vinjete

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
...Za koji klinac pa bi morali bednim tovornjakarjem vse stlačiti v rit? Naj zaradi mene štrajkajo. Če bi ta država imela vsaj zametke jajc bi na cesto spustila par tankov in razstrelila cestne zapore.
Prvi trije bi odleteli v zrak, ostali pa bi zbežali s ceste v nekaj minutah...

Mislim da so na Portugalskem ob splošni stavki prevoznikov naredili podobno (ali tanki ali buldožerji) in so malo razrinili tovornjakarske blokade... Saj veliko ni bilo potrebno, po nekaj odrinjenih tovornjakih so jih prevozniki sami hiteli odmikati...
Pa je bila Portugalska takrat že članica EU...
V Španiji, če se prav spomnim ... AMpak je vseeno ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Čisto resno. Tisti, ki naredi letno po AC 100.000 km naj plača (recimo) 0,1 cent na kilometer, tisti, ki jih naredi 10.000 pa 0,5 ... Količinski popust se temu reče.
Enako je, ko kupuješ kaj drugega, od hrane do avtov (pejt naročit 200 avtov ali pa enega in primerjaj cene).
PS: poglej malo cene rentacara (izzvzemši gorivo) za recimo 1 dan najema ali pa letni najem, preračuna na 1 dan. Boš ugotovil nekaj zanimivega ...

In še 1x: pri vinjetah (če sploh bodo) gre le za začasno rešitev ...

Aja, investicije s staelitskim nadzorom: koliko pa misliš da jih je? Skoraj nič (v primerjavi z gradnjo ceste ali centnskih postaj). Razvoj škatlice in SW v njej, razvoj SW za billing v centrali.
Cilj EU je, da bi škatlica končnega uporabnika stala 0 (nič) do 10€ (na avto), kar je glede na količino čisto možno. Ves SW ne stane več kot miljonček, dva , tri, deset kar je spet zanemarljivo ... Mobilna omrežja imajo operaterji, pošiljanje podtakov v centralo je (ker gre za par bajtov dnevno) skoraj zastonj ... Skratka, v primerjavi z razvojem enega ABC praktično zastonj.

Količinski popust bi zastopil, če bi dobil za recimo nas 100€ porabljenih na ABC-ju dobil 10% ali 20% popusta. To kar pa ti pri vinjetah zastopiš kot popust pa je zame plačevanje za nekaj česar ne uporabljaš. Da ti drugače povem - Nekdo ki bo 10x bolj zjebal cesto, bo plačal isto, kot tisti, ki je sploh ne bo oz. jo bo minimalno. Res... stimulativno
crazy1.gif


Pa verjemi... Predn zalaufa tak sistem nadzora je potrebno kej več kot samo ful poceni škatlice in en software
wink-1.gif
ABC je pa že razvit... vse kar bi bilo potrebno nardit v tej smeri je, da bi potalal (prodal) tiste kartice, katere bi si vsak na šipo nalimal pa preuredil strica za šaltarjem v čitalc kartic...
Stimulativno, ja. Stimulira uporabo AC namesto navadnih cest. Kdor pa AC sploh ne rabi, tudi vinjete ne rabi.
Kar pas e tiče škatlice in SW: ja, točno tako je, kot sem napisal. Če ne verjameš, stopi recimo na mariborski elektro faks, kjer so naredili tovrstni projekt ... Ali v kako drugo firmo, ki ga je. Včasih so stvari res lahko preproste.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zanimiva ideja. Vendar se je ti nisi prvi spomnil. In po svetu kaj dosti ta stvar ne laufa najbolje.
Pri kaki stvari ne smeš biti prehiter. Morajo biti tehnični pogoji, pravila, možnost dobrega nadzora in še kaj. Da bi pa lastnik ceste tako prišel do denarja, da bi imel vsak zase cestninsko, da bi dobil enak denar, čeprav ceste ne bi splužil in vzdrževal v skladu s pravili in sploh, da bi vsak zase postavljal cene, pa po mojem pri tej stvari ne gre. "Lastnik" bi pomenilo "lastništvo vzdrževanja" in pravico do denarja iz tega naslova. Ideje se seveda ne da razdelati na enem forumu, niti ne trdim, da sem se je prvi spomnil in niti, da sem jo v stanju do konca razdelati. Je pa alternativa, ker sedanji sistem bogve kaj ni. Ko poslušam, da je spet omejitev hitrosti v predorih, ker so se spustile prve kaplje dežje in berem študije, kako je vsaka rešitev hudo draga in vem, da jo bomo na koncu plačali skozi davke, razne parlamentarne komisije pa bodo še leta iskale in dokazovale, da JE/NI šlo za korupcijo, mi gre na bruhanje.
In že sedaj imamo različne "lastnike" cest (država, občina, krajevna skupnost pa menda ni več). In ko vidim, da je pred nekaj leti asfaltirana občinska cesta poteka (grafično po mapi iz časov Marije Terezije) poprek čez naš travnik v resnici pa čisto drugje, se vprašam, zakaj sem jaz za gradnjo hiše moral imeti geometra, oni pa ne? Zakaj privat rabiš ogromno soglasij in strokovnjakov, (lokano) cesto pa na koncu količijo navadni delavci. Nimam nič proti njim, čeprav ne znajo Slovensko. Oni delajo, kar očitno občinska oblast hoče. Pa če je zaradi tega nenadoma hidrant pod asfaltom, čeprav je bil pred 10-imi leti 5 metrov od ceste (cesta je široka 3-4 metre)?
Ma ne vem no, sedanji sistem ne pelje nikamor in sam se ne bo kontroliral in izboljšal, ne glede na politiko, ki je na vrhu...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
ksz....

