Nisem vsega prebral, vidim pa da nekateri ne vedo točno o čem govorijo:
1. V Avstriji se poleg vinjete plačujejo tudi tuneli na avtocestah Beljak-Salzburg, Graz-Linz, St-Anton, Karavanke itd. Tako, da tistim, ki dosti potujemo v smeri sever-jug samo vinjeta ne pomaga kaj dosti
2. Satelitski sistem za tovornjake bo na pritisk avtoprevoznikov uveden s 1.1.2008. Avtoprevoznikom dam prav, saj ogromno časa izgubijo na cestninskih postajah - še posebej v Sl. Konjicah.
3. Ker bodo tovornjaki vozili brez ustavljanja, bomo vozili brez ustavljanja tudi vsi ostali - torej je za netovornjake zaenkrat edina možnost vinjeta.
4. Evropska direktiva zahteva cestninjenje po prevoženi poti, mislim, da do leta 2011 = satelitsko cestninjenje.
5. Pri nas bo satelitsko cestninjenje za vsa vozila predvidoma uvedeno s 1.1.2010 = vinjete so vmesna, dvoletna rešitev
6. Tisti, ki nabija, da satelitsko cestinjenje ne deluje nas si ogleda Nemčijo. Tam je po velikih začetnih težavah satelitsko cestninjenje kamionov že v veljavi.
7. Demagogija o ubogih delavcih, ki bodo dali pol plače za letno vinjeto odpade. Ti delavci si tudi danes ne morejo privoščiti vsakodnevnega plačevanja cestnine.
8. Prav tako odpade primerjava z nalepkami za registracijo, LDS banda v povezavi s (propadlim) podjetjem Mirage tokrat nima prstov vmes. Poleg tega si sedanja vlada ne bo upala privoščiti čudnega razpisa, volitve so preblizu.
9. To ni predvolilna poteza: a) volitve so še predaleč, da učinek nebi zvodenel; b) glejte točko 3.
EDIT: glede na naše "poceni" avtoceste, lahko pričakujemo tudi temu ustrezno ceno. Če smo bili že do sedaj najdražji v EU, bomo tudi poslej, brez skrbi.