Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
pozabljas da je ob registraciji placal lepe denarce za cestni sklad...
Citat:
Uporabnik mitja pravi:
stroške zastojev, smrti na cesti, onesnaževanja okolja se ne da prikazat s številko...in hvala bogu, ker če ne bi marsikdo že bankrotiral.....(se pa spomnim da je kao otrokovo življenje ko vstopi v šolo vredno cca 1,2 mio €....ne me spraševat kako prideš do te številke)
Seveda se, a osebni avtomobili so pljunek v morje proti tovornjakom.Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Cesta pa se z uporabo precej uničuje...
V teoriji že, v praksi pa to pomeni, da imaš le še več pijavk, ki celotno zadevo tako podražijo,Citat:
Jaz sem za plačevanje po dejanski porabi in to vsake ceste. Pavšal ob registraciji, ki je sedaj, pa naj izgine... Resno mislim, da je doba pavšalnih davkov s strani države mimo. Pa naj bo za ceste ali za TV.
Če bi imeli satelistski sistem po celi Evropi, bi se za vsako registrirano vozilo lahko vedelo, koliko km v času je naredilo in po kaki kategoriji cest. Temu bi se lahko prilagodile denimo zavarovalnice, ki bi imele neko osnovo za rizične skupine. In še marsikatera storitev (beri: nova obdavčitev) bi bila možna.
Citat:
Pobrane cestnine morajo pokriti vso vzdrževanje cest in kredite za gradnjo novih. Nesmiselno je to kriti iz drugih davkov.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To, da imajo pogosti uporabniki ceneje, pa res ni sporno. Tako je tudi v trgovinah (pike), pri letalskih kartah ipd ...Citat:
Uporabnik Tamara pravi:
Ni mi sploh problem plačevati cestnine, če se odpravim kamorkoli, pa še to verjetno zato, ker je ne plačujem vsak dan na poti v službo
Kar se tiče vinjet, se mi zdi samo glupo to, da bom plačevala enako za 2 km AC, ki jo dnevno prevozim, kot tisti, ki je dnevno prevozijo 100km in več. Pa sej to je itak ta sporna zadeva, ki jih bo spodnesla.
In EU ne bo imela nič proti (tako vsaj namigujejo), ker gre samo za prehoden ukrep ...
Poleg tega je moč določene odseke AC izvzet iz obveznosti vinjete (tam se pač ne kontrolira, drugod pa se), recimo 1 izvoz z AC izven obvoznice, 1 za mejo, 1 od večjih krajev ipd ... Tako da to pa res ne more biti argument ...
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Itak pač gleda nase. Vinjete so popolnoma odveč. Sploh ni tako drago pa tist ABC tako olajša zadeve. Zakaj bi pa zej bolj blo za tistega ki se več fura po AC kot pa za nas ko jo uporabljamo samo za dolge izlete ali ko se nam mudi. Sej dobiš tud nekaj več za prevoz če dlje stanuješ. Če si študent se pa voz po stari cesti. Jst se vozim po stari zato ker mi je užitek. če se mudi grem pa na AC. Sej mam ABC tko da me zastoji nič ne motijo..
Seveda je fino, da bi država olajšala življenje tistim, ki se veliko vozimo po ac. Če poznamo za lenuhe, delomrzneže in nesposobneže stvari kot so socialna pomoč in davčne olajšave, potem lahko tudi nam, ki dejansko delamo in se zato daleč vozimo v službo nekaj dajo. Saj sem že dovolj kaznovan z nepravičnimi davki, s katerimi preživljam nekaj lenuhov. Kje je šele izguba časa na poti in ostali stroški povezani s tem. Praviš naj si najdem službo bližje domu? Potem bo kakšen lenuh ali nesposobnež brez hrane. Mogoče še najbolje, da sploh neham delat, ker se mi enostavno ne splača in grem na pleča državi. Se pa zadovoljim tudi, če mi ti podariš 100€ na mesec za cestnino, če se ti ne zdi drago.
Čisto resno. Tisti, ki naredi letno po AC 100.000 km naj plača (recimo) 0,1 cent na kilometer, tisti, ki jih naredi 10.000 pa 0,5 ... Količinski popust se temu reče.Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To, da imajo pogosti uporabniki ceneje, pa res ni sporno. Tako je tudi v trgovinah (pike), pri letalskih kartah ipd ...Citat:
Uporabnik Tamara pravi:
Ni mi sploh problem plačevati cestnine, če se odpravim kamorkoli, pa še to verjetno zato, ker je ne plačujem vsak dan na poti v službo
Kar se tiče vinjet, se mi zdi samo glupo to, da bom plačevala enako za 2 km AC, ki jo dnevno prevozim, kot tisti, ki je dnevno prevozijo 100km in več. Pa sej to je itak ta sporna zadeva, ki jih bo spodnesla.
