V Španiji je iztiril vlak...

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Strojevodja sta bila v tem vlaku dva, tako da je samomor težko verjeten.

Ravnokar na Youtube-u: video nadzorne kamere v trenutku iztirjenja vlaka, brzina je neverjetna, stebre vozne mreže trga kot zobotrebce:

 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.902
114
63
štajerska
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Citat:
brzina je neverjetna
Ni potrebno pretiravati, tole je bilo daleč od 190 kmh.

spet nekdo , ki je pojedel pamet z veliko žlico...

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-23446294

Miguel-Anxo Murado told presenter John Humphrys that "the train driver admitted to going too fast", and explained that the driver had said that he was travelling at 190km/h in a part of the rail network where the speed limit is 80km/h.

pa še iz španskih cajtingov :

http://elpais.com/tag/accidente_ferrocarril_santiago_de_compostela_2013/a/

El maquinista: “¡Voy a 190!”

Uno de los maquinistas del tren Alvia que descarriló ayer en Santiago de Compostela quedó atrapado tras el accidente en la cabina del convoy. A través de la radio con la que se comunica con la estación, cuando aún no sabía siquiera si había fallecidos, hizo un relato de lo que acababa de suceder. Expresó que le dolía la espalda y las costillas y que no podía salir. “¡Somos humanos! ¡Somos humanos!”, repetía. “Espero que no haya muertos porque caerán sobre mi conciencia”. El conductor había dicho previamente, antes del siniestro, que iba muy rápido, a 190 kilómetros por hora; después habló de 200. Finalmente, al entrar en la curva, volvió a decir: "¡Voy a 190!", según explicaron ayer a EL PAÍS fuentes de la investigación.
 

Peter97

Pripravnik
22. jul 2013
87
0
6
druzabnik.slovenianforum.com
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Včasih so vlaki imeli tipko ki si jo vsakih 30 sekund moral pritisnit, drugače je začel alarm piskat. Ravno za to da strojevodja ni zaspal. Kako je danes s tem nimam pojma, je pa res da vožnja z vlakom kliče po spancu.
Danes imajo vse garniture in lokomotive budnike.

Lp Peter
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Glede na to, da je vlak dobesedno izstrelilo že na prehodni klančini, torej na začetku krivine, je bila hitrost velikanska za to krivino.

Vidi pa se, da je očitno iztiril prvi vagon, ki je za sabo potegnil vlečno lokomotivo (ter vse ostale zadaj). Sama lokomotiva bi mogoče celo zdržala to krivino, ker ima mnogo večji osni pritisk od vagonov. Če je vlak šel res cca 190 km/h, je bil bočni pospešek v krivini 6 m/s2. Vlaki bi morali pred iztirjenjem zdržati vsaj nekje 4 m/s2 (nimam točnega podatka), to bi tukaj pomenilo slabih 160 km/h. Vlak je pa šel očitno precej hitreje, saj je zletel ven praktično na ravnini.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.252
1.403
113
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Citat:
brzina je neverjetna
Ni potrebno pretiravati, tole je bilo daleč od 190 kmh.

Ne vem no

Če gledamo da je posnetka za okrog 7 sekund (Kjer se vidi vlak). Bi pri tej hitrosti morala biti razdalja od kamere do prvega videnja vlaka cca 360m -
Meni se zdi kar realno da je takšna razdalja na posnetku. Bo pa kdo povedal na kakšni razdalji so tile njihovi stebri ponavadi nameščeni. Bomo hitreje izračunali.

Škoda da ni bil strojevodja kakšen alter šofer, za nekatere so to male hitrosti in bp obvladajo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Torej ko sta že šla dva ontopica v kanto ...

Vlak, ki je iztiril
http://en.wikipedia.org/wiki/File:RENFE_Class_730_Viaducto_Martin_Gil.jpg

Na posnetku nesreče je drugi vagon, ki ima dizelsko enoto, vrglo v zrak, ker ima nekoliko višje težišče, in za sabo potegnilo celo kompozicijo.

Sedaj vidim, da je v zrak izstrelil dizelski del lokomotive, ne potniški vagon, kot sem mislil. Kakorkoli, vse bolj kaže, da je bil strojevodja prehiter in se je zafrknil na koncu dolge ravnine z več predori.
Vendar pa je kriva tudi postavitev signalizacijskega sistema, čeprav to ne opravičuje strojevodje. Strojevodja mora progo in njene omejitve poznati na pamet. Prav tako sem prepričan, da je bil prek signalnega sistema v vlaku opozorjen, da se bliža omejitev hitrosti.
 
Nazadnje urejeno:

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Torej ko sta že šla dva ontopica v kanto ...

Me zanima, kaj je bilo narobe z linkom na najhujšo železniško nesrečo v Jugi in eno najhujših v Evropi.
bonk.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Daj še enkrat gor, gotovo ni bilo nič narobe, le povezano je bilo na poste tistega sralca, pa potem avtomatsko leti adijo.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Strojevodja:

jose.jpg


Facebook profil Francisca Joseja Garzona, na katerem se je hvalil s hitrostnimi rekordi, je že izbrisan:
facebookjose.jpg