Vožnja v rdečo luč

Piton

Guru
11. apr 2022
1.763
-149
113
pa kwa jokate zarad avtošol?
75% folka voz 23km/h po naseljih in 62 km/h na res dolgih ravninah izven naselja.
pa še to, na 200 metrov podlage, da dobi končno brzino (23kmh oz. 62 km/h).
zdej je pa ena avtošola cela drama
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.875
9.485
113
Nima smisla delit mnenja (my bad, da sem to sploh privlekel na dan) o avtošolah, ker so pač (razumljivo) posebna vrsta udeležencev v prometu, je pa jasno, da imamo izkušeni vozniki izkušnje iz različnih perpektiv, posledično tudi toleranco. Tisti, ki se vsak dan cijazimo skozi mestne vpadnice in mestna središča in tisti, katerim vam to NI del vsakdana, res ne moremo imet enakega pogleda.
Meni je to del vsakdana, zadnje leto z L tablico na avtu. In? Od vseh budal na cesti so avtošole najmanj moteče.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.610
2.565
113
v današnjem času je kar nekaj meritev v avtu?
Ste kdaj pogledali tisto, ki kaže porabo na km?
Pa ste zraven videli, koliko je bila na omenjenih km povprečna hitrost? Tol'k o hitrosti!
Rdeča?
Rešuje sam ta situacija, da je 1s(2s) celotno križišče zaprto in da vsak le ne speljuje kot F1.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Verjetno je to alter fahrerjem nepojmljivo, ker so že v zibki znali krotiti zveri z 800+ konjev, kateri prenašajo moč na asfalt prek zadnjega para zelo zlizanih gum.

Tocno o tem je govora. Ko gremo alterasu na cesto pricakujemo vsaj 1 km naprej prazno cesto (da se gume nehajo smodit) in na stranskih cestah policaje, ki ustavijo promet v tem 'utrinku' pospesevanja.


(Jao meni keri komentarji :bonk:).
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: sad in Samo Svoj

igiNo1

Guru
24. feb 2018
1.462
664
113
In ustavljajo le tiste, ki so sami v vozilu! Tvoja beseda proti organovi. Na sodišču ima organ večjo veljavo. Če sta dva v avtu, te ne bo ustavil.
Voznik in priča proti organu je 2:1 in nisi mogel varno ustavit. Isto z radarji. Smo hoteli v naselju z ozko ulico radar, pa smo dobili odgovor, da ni tehničnih možnosti zaradi postopka pravilne postavitve merilnika hitrosti :)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Na to najbolj vpliva, da je pri nas glavno merilo izbora najnižja cena. Tako vemo na kaj smo že v osnovi obsojeni. Potem pa tukaj zraven pride še pogosto dejstvo, da osebe, ki pripravljajo te razpise na občinah ne poznajo dovolj dobro prakse in načina dela v neki zadevi (le kako bi uradnik poznal kako se obnavlja cesta) in tako ti potem ne znajo primerno določiti ostalih meril. Najnižja cena kot merilo ne bi bila tako slaba v kolikor bi se v razpisu določil ustrezno kratek rok obnove, ki se ne bi mogel dodatno podaljšati. Gradbinci bi tako vedeli, da morajo obnovo ceste kot je v tvojem primeru zaključiti v 3 tednih in to je to.
Ko v prejšnje dodaš še to dejstvo, da jim pri pripravi razpisov pomagajo zunanji izvajalci, ki so velikokrat izvajalci sami ali pa takšni, ki delajo z različnimi izvajalci (npr. nadzorni) potem veš, da stanje ne more biti boljše, saj ne bodo pljuvali v lastno skledo in sebi onemogočali novih poslov z x izvajalci....