sicer pa...elektronski sistem cestninjenja je v nemčiji že uveden za tovorna vozila....ne razmem zdaj zakaj bi bil to zdaj nek hud projekt uvesti v drugih državah tudi za vsa vozila (osebna + tovorna).

pač bo treba infrastrukturo zgraditi - tehnologija je že poznana, kot kaže ni neka huda umetnost...vsak bo pač plačal kolikor bo AC uporabljal. Torej naj se podvizajo naši v tej mseri...pa raje da denar za morebitno uvedbo vinjet preusmerijo v hitrejšo vzpostavitev el. sistema.....za štart tovornjakov (da ne bojo stali na cestninskih)..ostali imamo pa itak že opcijo ABC...če jo koristimo ali ne, je pa naš problem (meni se je do lani zdel ta istem brez veze..odkrar imam kartico...sem navdušen nad njim...tako to je)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
aja...za tujce pa, ko bi enkrat imeli el. cestninjenje, pa bi uleteli z države kjer tega nimajo....si pa kupijo vinjeto...pa je problem rešen.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Resnično ne razumem, zakaj moramo sami nekaj "razvijati" in implementirati. Elektronski sistem cestninjenja potrebuje škatlico v vozilu, od američanov dane satelite sistema GPS ter ustrezen billing softver, ki občasno prejme (po GPRS ali čitalcih na AC) podatke o prevoženih kilometrih.
Konec koncev bi lahko skopirali nemški ali avstrijski sistem, še bolje pa bi jih bilo kontaktirati in outsourcati celoten servis. Verjetno Nemci ne bi imeli nič proti, če bi svoj sistem posodili še Sloveniji za primerno denarno odškodnino. Dela, tukaj je, škatlice so na voljo, mnogi tovornjakarji jih že imajo za vožnjo po Nemčiji, za ostale pa bi jih uvozili iz Nemčije in prodajali pri nas.

A moramo res vsak drek delati sami???
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
V teoriji že, v praksi pa to pomeni, da imaš le še več pijavk, ki celotno zadevo tako podražijo,
da so vsi uporabniki na slabšem (razen tistega promila, ki se v avto vsede le za dva praznika na leto),
kar pa je praktično zanemarljivo.
Še vedno ni to razlog za nek pavšal... Jaz zagovarjam, da bi bili lahko odseki cest tudi v privatni lasti. Kaj menite, koliko časa bi trajalo, da bi uredili prevleko v trojanskih predorih, če bi bili v lasti kake delniške družbe in bi ta dobivala od vsakega vozila delež cestnine. Potem pa bi nadzorni organ ugotovil, da cesta ne ustreza rangu in začeli dobivati nižji delež cestnine? Ali bi bil problem pri izbiri izvajalca?
Zakaj se ne bi cesta lastninila kot NKBM? Zakaj naj bi bilo za banko to dobro za cesto pa slabo?
Sedaj sicer mislim, da je še veliko prezgodaj za ta korak, ampak ko bi imeli cestninski sistem, ki bi omogočal cestninjenje za vsak meter ceste, pravila koliko je glede na stanje ceste, naravne danosti in izravnalne sheme posamezni prevožen km vreden, pa bi bilo to možno.
Jaz mislim, da je državi treba odvzeti večino funkcij, ki ne pomenijo nadzora zakonodaje in osnovne človeške solidarnosti. Sedaj pa je celo tak paradoks, da do zdravnika nisi upravičen, če nimaš zavarovanja, po cesti pa se lahko peljaš, čeprav nisi nikoli nič plačal za to.
Potem takem bi morali tudi elektriko, vodo, pošto, trole, ... plačevat glede na oddaljenost, da bi bilo nadvse pravično.
Jih? Ne ker bi bili stroški mnogo večji od koristi.

