ce bi me kdo takole namočil danes v pritozbi omenim dashkamero in prilozim yt link. Potem se naj pa gledamo z "organom" na sodišču.In ustavljajo le tiste, ki so sami v vozilu! Tvoja beseda proti organovi. Na sodišču ima organ večjo veljavo. Če sta dva v avtu, te ne bo ustavil.
Voznik in priča proti organu je 2:1 in nisi mogel varno ustavit. Isto z radarji. Smo hoteli v naselju z ozko ulico radar, pa smo dobili odgovor, da ni tehničnih možnosti zaradi postopka pravilne postavitve merilnika hitrosti
To kar si opisal sploh ni problem, pač oceniš, da ni varno iti 90 in se pelješ manj. To bo razumel vsak normalen voznik. Enako z morebitno ravno cesto in omejitvijo 60, noben normalen voznik ne bo trobil, da pelji 90, če je omejitev 60. Razen, če je na začetku teh 400 m križišče, ki razveljavi teh 60. Ker nekateri bi se 60 peljali vso življenje od tistega trenutka naprej.To je res, ampak pri nas imamo po nepreglednih ovinkih omejitev 90 in crtkano crto, na skoraj 400m ravnini ( iste ceste) pa omejitev 60 in polno crto.
In ja, ovinkov 90 ne mores zvoziti. Gres v potok ob cesti ali pa skale
Verjamem, me pa zanima kako se bo avtonomna voznja izvajala na takih cestah. Aja, ne bo se vsaj za casa mojega zivljenja ne. (V Sloveniji)To kar si opisal sploh ni problem, pač oceniš, da ni varno iti 90 in se pelješ manj. To bo razumel vsak normalen voznik. Enako z morebitno ravno cesto in omejitvijo 60, noben normalen voznik ne bo trobil, da pelji 90, če je omejitev 60. Razen, če je na začetku teh 400 m križišče, ki razveljavi teh 60. Ker nekateri bi se 60 peljali vso življenje od tistega trenutka naprej.
Boljše bi bilo, če bi imeli table, ki razveljavijo omejitve. Še za računalnike v avtomobilih. Peugeotu bi se tudi 60 peljal na veke-vekov, dokler ne najde nekaj očitnega, ki spremeni omejitev. No, očitnega za računalnik.
Boljše bi bilo da ne, ampak se bo. Avtonomna vozila naj bi tudi bolje prepoznala te situacije. Jaz si avtonomne vožnje želim, ampak tiste prave, varne, ne Tesline.Aja, ne bo se vsaj za casa mojega zivljenja ne. (V Sloveniji)
Avtonomna vožnja po AC bo nekaj najboljšega za promet. Vsake toliko časa imam službeno pot na sever Nemčije, če mi da kdo na izbiro, da vozim sam po avtocestah 10 ur in avto malo bolj priganjam, ali pa da me avto sam vozi 130km/h, jaz lahko pa vmes berem, igram switch ali gledam filme, izberem to kadarkoli. Pa
ne me razumet narobe, rad vozim, uživam v vožnji večino časa, ampak po eni in isti avtocesti se drajsat več ur skupaj, ne hvala.
In ustavljajo le tiste, ki so sami v vozilu! Tvoja beseda proti organovi. Na sodišču ima organ večjo veljavo. Če sta dva v avtu, te ne bo ustavil.
Voznik in priča proti organu je 2:1 in nisi mogel varno ustavit.
Voznika ustavil policist in mu napisal kazen za prevoženo rumeno luč, koliko je odštel?
Ste vedeli, da se je skozi rumeno luč prepovedano peljati? Za to početje lahko dobite zajetno globo. Kaj pa ko se ne morete pravočasno zaustaviti, lahko tudi takrat pričakujete kazen?ljubljanainfo.com