Boeing 747 zletel s steze

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Če si to dejansko prebral potem veš da so težave z MCAS odpravljene, že nekaj časa nazaj, in da maxi vsakodnevno pripeljejo več 10 tisoč ljudi, pa tud to da je že nekaj časa zunaj 2.gen maxa
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj in 8888

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.016
571
113
Jaz sem eden izmed tistih ki nekaj malega ve o letalih ker me to zanima in vedno preverim s kakim bom letel pa ne zaradi tega da bi ostal doma ampak zaradi karakteristik določenih tipov letal, najbolj sem užival na md11 in dc8
Meni je bilo zanimivo leteti z TU-134. Sem imel občutek kot da se peljem z malim avtobusom.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.163
2.475
113
Če si to dejansko prebral potem veš da so težave z MCAS odpravljene, že nekaj časa nazaj, in da maxi vsakodnevno pripeljejo več 10 tisoč ljudi, pa tud to da je že nekaj časa zunaj 2.gen maxa
Vse drži, pa tudi to, da veliko ljudi noče leteti z njimi ampak na srečo prevoznikov večinoma nimajo kaj izbirat.

Kako pa je kaj z naročili pri Boeingu? A še kar odpovedujejo?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.345
6.145
113
megla cessna.png


20241117 flightradar24 s5dlm.jpg


V megli strmoglavilo letalo Cessna 172M Skyhawk z oznako S5DLM Letalskega centra Maribor.


Po naših informacijah naj bi v letalu bili štiri osebe, ki nesreče niso preživele. Šlo naj bi za dva mlajša para, vsi naj bi bili iz Prekmurja.
 

Oakey

Majstr
3. feb 2016
865
503
93
Gremo ugibat vzrok za nesrečo? Kdor bo najbližji nam ostalim decembra časti kuhanca :)

Jaz bi na prvi pogled rekel, da je morda kriva zaledenitev na krilih. Na jurja metrih je bilo danes tam ob tisti uri okoli 4 stopinje, glede na meglo je bila tudi visoka vlažnost. Od letala ni ostalo dosti, zgleda kot da bi morda celo pikiral.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.440
3.749
113
Iz Prekmurja je manj podatkov o nesreči kot o dogodkih v Gazi, pa podatki dlje rabijo do medijev.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Letalo naj bi vzletelo na mariborskem letališču, kjer je bilo sočno vreme, in poletelo proti Prekmurju, kjer pa je bila gosta megla, kar naj bi tudi bil vzrok za nesrečo.
 
  • Žalosti me
Reactions: matej_

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.832
2.085
113
Gremo ugibat vzrok za nesrečo? Kdor bo najbližji nam ostalim decembra časti kuhanca :)

Jaz bi na prvi pogled rekel, da je morda kriva zaledenitev na krilih. Na jurja metrih je bilo danes tam ob tisti uri okoli 4 stopinje, glede na meglo je bila tudi visoka vlažnost. Od letala ni ostalo dosti, zgleda kot da bi morda celo pikiral.
Zaledenitev kril je bila v današnjih pogojih na njihovi poti zelo malo verjetna in tudi ne bi tako hitro bistveno vplivala na profil krila, kot ga ima Cessna 172.
Tragedija mi deluje kot posledica izgube kontrole v pogojih brez vidljivosti, vendar ne vem(o), kakšne izkušnje in dovoljenja je imel pilot, niti kakšno opremo je imelo letalo.

 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.937
572
113
iz slo-tech

Sem inštruktor letenja, in to vajo delam z vsemi učenci.

Poravnaš letalo (krila in nos ravno), označiš heading bug ali si zapomniš kurz, potem pa začneš blag levi/desni zavoj za 180°, poravnaš letalo in letiš, dokler ne prideš iz oblaka.

V teoriji easy. Veš koliko učencev pa tudi pilotov s stotinami ur izkušenj mi je do zdaj v prvem poskusu uspelo rešiti letalo? Nobeden. Vsi bi se ubili.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.072
113
Še povej kaj je ta citat. To je šolsko reševanje letala in pilota ki leti na vizualno v primeru da pride v meglo.

Sej ne da imajo umetni horizont letala že 120 let kot obvezni instrument, ampak se ga v "šolskem" sistemu vizualnega letenja ne uporablja/omenja razen kot backup. Potem imaš pa take primere ko v megli izgubiš orientacijo 100% fail, čeprav bi s par urami letenja na instrumentih vsak rešil situacijo.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.832
2.085
113
Ni ravno tako enostavno. Tistim, ki redno letijo po inštrumentih, je to samoumevno, v kolikor se pa v tem znajdeš nehote, je situacija izjemno stresna in ti tudi najboljši inštrumenti ne pomagajo, če te situacija preobremeni.
Ravno modern umetni horizont je bil prvi upgrade na mojem letalcu. Prvotno ga ni imel, jaz pa, kljub temu, da letim izključno v lepem vremenu, brez njega nočem leteti. Z izkušnjami poskrbiš primarno za to, da se v takšni situaciji ne znajdeš, ker pa svet ni popoln, moraš biti na to tako mentalno kot tehnično pripravljen.