Vsa debata glede AC nastaja iz dejstva, da se ima AC za luksuz.
Je to leta 2008 res še luksuz? Ali zgolj napredek.
smirk-1.gif


To o privatnih cestah pa samo
bonk.gif

Monopol v privatnih rokah se ni še nikoli izkazal kot nekaj dobrega
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
To o privatnih cestah pa samo
bonk.gif

Monopol v privatnih rokah se ni še nikoli izkazal kot nekaj dobrega
Kar
bonk.gif
se po svoji glavi. Kdo pravi, da gre za monopol. Takrat bi se lahko izognili monopola, ki ga pa sedaj v resnici imamo. Razen, da mediji malo lajajo, ko nimajo o drugem za poročati, nimamo na ta monopol nobenega vpliva. Kontrolira in nadzira sam sebe (kot da se to da?), mi pa pač plačujemo, kolikor rečejo ne glede kaj zato dobimo... Smo seveda na nek način tudi lastniki, samo kaj, ko realnega vpliva nimamo. Razen tega ni prav nobenega pravega interesa, da se stvari izboljšajo. Če bi nekdo zaslužil več, ker bi bila cesta za katero skrbi v boljšem stanju, bi se stvari urejale. Računati, da se bodo stvari urejale zaradi vesti državnih uslužbencev, je hudo utopično. V resnici te situacije ni bilo še nikjer na svetu.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
aja...za tujce pa, ko bi enkrat imeli el. cestninjenje, pa bi uleteli z države kjer tega nimajo....si pa kupijo vinjeto...pa je problem rešen.
Mislim, da Avstrijci in Nemci nimajo za tujce nobene izjeme. Moraš kar lepo nabaviti njihovo napravo. 100 km od avstrijske meje imaš po črpalkah v Nemčiji že opozorila za lastnike težjih avtodomov, da vinjeta zanje ni dovolj in da morajo nabaviti elektronsko škatlico. Kako pa plačuješ pa ne vem... Seveda je za tovorni promet to lažje doseči. In kljub vinjeti imajo avstrijci po mojih info še zmeraj vse cestninske postaje, ki so jih imeli pred uvedbo (pri tunelih). Temu denarju se niso bili pripravljeni odreči.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Takrat bi se lahko izognili monopola, ki ga pa sedaj v resnici imamo.
Bi imeli tri ponudnike s tremi avtocestami LJ - MB ?
17758-icon_confused.gif


Na ministrstvu, agenciji in DARS-u jih je potrebno pošteno
10.gif
, pa bo.
A dokler se razmišlja v stilu "Ni važno kaj dela, važno, da je naš", pač ne bo bolje, volitve gor ali dol.
crazy1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
In zdaj mi povej mega korporacijo v Sloveniji, ki bi prispevala 350 milijonov evrov samo za trojanski odsek (da vsega ostalega raje ne omenjam) + vzdrževanje in obratovanje. In verjemi, privat firme niso Karitas, naredijo samo toliko kot je nujno. Glede infrastrukture so definitivno slabši kot država, se je pokazalo po celem svetu. Zato infrastrukturo gradi država.

A misliš, da bi privatniki gradili prekmursko avtocesto? Bi, ampak samo z dvema pasovoma.
 

xmovc

Pripravnik
2. okt 2007
110
0
16
Olimpijsko mesto
Močno dvomim, da si kdaj sploh vozil po Nemčiji, drugače ne bi takih klobasarij pisal.

