Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
V teoriji že, v praksi pa to pomeni, da imaš le še več pijavk, ki celotno zadevo tako podražijo,
da so vsi uporabniki na slabšem (razen tistega promila, ki se v avto vsede le za dva praznika na leto),
kar pa je praktično zanemarljivo.
Še vedno ni to razlog za nek pavšal... Jaz zagovarjam, da bi bili lahko odseki cest tudi v privatni lasti. Kaj menite, koliko časa bi trajalo, da bi uredili prevleko v trojanskih predorih, če bi bili v lasti kake delniške družbe in bi ta dobivala od vsakega vozila delež cestnine. Potem pa bi nadzorni organ ugotovil, da cesta ne ustreza rangu in začeli dobivati nižji delež cestnine? Ali bi bil problem pri izbiri izvajalca?
Zakaj se ne bi cesta lastninila kot NKBM? Zakaj naj bi bilo za banko to dobro za cesto pa slabo?
Sedaj sicer mislim, da je še veliko prezgodaj za ta korak, ampak ko bi imeli cestninski sistem, ki bi omogočal cestninjenje za vsak meter ceste, pravila koliko je glede na stanje ceste, naravne danosti in izravnalne sheme posamezni prevožen km vreden, pa bi bilo to možno.
Jaz mislim, da je državi treba odvzeti večino funkcij, ki ne pomenijo nadzora zakonodaje in osnovne človeške solidarnosti. Sedaj pa je celo tak paradoks, da do zdravnika nisi upravičen, če nimaš zavarovanja, po cesti pa se lahko peljaš, čeprav nisi nikoli nič plačal za to.