In EU ne bo imela nič proti (tako vsaj namigujejo), ker gre samo za prehoden ukrep ...
Poleg tega je moč določene odseke AC izvzet iz obveznosti vinjete (tam se pač ne kontrolira, drugod pa se), recimo 1 izvoz z AC izven obvoznice, 1 za mejo, 1 od večjih krajev ipd ... Tako da to pa res ne more biti argument ...
Močno upam da tole nisi mislil resno... Po tvoje je logično, da tisti, ki uporabljajo avtoceste več in jih posledično bolj uničujejo, plačajo enako, kot tisti, ki jih skoraj ne uporabljajo. Če vzameš rent-a-car je zate logično, da plačaš isto če prevoziš 1000km ali pa 30km?
Če se parv spomnim, je EU za satelitski sistem, ker je najbolj prilagodljiv in ima največ možnosti dod. uporabe (zaračunavanje vožnje po centrih mest, parkiranje ipd). Je pa vprašanje, če se bodo vse članice strinjale s tem. Večina naj bi se jih.Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Tak nekak bi naj bilo to ja - enak sistem po celotni EU, problem je pa seveda v tem, da se ne morejo zmenit kateri sistem uporabit: gps, gsm ali postavit lasten sistem na vstopnih/izstopnih točkah.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Čisto resno. Tisti, ki naredi letno po AC 100.000 km naj plača (recimo) 0,1 cent na kilometer, tisti, ki jih naredi 10.000 pa 0,5 ... Količinski popust se temu reče.
Enako je, ko kupuješ kaj drugega, od hrane do avtov (pejt naročit 200 avtov ali pa enega in primerjaj cene).
PS: poglej malo cene rentacara (izzvzemši gorivo) za recimo 1 dan najema ali pa letni najem, preračuna na 1 dan. Boš ugotovil nekaj zanimivega ...
In še 1x: pri vinjetah (če sploh bodo) gre le za začasno rešitev ...
Aja, investicije s staelitskim nadzorom: koliko pa misliš da jih je? Skoraj nič (v primerjavi z gradnjo ceste ali centnskih postaj). Razvoj škatlice in SW v njej, razvoj SW za billing v centrali.
Cilj EU je, da bi škatlica končnega uporabnika stala 0 (nič) do 10€ (na avto), kar je glede na količino čisto možno. Ves SW ne stane več kot miljonček, dva , tri, deset kar je spet zanemarljivo ... Mobilna omrežja imajo operaterji, pošiljanje podtakov v centralo je (ker gre za par bajtov dnevno) skoraj zastonj ... Skratka, v primerjavi z razvojem enega ABC praktično zastonj.
Seveda. Preko naših trošarin za gorivo tranzitni promet prispeva za naše ceste le če se mu zljubi, ker Slovenijo vsako vozilo prevozi z enim tankom.Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Pobrane cestnine morajo pokriti vso vzdrževanje cest in kredite za gradnjo novih. Nesmiselno je to kriti iz drugih davkov.
no potem pa lahko kar ukinejo trošarine na gorivo....
namreč nekje 50% od le tega namenijo za izgradnjo AC
Še vedno ni to razlog za nek pavšal... Jaz zagovarjam, da bi bili lahko odseki cest tudi v privatni lasti. Kaj menite, koliko časa bi trajalo, da bi uredili prevleko v trojanskih predorih, če bi bili v lasti kake delniške družbe in bi ta dobivala od vsakega vozila delež cestnine. Potem pa bi nadzorni organ ugotovil, da cesta ne ustreza rangu in začeli dobivati nižji delež cestnine? Ali bi bil problem pri izbiri izvajalca?Citat:
Uporabnik Matko pravi:
V teoriji že, v praksi pa to pomeni, da imaš le še več pijavk, ki celotno zadevo tako podražijo,
da so vsi uporabniki na slabšem (razen tistega promila, ki se v avto vsede le za dva praznika na leto),
kar pa je praktično zanemarljivo.
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
...Za koji klinac pa bi morali bednim tovornjakarjem vse stlačiti v rit? Naj zaradi mene štrajkajo. Če bi ta država imela vsaj zametke jajc bi na cesto spustila par tankov in razstrelila cestne zapore.
Prvi trije bi odleteli v zrak, ostali pa bi zbežali s ceste v nekaj minutah...