Kakšno vinjeto že rabiš za Nemčijo? Prosim, da nas razsvetliš
confused-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Citat:
Uporabnik xmovc pravi:
Močno dvomim, da si kdaj sploh vozil po Nemčiji, drugače ne bi takih klobasarij pisal.

Kakšno vinjeto že rabiš za Nemčijo? Prosim, da nas razsvetliš
confused-1.gif

Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
100 km od avstrijske meje imaš po črpalkah v Nemčiji že opozorila za lastnike težjih avtodomov, da vinjeta zanje ni dovolj in da morajo nabaviti elektronsko škatlico.
Bo treba znati brati gospod. V Nemčiji opozarjajo, da v Avstriji vinjeta ni dovolj za to in to kategorijo vozil. Pri nas pa imaš na črpalki reklamce: Tukaj lahko kupite vinjeto. Ja, tudi po SLO sem že vozil
smile-1.gif
.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
In zdaj mi povej mega korporacijo v Sloveniji, ki bi prispevala 350 milijonov evrov samo za trojanski odsek (da vsega ostalega raje ne omenjam) + vzdrževanje in obratovanje. In verjemi, privat firme niso Karitas, naredijo samo toliko kot je nujno. Glede infrastrukture so definitivno slabši kot država, se je pokazalo po celem svetu. Zato infrastrukturo gradi država.
To je seveda res... Ker država se ne sekira, če se zakalkulira in če naredi slabo. Avtocestni križ bi naj stal toliko in toliko. Je pa nekajkrat več in nikomur nič. Se pač vzame od davkov in bodo državljanske ovčice to plačale. Če bi to storila privatna podjetja in bi podcenila strošek in precenila profit, bi se zgodilo kaj?

V tem trenutku bi po mojem hitro imeli zgrajen prekmurski krak avtoceste, če bi bilo jasno, da bo tisti, ki bo to financiral, dobil cestnino od tranzita v realni meri škode za cesto in da bodo obvozne ceste tudi cestninjene in kot take nezanimive. Tako pa pač prebivalci ob cesti prenašajo vse kar morajo in lahko samo čakajo, da se jih država usmili. Ampak, če se bo minister spomnil, da denar preusmeri drugam, se bo gradnja za nek čas zaustavila in si ne bodo realno gledano mogli NIČ. Pa oni tudi plačujejo za to cesto. Fajn pa je, da na osnovi ceste noben ne ustvarja profita, pa četudi je zaradi tega ni. Bi bila faušija.
Citat:
Uporabnik keber pravi:A misliš, da bi privatniki gradili prekmursko avtocesto? Bi, ampak samo z dvema pasovoma.
Mogoče, in če bi taka cesta sedaj že obstajala, bi pomenila precej več kot ta sedaj, ki je še ni. En most čez Muro še ni kompletna avtocesta.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
aja...za tujce pa, ko bi enkrat imeli el. cestninjenje, pa bi uleteli z države kjer tega nimajo....si pa kupijo vinjeto...pa je problem rešen.
Mislim, da Avstrijci in Nemci nimajo za tujce nobene izjeme. Moraš kar lepo nabaviti njihovo napravo. 100 km od avstrijske meje imaš po črpalkah v Nemčiji že opozorila za lastnike težjih avtodomov, da vinjeta zanje ni dovolj in da morajo nabaviti elektronsko škatlico. Kako pa plačuješ pa ne vem... Seveda je za tovorni promet to lažje doseči. In kljub vinjeti imajo avstrijci po mojih info še zmeraj vse cestninske postaje, ki so jih imeli pred uvedbo (pri tunelih). Temu denarju se niso bili pripravljeni odreči.





1 V Nemciji ne rabis OBU naprave v kamionu!Ce je noces imas prakticno na vsaki pumpi terminal kjer izpolnis podatke o relaciji in tehnicke podatke o kamionu(ECO,Stevilo osi...) in potem seveda placas, vozila do 12t imajo cestnino zastonj!Torej tudi lahki in srednje tezki kamioni.
2.Avstrijci imajo Vinjeto do 3.5T+placilo tunelov, nad 3.5T pa Go-Box za elektonsko cestninjenje, ki "stane" 5 EUR
3.Enako kot Avstrijci imajo Cehi
Razlika med nemsko in Avstrijsko cestnino je da je Nemska satelitska, Avstrijska pa na osnovi elektomagnetnih terminalov

