Pri hiši sta dva glavna avta. Eden je 7 let star Clio (žena), ki dela brez težav, ima malo kilometrov, uporablja se za vsakodnevno vožnjo v službo in redko še za kaj drugega. Drugi je 6 let star VW Passat karavan, s katerim imam občasno težave, ki niso ravno poceni. Naredi se dobrih 20.000km letno, uporablja pa se za vožnjo v mojo službo, prevoze otrok, izlete, skratka vse. Je tudi prvo tovorno živinče v hiši.
Poleg teh dveh avtov je pri hiši tudi "večni" problem - športni oldtimer, ki mi jemlje prostor v garaži in mora VW stati zunaj. Poleg tega je z njim vedno kaj narobe, vozimo se bolj malo. Mišljen je bil kot avto za uživancijo, a je bolj malo od tega
Doma prihajamo na idejo, da bi se drugo leto pri hiši menjal en avto in imava nekaj zanimivih idej, kjer pa ne prideva do dna kaj bi bilo bolj pametno.
Trenutno stanje avtov: 7 let star Clio (žena), 6 let star VW Passat karavan (mož), oldtimer
Ena možnost: Prodata se Clio in oldtimer. Žena dobi Passata, ki bi se hkrati uporabljal tudi za družinske izlete ko rabiš več prostora in prevoz tovora. Mož kupi nov športni avto 2+2 s katerim bi lahko vozil še otroke v šolo. Občasno si avte izmenjava, da ne bo žena prikrajšana
Kaj me moti pri tej opciji: Delovni avto (Passat) bo drugo leto star 7 let, družina se bo še nekaj let vozila v vedno starejšem avtu. Stroški.
Kaj mi je ok: pri hiši bi bil končno en uživaški športni avto, s katerim bi se bilo veselje vozit (posamezno ali družinsko).
Druga možnost: proda se Passat in kupi močnejšo/športno ekvivalenco v obliki drugega karavana ali SUVa. Proda se mogoče še oldtimerja, žena obdrži Cliota, a se bo moral čez kaki dve leti tudi menjati.
Kaj me moti pri tej opciji: ob tej kombinaciji bi se težko odrekel oldtimerju, ki me bo uspešno živciral še naprej
Žena še vedno vozi star avto, novega ne bi hotela, ker bi bil nov in velik. Vprašljiva kvaliteta močnejšega novega avtomobila, ki bi delal precej več kilometrov kot športni avto iz prve postavke.
Ostale možnosti pa čakam na vas. Dejansko bi radi pri hiši imeli le 2 avta in, da bi ob tem vsaj eden nudil zelo dobre športno turing užitke za vse, drugi pa bi nudil veliko prostora (lahko je za oboje en avto, drugi pa potem manjši). To je končni cilj. Žal denarja za športne premium znamke BMW, Audi, MB, ki so od 60.000 naprej ni.
Poleg teh dveh avtov je pri hiši tudi "večni" problem - športni oldtimer, ki mi jemlje prostor v garaži in mora VW stati zunaj. Poleg tega je z njim vedno kaj narobe, vozimo se bolj malo. Mišljen je bil kot avto za uživancijo, a je bolj malo od tega
Doma prihajamo na idejo, da bi se drugo leto pri hiši menjal en avto in imava nekaj zanimivih idej, kjer pa ne prideva do dna kaj bi bilo bolj pametno.
Trenutno stanje avtov: 7 let star Clio (žena), 6 let star VW Passat karavan (mož), oldtimer
Ena možnost: Prodata se Clio in oldtimer. Žena dobi Passata, ki bi se hkrati uporabljal tudi za družinske izlete ko rabiš več prostora in prevoz tovora. Mož kupi nov športni avto 2+2 s katerim bi lahko vozil še otroke v šolo. Občasno si avte izmenjava, da ne bo žena prikrajšana
Kaj me moti pri tej opciji: Delovni avto (Passat) bo drugo leto star 7 let, družina se bo še nekaj let vozila v vedno starejšem avtu. Stroški.
Kaj mi je ok: pri hiši bi bil končno en uživaški športni avto, s katerim bi se bilo veselje vozit (posamezno ali družinsko).
Druga možnost: proda se Passat in kupi močnejšo/športno ekvivalenco v obliki drugega karavana ali SUVa. Proda se mogoče še oldtimerja, žena obdrži Cliota, a se bo moral čez kaki dve leti tudi menjati.
Kaj me moti pri tej opciji: ob tej kombinaciji bi se težko odrekel oldtimerju, ki me bo uspešno živciral še naprej
Žena še vedno vozi star avto, novega ne bi hotela, ker bi bil nov in velik. Vprašljiva kvaliteta močnejšega novega avtomobila, ki bi delal precej več kilometrov kot športni avto iz prve postavke.
Ostale možnosti pa čakam na vas. Dejansko bi radi pri hiši imeli le 2 avta in, da bi ob tem vsaj eden nudil zelo dobre športno turing užitke za vse, drugi pa bi nudil veliko prostora (lahko je za oboje en avto, drugi pa potem manjši). To je končni cilj. Žal denarja za športne premium znamke BMW, Audi, MB, ki so od 60.000 naprej ni.