Uporabniki avtoplina (LPG)?

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Pri nas pred kratkim predelali Nissan Note 1,4 8 KM. ZDej smo ze dvakrat tankal, kmalu tretjič. Prvič je blo kr večja poraba (skor 8 l), pri drugem je padlo na 7. Je blo pa res sedaj neki klime in več oseb v avtu. Prej na bencin cca. 5,9 l poraba.
Kolikor sem preračunaval bi naj bil realni prihranek tam okoli 30 % glede na razmerje cena in energijska vrednost plina na liter.
Montaža pri G-1 v Celju.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Citat:
Uporabnik sparkyboy pravi:
Jaz ne nastavljam nobenih ventilov, pa mam sistem not že 4 leta.

kot 80% vaoznikov malih renojevih in citro-pežo bencinerjev. pa nima veze če je na plin al ni. noben tega ne nastavi, razšteani so pa vsi.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če greš v tujino je lahko veliko večji.

V Italiji sem tankal plin 74 centov na AC, benz je bil pa kok...1.75.
bonk.gif
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
No, Plineksa bi se jaz izogibal v velikem loku. Sploh centrale v Mislinji.

A bi zraven še pripisal zakaj ker tole lahko rečeš za vsak servis brez pojasnil, pa mogoče ostali tudi da se lahko drugi lažje odločimo.

Ne bi bilo slabo kot so že predhodniki napisali da bi tisti ki že imate plin napisali kateri avto, kje ste predelavo opravili, prednosti in slabosti monterja.

Mogoce bi bil zanimiv tudi podatek o katerem letu je govora. Plinski sistemi in predvsem serviserji so se v nekaj letih precej spremenili. Plineks mislinja obrne okoli veliko avtomobilov in verjetno je danes drugace kot pred ne vem koliko leti, ko so zacenjali. Vprasanje koliko delavnic da skozi vec avtov kot oni.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
V Mislinji je velik problem že sam odnos in kako reagirajo ob težavah. Sploh odnos monterja (Aleš) in tistega bosančka zraven. Ta odnos se v vseh letih ni spremenil, samo poslabšal. In če se jim gre, da nekaj čimhitreje in s čim manj stroški vržejo skupaj, potem lahko pričakuješ, da bodo težave...

Ko bom imel čas zlesti pod avto, naredim še kakšno sliko na temo vrtanja v pleh in protikorozijske zaščite
wink-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
In ste že bili pri dobrem ali pa slišali veliko pohval?

Jaz sem nastavljal/servisiral pri Avtoplincenter na Rudniku v Lj in je možakar kar prepričljiv in tudi tisto napakico je instant popravil. Nisem pa dal vgradit kompet sistema še zaenkrat.

Zdi se mi kompetenten, ker zgleda, da dobi vse po spisku tja in popravlja tudi za drugimi monterji. Tudi tester je imel za Landirenzo, kar drugače nisem našel pri xyz plinaših.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
Prihranek se mi giba tam nekje okrog 40% po 35kkm. Mam pa 30% mestne vožnje. Vgradnja pri G1, šest cilindrov. Če voziš zmerno na AC, do nekje 140km/h, je poraba 5% večja kot pri bencinu, če pa več pa okrog 10%.

lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
tu ni nobene tople vode. Itak je treba vsak sistem vgradit čimbližje injektorjem kolko je le možno. in če si ti recimo 1cm stran od bencinskega isto kot ta cevka. Konec koncev je bencinski injektor na optimalnem mestu. drugo je če se komu nelubi sesalnega kolektorja dol jemat in kje na vrhu vrta, al pa če preprosto ni drugje placa (v takem primeru pa uporabiš rilsan cevko da prideš do injektorja).
na tem tvojem linku se pa vidi, kak so zvrtali daleč stran od benz injektorja. če bi šli zraven bencinskega bi bla ta cevka mogoče 2cm dolga. to pa ni več potem neke razlike.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja, to se mi zdi še vedno fail, lpg injektor čimbližje bencinskemu in pod podobnim kotom in z minimalno dolžino cevi do ventila.

In ja...nekam samoumevno se ti zdi, ampak dejstvo je, da večina sesalnega NE vzame dol in ga vrtajo, kar pomeni, da lahko špene padejo do ventila in jih potegne v motor. Če je sesalni plastičen mogoče še gre, sam še to ni navadna plastika.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Mastn sveder in ne pride skoraj nic v masino. Tiste malenkosti pa takoj zgorijo
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Dolžina cevk do injektorjev mora biti enaka pri vseh 4 (6,8) injektorjih, sicer se sistem ne zna nastaviti. Tako mi je pojasnil monter pri montaži. Nekateri monterji delajo napako (pogosto na željo stranke) in dajo cevi različnih dolžin, posledice so pa nepravilno delo motorja. LP
 

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
522
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
Citat:
Uporabnik primzy69 pravi:
Prebral sem 20 strani foruma v upanju da bom dobil odgovor na vprašanje,a zaman....
1. zelo bi bilo fino, da bi vsi uporabniki LPG, kateri delite svoje izkušnje, zraven pripisali tip avtomobila in kje, ter kdo vam je montiral (brez cenzure)
2. zaenkrat vse zgleda tako, kot da vsak kmet svoj krompir hvali, v stilu jaz sem montiral tam in nimam problema, vse ostalo pa je šodr!

Sam se zanimam za vgradnjo LPG, audi 1.8t AVJ. Bil sem že odločen da peljem avto k plineksu, saj mi je nekako cenovno najbolj ugoden in v teoriji zelo dober.
Prosim vas, da poveste izkušnje z monterji in sistemom. Kam se dejansko splača peljat, ker do sedaj sem še skoraj za vsak sistem/vgrajevalca slišal tako pozitivne kot negativne kritike...

Hvala!

Ce se nisem prepozen.

Jaz imam zelo podobno zadevo predelano pri Prins - VW. Zelo zadovoljen. Vse stima. Samo priprocam lahko.
cheer.gif
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
KSZ

Se še komu sedaj čez noč zamašijo šobe s kristali parafina zaradi nizkih temperatur? Rezultat tega je, da avto zjutraj crkne med preklopom bencin - plin.
Kriv naj bi bil v mojem primeru Petrol zaradi slabe kvalitete plina...
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Tole je že moja tretja zima s problemi... Sprobali so že vse živo, tudi nove, boljše šobe sem kupil, pa ni nič boljše... tole s temperaturo je čisto logična stvar in po mojem smo jo že sprobali nekoč. Sem že malo pozabil
smile-1.gif

Zanimivo, da ima samo moja XP take probleme...
Najbrž bom res šel na servis, da mi prestavijo točko preklopa, dokler si ne zrihtajo tekočine za čistit šob...
 

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
549
0
16
Meni pa zjutraj,sedaj, ko je hladno, do temperature nekje 70-80 stopinj, avto na minimalnem gasu trokira. Če dam več gasa je takoj vse v redu, ko pa se npr. zjutraj pomikam v koloni in je pedal za plin na minimumu pa trokira. Crkne ne. Ko se segreje na nekje 80 stopinj to trokiranje izgine.
 

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
549
0
16
Izgleda, da je bila za trokiranje kriva mešanica plina, ki sem jo tankal na obali na Petrolu. Ko sem v tank nalil tisto iz plinarne Ljubljana, je spet vse ok.