V sloveniji bi bil Avstrijski sistem v redu Nemski pa absolutno neizvedljiv, naj omenim da so Nemci zaceli kasirat kamione eno leto kasnej ker so imeli prevelike tehnicne tezave.Samo za en avto bi vgradnja sistema stala vec kot bi porabil v celem letu da se ne racunamo gradnje sistema.
Avstrijcem je pa sistem postavilo podjetje www.kapsch.net


Prav tako evropski-enotni sistem cestninjenja ne bo prisel v veljavo vsaj dokler ne bo evropa postavila svojega satelitskega sistema, ki bi po prvotnih nacrtih moral delovati ze par let.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
V tem trenutku bi po mojem hitro imeli zgrajen prekmurski krak avtoceste, če bi bilo jasno, da bo tisti, ki bo to financiral, dobil cestnino od tranzita v realni meri škode za cesto in da bodo obvozne ceste tudi cestninjene in kot take nezanimive. Tako pa pač prebivalci ob cesti prenašajo vse kar morajo in lahko samo čakajo, da se jih država usmili. Ampak, če se bo minister spomnil, da denar preusmeri drugam, se bo gradnja za nek čas zaustavila in si ne bodo realno gledano mogli NIČ. Pa oni tudi plačujejo za to cesto. Fajn pa je, da na osnovi ceste noben ne ustvarja profita, pa četudi je zaradi tega ni. Bi bila faušija.
Citat:
Uporabnik keber pravi:A misliš, da bi privatniki gradili prekmursko avtocesto? Bi, ampak samo z dvema pasovoma.
Mogoče, in če bi taka cesta sedaj že obstajala, bi pomenila precej več kot ta sedaj, ki je še ni. En most čez Muro še ni kompletna avtocesta.

In zdaj, ko smo tako daleč ...
S čim boš sedaj dokazal, da bi bila avtocesta, ki bi jo zgradili privatniki, boljša in hitreje zgrajena kot pa pod vodstvom države? Kajti s primerom iz tujine ti bo šlo bolj težko.
evil.gif


Koliko pa privatna podjetja šparajo v gradbeništvu, pa si raje oglej primere iz visokogradnje, torej kvaliteto gradnje kakih novejših stanovanjskih sosesk. Tiste, ki niso tretirane ravno kot zelo visoko luksuzne, so precej bogo zgrajene. Stojijo že, to je pa tudi vse.
Še enkrat, gradbeniki niso Karitas in gradnja prometne infrastrukture je mnogo prevelik zalogaj za privatnike.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
caki caki, sej cestnino tud placuješ pavšalno na kilovate. A tist pa ti je kul?

malo ozki smo danes, a ne.

Če naredijo letno vinjeto za 80€ (kolikor je cestnina za običajne ceste) se sploh nebi pritoževal
wink-1.gif
Tukaj pa govorimo o vinjeti 200€+...
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Čisto resno. Tisti, ki naredi letno po AC 100.000 km naj plača (recimo) 0,1 cent na kilometer, tisti, ki jih naredi 10.000 pa 0,5 ... Količinski popust se temu reče.
Enako je, ko kupuješ kaj drugega, od hrane do avtov (pejt naročit 200 avtov ali pa enega in primerjaj cene).
PS: poglej malo cene rentacara (izzvzemši gorivo) za recimo 1 dan najema ali pa letni najem, preračuna na 1 dan. Boš ugotovil nekaj zanimivega ...

In še 1x: pri vinjetah (če sploh bodo) gre le za začasno rešitev ...

Aja, investicije s staelitskim nadzorom: koliko pa misliš da jih je? Skoraj nič (v primerjavi z gradnjo ceste ali centnskih postaj). Razvoj škatlice in SW v njej, razvoj SW za billing v centrali.
Cilj EU je, da bi škatlica končnega uporabnika stala 0 (nič) do 10€ (na avto), kar je glede na količino čisto možno. Ves SW ne stane več kot miljonček, dva , tri, deset kar je spet zanemarljivo ... Mobilna omrežja imajo operaterji, pošiljanje podtakov v centralo je (ker gre za par bajtov dnevno) skoraj zastonj ... Skratka, v primerjavi z razvojem enega ABC praktično zastonj.

