Uporabniki avtoplina (LPG)?

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Na MB24 v Slovenski Bistrici je bilo na začet kar nekaj težav s kakovostjo. Pri naju se je tako izšlo, da je bil vsak drugi rezervoar na MB24 in vsak drugi Petrol SG. Poraba se je itak računala vedno in je bilo kar nekaj razlike. Največji problem pa je bila počasnost nalivanja. Zdaj že kakšno leto ni nihče tam tankal, tako da ne vem...
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Ta debata se mi zdi čedalje bolj podobna oni o kvaliteti bencina...
smile-1.gif
pa kaj vam je, folk? Vse je isti K

Problem pri slabi kvaliteti plina je tudi filter, katere se zapaca, če ima plin preveč umazanije... Žal je plin pri nas bolj slabe kvalitete in je podobno ali tankaš na Verovškovi ali na Petrolu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Ta debata se mi zdi čedalje bolj podobna oni o kvaliteti bencina...
smile-1.gif
pa kaj vam je, folk? Vse je isti K

daleč od tega. daleeeeeeeeeč.
pri bencinu ni nikoli takih razlik. pri lpg pa lahko naletiš na tako mešanco da avto cuka in je praktično nevozn. skuriš do konca tankaš na novo in dela kot prvi dan. itd
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Vse to drži - včasih je res mešanica slabša ampak takrat je enako pri vseh ponudnikih. Imam dva avta na LPG - eden je na plin prevozil preko 300 kkm, drugi pa okoli 120 kkm; na prvem sem dosedaj dvakrat (2 x) čistil filter tekoče faze, enkrat pa menjal filter plinske faze. Na drugemu nisem še nič počel.
Prvi je klasični loveco, drugi je samonastavljivi STAG.
Svečke imam notri povsem navadne, nimam nobenega dodatnega podmazovanja. Z avtoma se vozim/o in ne filozofiramo. Je narejeno da traja...
LPM
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Prekinil, sem imel drugo delo; skratka, plinska naprava, če je prav vgrajena in če ni proizvajalec avta predpisal neke dodatne zahteve - npr lube - dela brez vseh čaranj in extra stroškov (beri posebne svečke). Vozim po Slo, ostanku Evrope in Balkanu. Ko sem tazadnje se pripravil za čiščenje in menjanje filtrov po več kot 100 kkm - misleč da je potrebno - so bili filtri bp.
Preklapljanje in cukanje je včasih vezano na samo nastavitev plinske naprave. Šalabajzerji pač. Zelo redko pa na samo zmes - razen, če jih preseneti nenadna ohladitev, tvoje nastavitve (spet nastavitve) so pa skladno s tvojo zahtevo na čimprejšnjem preklopu na plin, pa čeprav hladilna tekočina še ni dovolj topla. Torej - spet napaka v nastavitvah, požrešnosti in ne v plinu, ki se pri nas prodaja.

LPM
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Vse to drži - včasih je res mešanica slabša ampak takrat je enako pri vseh ponudnikih. Imam dva avta na LPG - eden je na plin prevozil preko 300 kkm, drugi pa okoli 120 kkm; na prvem sem dosedaj dvakrat (2 x) čistil filter tekoče faze, enkrat pa menjal filter plinske faze. Na drugemu nisem še nič počel.
Prvi je klasični loveco, drugi je samonastavljivi STAG.
Svečke imam notri povsem navadne, nimam nobenega dodatnega podmazovanja. Z avtoma se vozim/o in ne filozofiramo. Je narejeno da traja...
LPM
super. Povej še katera avta in katera motorja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Prekinil, sem imel drugo delo; skratka, plinska naprava, če je prav vgrajena in če ni proizvajalec avta predpisal neke dodatne zahteve - npr lube - dela brez vseh čaranj in extra stroškov (beri posebne svečke). Vozim po Slo, ostanku Evrope in Balkanu. Ko sem tazadnje se pripravil za čiščenje in menjanje filtrov po več kot 100 kkm - misleč da je potrebno - so bili filtri bp.
Preklapljanje in cukanje je včasih vezano na samo nastavitev plinske naprave. Šalabajzerji pač. Zelo redko pa na samo zmes - razen, če jih preseneti nenadna ohladitev, tvoje nastavitve (spet nastavitve) so pa skladno s tvojo zahtevo na čimprejšnjem preklopu na plin, pa čeprav hladilna tekočina še ni dovolj topla. Torej - spet napaka v nastavitvah, požrešnosti in ne v plinu, ki se pri nas prodaja.

LPM

kaj ti naj rečem? sodiš po dveh avtih in je to to?
kaj pa ko te 20 ljudi kliče da avto cuka? pa vprašaš kje so tankali in vsi na istit pumpi, cukanje pa pri naslednjem tankanju čudežno zgine? v glavnem kvaliteta plina je definitivno različna. druga stvar so pa še različni avti. ene ne vrže iz tira nič, drugi cukajo, kak malo močneje prdneš v avtu.