V glavnem da se, samo so toliko med sabo povezani in odvisni drug od drugega....
Nekaj 10k voznikov vsak dan opazuje "ogromno" delavcev na priključku Jarše.
Pri nas se bo izvedba tega prikljjucka merila v letih, v tujini bi se merila v mesecih.
Za piko na I se pa istocasno lotijo izvedbo se rondoja na obvozu v Sneberjah. Se na letaliski in zaloski bi semoral cesa lotit in naredit mal zapore
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
In ustavljajo le tiste, ki so sami v vozilu! Tvoja beseda proti organovi. Na sodišču ima organ večjo veljavo. Če sta dva v avtu, te ne bo ustavil.
Voznik in priča proti organu je 2:1 in nisi mogel varno ustavit. Isto z radarji. Smo hoteli v naselju z ozko ulico radar, pa smo dobili odgovor, da ni tehničnih možnosti zaradi postopka pravilne postavitve merilnika hitrosti :)
Sicer v 30+ letih na cesti imam takih izkusenj, ampak ce bi me kdo takole namočil danes v pritozbi omenim dashkamero in prilozim yt link. Potem se naj pa gledamo z "organom" na sodišču.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
To je res, ampak pri nas imamo po nepreglednih ovinkih omejitev 90 in crtkano crto, na skoraj 400m ravnini ( iste ceste) pa omejitev 60 in polno crto.
In ja, ovinkov 90 ne mores zvoziti. Gres v potok ob cesti ali pa skale
To kar si opisal sploh ni problem, pač oceniš, da ni varno iti 90 in se pelješ manj. To bo razumel vsak normalen voznik. Enako z morebitno ravno cesto in omejitvijo 60, noben normalen voznik ne bo trobil, da pelji 90, če je omejitev 60. Razen, če je na začetku teh 400 m križišče, ki razveljavi teh 60. Ker nekateri bi se 60 peljali vso življenje od tistega trenutka naprej.
Boljše bi bilo, če bi imeli table, ki razveljavijo omejitve. Še za računalnike v avtomobilih. Peugeotu bi se tudi 60 peljal na veke-vekov, dokler ne najde nekaj očitnega, ki spremeni omejitev. No, očitnega za računalnik.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
To kar si opisal sploh ni problem, pač oceniš, da ni varno iti 90 in se pelješ manj. To bo razumel vsak normalen voznik. Enako z morebitno ravno cesto in omejitvijo 60, noben normalen voznik ne bo trobil, da pelji 90, če je omejitev 60. Razen, če je na začetku teh 400 m križišče, ki razveljavi teh 60. Ker nekateri bi se 60 peljali vso življenje od tistega trenutka naprej.
Boljše bi bilo, če bi imeli table, ki razveljavijo omejitve. Še za računalnike v avtomobilih. Peugeotu bi se tudi 60 peljal na veke-vekov, dokler ne najde nekaj očitnega, ki spremeni omejitev. No, očitnega za računalnik.
Verjamem, me pa zanima kako se bo avtonomna voznja izvajala na takih cestah. Aja, ne bo se vsaj za casa mojega zivljenja ne. (V Sloveniji)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Avtonomna vožnja bi bila relativno majhen problem, če bi v prometu sodelovala samo avtonomna vozila. Potem bi lahko odpadli tudi semaforji.
Ampak tudi če ostala vozila ukineš, kam s pešci, kolesarji ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.089
2.861
113
Avtonomna vožnja po AC bo nekaj najboljšega za promet. Vsake toliko časa imam službeno pot na sever Nemčije, če mi da kdo na izbiro, da vozim sam po avtocestah 10 ur in avto malo bolj priganjam, ali pa da me avto sam vozi 130km/h, jaz lahko pa vmes berem, igram switch ali gledam filme, izberem to kadarkoli. Pa
ne me razumet narobe, rad vozim, uživam v vožnji večino časa, ampak po eni in isti avtocesti se drajsat več ur skupaj, ne hvala.
 
2. jul 2020
5.277
6.812
113
Avtonomna vožnja po AC bo nekaj najboljšega za promet. Vsake toliko časa imam službeno pot na sever Nemčije, če mi da kdo na izbiro, da vozim sam po avtocestah 10 ur in avto malo bolj priganjam, ali pa da me avto sam vozi 130km/h, jaz lahko pa vmes berem, igram switch ali gledam filme, izberem to kadarkoli. Pa
ne me razumet narobe, rad vozim, uživam v vožnji večino časa, ampak po eni in isti avtocesti se drajsat več ur skupaj, ne hvala.

To že obstaja. Kupiš karto, greš gor in sedež. Se imenuje vlak, avtobus ali letalo :evil:
10 ur sedet na mestu je ubitačno, sploh da bi to pogosto počel. Pa še forsiranje EVjev pomeni to vsaj 3 postanke vmes, da dofilaš baterijo. Si na 13ur+ potovanja.
Če pa greš na roadtrip pa se verjetno pogosteje ustavljaš, gledaš okolico, ne boš gledal vmes filmov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
In ustavljajo le tiste, ki so sami v vozilu! Tvoja beseda proti organovi. Na sodišču ima organ večjo veljavo. Če sta dva v avtu, te ne bo ustavil.
Voznik in priča proti organu je 2:1 in nisi mogel varno ustavit.

Ja, policist naprej prešteje vse glave v avtu, potem helikopter s termo kamero naredi hiter prelet, da se slučajno kakšna priča ne skriva zleknjena čez zadnje sedeže. Šele potem se odloči ustaviti voznika, ki sicer ni naredil čisto nič narobe, ampak imajo - to vemo vsi - vsi policisti dnevno kvoto, da je treba po krivem obtožiti 4 do 7 voznikov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113

Jaz praviloma bremzam v rumeno ampak vedno prej pogledam kdo je za mano ker 3/4 voznikov ima idejo da bo po gasu čez potem je pa težava če misli tisti spredaj pravilno ustavit. V takem primeru raje kdaj skozi rumeno da gre potem tudi tisti za mano v rdečo pa še dva za njim.