za tok te opalijo iz tega razloga, da lahko komplet premontiraš na drug avto z več/manj cilindri, ker imajo ene najboljših komponent, montaža profesionalna, brez naknadnega nastavljanja, premontaža sistema je 400€. najdražji del sistema je računalnik. do 80kkm je servis samo filter pa še to ne nujno. torej točno 120€ za tri filtre, če so potrebni oz. komplet servis do 80kkm. injektorji pridejo šele pr 140kkm, uparjalnik 120kkm. ampak to je redno vzdrževanje, ki bi itak padlo na novega lastnika ali nate, če si še vedno lastiš avto. luknje v avtu nimajo nobene veze z voznimi lastnostmi in ceno, ker žal se danes še vedno najdejo butl.i, ki mislijo, da so kupil "nov" star dizel avto z 150kkm registriran pred 10 leti v Italiji. kot sem prej napisal: kdor misli v naprej, bo prihranil marsikaj. sam vem, da 4 cilindre pa kakšnih dizlov ne bom vozu nikol oz. vsaj dokler bom lahko vozu V6 bencinarja v katerega se človek res z veseljem vsede in odpelje. seveda to ni edina prednost bencinarjev. Če bom pa kdaj prešaltu na v8 pa tok bolš, sam da bodo € za plin. Pa da ne bomo preveč vsiljiv: vsak ve kaj je dobro za njega in kako bo zadevo amortiziral in pri tem prihranil na še kakšen evro na bencinu. in jst mam računico in tudi veselje do vožnje. če pa koga še kej zanima, pa nej kr vpraša, ampak z Lukom imava pač različne poglede. No ja, mogoče če bi jst vozu dizla, bi tud drgač govoru.
lp