če maš možnost si priklopi avto na računalnik in glej trime pri enem ponudniku pa potem še pri drugem. Če maš pa plinski sistem, ki sam dela korekcije bo pa še lepše vidno. Odstopanja so lahko relativno velika.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Xantia 1.8 16V, c5 2.0 16V; ostajam pri svojem mnenju - stvar je nastavitve plinske naprave in mojstra - ali šalabajzerja, ki to dela. Moj kolega je v Nisana vgradil plin pri našem "renomiranem" vgrajevalcu, začne se na P. Vztrajno so mu zatrjevali, da avto mora cukat, da je to problem ta ali ta. Tip je pop...l, šel čez mejo k dejansko renomiranem mojstru in glejga zlomka - če izvzamemo kletvice, ki jih je ta majstr uporabil, ko je videl napravo - avto je nehal cukat...
Težko, da me kdo prepričal. Je pa tudi mene vgrajevalec vprašal, kako naj nastavi napravo - največje šparanje in čimprejšnji preklop, normalna nastavitev sistema ali pa športna nastavitev. Normalna je meni popolnoma ustrezala... in mi še. LPM
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Lol vec pises bolj smesn si. Normalna ali sportna nastavitev
smile-1.gif
ne no.... nastavitev je samo ena in to taka, da avto deluje. Vse kaj nastavlas je, da so trimi na plinu cimblizji trimom na bencinu. Motorni racunalnik nima pojma al dela na plin ali bencin. Oziroma motorni racunalnik misli, da je v igri skos bencin. Ce bo plina recimo prevec bo motorni racunalnik ustrezno korigiral trime do neke mere. Kar bo prevec bo nepravilno delovanje na bencin pri naslednjem zagonu in/ali prizgana lucka za motor.In se enkrat cimprejsni preklop nima nobene veze z delovanjem in nastavitvijo sistema. Temp preklopa spreminjas neodvisno glede na ostale nastavitve. Cukanje povezano z prehitrim preklopom se pojavi samo prvih par 10 ali 100m pa se to ni nujno da vedno. Moj preklapla poleti pri 20 pozimi pa 30 stopinjaj in ne cuka.
 
Nazadnje urejeno:

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Xantia 1.8 16V, c5 2.0 16V; ostajam pri svojem mnenju - stvar je nastavitve plinske naprave in mojstra - ali šalabajzerja, ki to dela. Moj kolega je v Nisana vgradil plin pri našem "renomiranem" vgrajevalcu, začne se na P. Vztrajno so mu zatrjevali, da avto mora cukat, da je to problem ta ali ta.

Plineks???
grims-1.gif
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
prosil bi forumase za informacijo glede strokovnosti montazerjevin zadovoljstva storitve pri naslednjih ponudnikih:

http://www.zavoli.si/

servis imajo na Poljanski c 93 v LJ http://www.trz.si/ ..imajo vec sistemov, zanimal sem se za sistem Zavoli Zeta, ki ga priporocajo + elektronsko mazanje cca 1390€

ter vgrajevalca na Lj Rudnik Tomaz Moravec:

http://www.avtoplincenter.com/sistemi.html ...vrgadil bi Agis OBD CAN sistem, ki se sam ponstavlja, cena 1400€ z elektronskim mazanjem.

hvala
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
KSZ
Ker je zadevo dobro homologirat ob koncu, me zanima, če je kje v bližini CE ta inštitucija. Sej bi vgrajevalec G-1 lahk to naredil a si malo zaračuna baje. Jst bi pa samo stroške homologacije plačal. Ker bom tak ob priliki šel v LJ in homologiral na LPP. Tam bi naj to blo 45 €.
Aja, pa ker sistem za krpanje pnevmatik kaj uporabljate?
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Google pravi, da avtoCelje izvaja homologacije.

Uporabljam Set za popravilo predrtih pnevmatik Slime Safety Spair. K sreči sem dosedaj z njim napolnil samo 2 blazini, enkrat pa gumo, ki je malo spuščala. Drugače pa bom drug mesec na Brač raje vzel rezervno gumo s seboj...
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Jaz sem homologiral pri Miklavcu v Velenju. Se ne rabiš nič naročat, nič čakat, prideš tja. Mislilm, da je bilo 32€.
Enako kot za platišča, šipe... lahko ti pa naslednji teden točno ceno povem, ko grem tja homologirat šipe. Pa na LPP čakaš tudi 3 tedne, da ti papirje pošljejo po pošti, tu počakaš 15 min in odneseš. (razen če je slučajno gneča ali prideš tik pred koncem delovnega časa, potem ti naslednji dan pošljejo po pošti ali prideš iskat)

Set imam isti, pa se ga še nisem niti dotaknil.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Citat:
Uporabnik Mare77 pravi:
Google pravi, da avtoCelje izvaja homologacije.

Uporabljam Set za popravilo predrtih pnevmatik Slime Safety Spair. K sreči sem dosedaj z njim napolnil samo 2 blazini, enkrat pa gumo, ki je malo spuščala. Drugače pa bom drug mesec na Brač raje vzel rezervno gumo s seboj...

Pa je tako popravljena pnevmatika potem lahko delezna "pravega" popravila pri vulkanizerju ali je potem zanic? Je taksno popravila zacasno ali je to to?

hvala.

Mimogrede...danes sem dvignil svoj na novo uplinjen avto. Trenutno narejena samo pot od serviserja do sluzbe (15km) in ne cutim nobenih sprememb/cukanj/upada moci pri voznji. Sistem Agis OBD CAN + elektronsko mazanje ventilov V-Lube ter 50 litrski toroidni rezervoar.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Mislim, da jo moraš peljati k vulkanizerju na pravo popravilo, samo baje se potem oni matrajo, da spravijo ven to zeleno zmes. K sreči mi ga še ni bilo treba uporabiti, samo kompresor sem uporabil par krat.

Če imaš dober sistem, ne bi smel čutiti razlike pri vožnji na bencin ali na plin.