Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ja, sem za satelitsko cestninjenje. Ker bo dejansko pravično (vsaj upam, da ne bodo spet politične veze zasrale stvari in bodo nekateri pa spet priviigirani). In ko se bo uvedlo, ne bom nič pizdakal po forumih, kako je to nepravično. In kar mi gre na jetra tukaj je to, da se hoče prikazat, da je obstoječa rešitev pa pametna in boljša kot vinjete. En k... je boljša. Pri satelitskem cestninjenju ni ne cestninskih postaj, ne gužv in upam, da bodo res vsi plačali toliko kot bodo uporabljali.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
...
Kaj pa, če bi še pri elektriki šli na pavšal? Saj je vse državno, če nočeš plačati pavšala, pa si jo za kak dan naročiš... Kdor pa je rabi veliko bo na boljšem... Saj je tudi elektrika takoreč osnovna dobrina. Za tiste, ki jim je pa pavšal premalo, pa obstaja v enem primeru "navadna cesta" v drugem pa "svetal dan". Izbira je tu.
...
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Zadnji...
Se že kaj ve, koliko bo kazen, če te ujamejo brez vinjete?
Ne vem zakaj se sekiraš. Kontrole bodo itak na vsakih sto let.
Citat:
Uporabnik sass pravi:
eno vprašanje za vse tiste, ki zagovarjate "pravično" cestninjenje po dejanski uporabi, torej po prevoženih km: ali se zavedate, da bi potem morala biti enotna tarifa za vse uporabnike AC, od motoristov in osebnih vozil do tovornjakov in avtobusov, saj bi npr. od MB do KP vsi naredili enako število kilometrov in morali zato plačati enako?
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Zadnji...
Se že kaj ve, koliko bo kazen, če te ujamejo brez vinjete?
Ne vem zakaj se sekiraš. Kontrole bodo itak na vsakih sto let.
Ravno studiram... Če bo ona varjanta ko zaprejo AC pa zavlečejo 15 avtov na stran,
pol si kupim vinjeto, pa tisti luknjač, in mam to pri roki, ko me začnejo ustavljat naluknjam in nalepim itak traja celo večnost da prides na vrsto...
Najprej morajo biti enotni kriteriji na vseh kilometrih.Citat:
Uporabnik sass pravi:
no, torej ne govorimo več o pravičnem cestninjenju po dejansku uporabi, ampak o pravičnem cestninjenju po dejanskem uničevanju AC
btw, en tovornjak naredi več škode na vozišče, kot 1000 avtomobilov. ali to pomeni, da bi morali tovornjaki plačevati 1000× višjo cestnino kot osebna vozila?
sicer pa, trenutno imamo 4 cestnnske razrede. nikjer nisem zasledil, kateri naj bi šli na vinjete in kateri ne.
Citat:
Uporabnik roCkY pravi:
Una satelitska "jajca" kot praviš so samo voda na mlin firmam, ki bodo zadevo razvile in jo s pomočjo politike porinla na trg in jo vzdrževala. Na osnovi tega se bodo potem spomnili še parkirišča, vhode na "mestna območja" zaračunavat itd... Na podeželju se pa lahk dneve in dneve ustavljajoča nepretrgana kolona mim vali...
Ceste je treba gradit in vzdrževat vse. Pa naj imajo en pas ali štiri v vsako smer. Zakaj ločevat na avtoceste in ostale?? Da je več stroškov in prekladanja megle? Sredstva bi se pomoje morala zbirat skozi trošarino v ceni goriva. Traktorje, delovne stroje itd. pa po posebnem ključu oprostit tega dela. Tujcem pa vinjete za tranzit. Tankat pri nas ni potrebe. Če pa je (bo) cena ugodna pa naj še povišano trošarino zraven plačajo.
Za kolk bi blo treba podražit goriva (bencin, diesel), da bi dobili not teh trenutno aktualnih nekaj čez 200 mio €?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
So ti že odgovorili zakaj ne more biti enotna tarifa. Uničevanje cest.
A trenutni sistem je bolj pravičen?Citat:
Uporabnik sass pravi:he he, torej zdaj zagovarjamo sistem, ki dejansko ne bo pravičen po uporabi (ker bodo nekateri uporabniki plačevali več za enako prevoženo pot), niti ne bo pravičen po povzročeni škodi (razen čče ne bodo tovornjaki plačevali 1000× več)