Količinski popust bi zastopil, če bi dobil za recimo nas 100€ porabljenih na ABC-ju dobil 10% ali 20% popusta. To kar pa ti pri vinjetah zastopiš kot popust pa je zame plačevanje za nekaj česar ne uporabljaš. Da ti drugače povem - Nekdo ki bo 10x bolj zjebal cesto, bo plačal isto, kot tisti, ki je sploh ne bo oz. jo bo minimalno. Res... stimulativno
crazy1.gif


Pa verjemi... Predn zalaufa tak sistem nadzora je potrebno kej več kot samo ful poceni škatlice in en software
wink-1.gif
ABC je pa že razvit... vse kar bi bilo potrebno nardit v tej smeri je, da bi potalal (prodal) tiste kartice, katere bi si vsak na šipo nalimal pa preuredil strica za šaltarjem v čitalc kartic...
Stimulativno, ja. Stimulira uporabo AC namesto navadnih cest. Kdor pa AC sploh ne rabi, tudi vinjete ne rabi.
Kar pas e tiče škatlice in SW: ja, točno tako je, kot sem napisal. Če ne verjameš, stopi recimo na mariborski elektro faks, kjer so naredili tovrstni projekt ... Ali v kako drugo firmo, ki ga je. Včasih so stvari res lahko preproste.

In potem se bo folk vozil dlje, da se bo peljal po avtocesti samo zato ker je moral plačat vinjeto? Pa kaj je s tabo? Si mogoče pomislil, da bi marsikdo uporabljal avtocesto samo recimo 2x na teden? Kaj pa preostale dni? Naj se popoldne odpravi na izlet v Portorož, da bo izkoristil "ugodnost" ki mu jo je dala država?
bonk.gif


Stvari so preproste v očeh tistega, ki nima veliko pojma o zadevah in pride na "informativni dan" in pogleda tiste škatljice. Verjemi... je razlika med raziskovalnimi nalogami na faksu in dejansko postavitvijo takega sistema v praksi z ogromno udeleženci in različnimi dejavniki.

Pa da ne boš mislil, da ne podpiram satelitskega cestninjenja... sem takoj za, ker je najbolj pravična zadeva. Vinjete pa ne podpiram, ker je nepravična. ABC pa ima najboljše razmerje cena razvoja/pravičnost.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
In potem se bo folk vozil dlje, da se bo peljal po avtocesti samo zato ker je moral plačat vinjeto? Pa kaj je s tabo? Si mogoče pomislil, da bi marsikdo uporabljal avtocesto samo recimo 2x na teden? Kaj pa preostale dni? Naj se popoldne odpravi na izlet v Portorož, da bo izkoristil "ugodnost" ki mu jo je dala država?
bonk.gif


Stvari so preproste v očeh tistega, ki nima veliko pojma o zadevah in pride na "informativni dan" in pogleda tiste škatljice. Verjemi... je razlika med raziskovalnimi nalogami na faksu in dejansko postavitvijo takega sistema v praksi z ogromno udeleženci in različnimi dejavniki.

Pa da ne boš mislil, da ne podpiram satelitskega cestninjenja... sem takoj za, ker je najbolj pravična zadeva. Vinjete pa ne podpiram, ker je nepravična. ABC pa ima najboljše razmerje cena razvoja/pravičnost.
Kup ljudi se recimo vozi LJ-Vrhnika, Lj-Kranj in podobno po lokalni cesti, da ne plačajo cestnine. Če bi uvedli vinjeto, bi jo večina itak kupila (ker drugače sploh ne more na AC, tudi na morje in 3x k babici ne), akr pa pomeni, da bi se potem tudi vsak dan LJ.Vrhnika vozili po AC.
Kar pa se tiče "postavitve" sistema: ko je 1x postavljen in so stem izkušnje, pač ni več problema, ne?
Poleg tega nemci niso imeli problema s samim sistemom (GPS in prenos podatkov), ampak s svojo custom rešitvijo billinga.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
To kar ti opisuješ je ugodnost izključno za tiste, ki delajo dnevno velike razdalje po AC in za državo, ki bo pokasirala cestnino tudi od tistih, ki zelo malo uporabljajo avtoceste. Po drugi strani pa je to NEPRAVIČNO za tiste, kateri uporabljajo AC enkrat ali dvakrat na teden.

Predvidevam da si v prvi skupini, da tako zagovarjaš vinjete
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno: