Uporabniki avtoplina (LPG)?

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Kako je pa kaj z porabo plina in benzina? Če avto pije 10l benzina, koliko pa pije plina?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kak liter več.

Pri meni skoraj ni višje porabe ne vem zakaj, pritoževal se ne bi zarad tega?
tongue-1.gif
 

dejvi

Fizikalc
30. avg 2010
1.324
0
36
maribor
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi: Npr. v križišču, ko imaš v prvi in nogo na bremzi se občuti nemirnejši tek motorja.
To se tudi meni dogaja,predelal sem Polo 1.4 2005 letnik,slab mesec nazaj,ker je avto imel prevoženih 120.000 mi je 2 dni po predelavi že crknila tuljava-cinšpola in smo menjali kar vse štiri.Sicer se jih itak zamenja na 100.000 km,pri plinu pa avto rabi boljšo iskro in je to bil vzrok.No,smo menjali še svečke,ker je bil tudi čas.Avto še vedno kljub temu občasno nekaj muči v prostem teku,sprva je občasno celo ugasnil in so mi nato zvignili dotok plina in je bilo boljše.Danes pa sem se pogovarjal z kolegom in mi je rekel,da moram obvezno zamenjati svečke za LPG svečke,ker je lahko tudi to vzrok. kakšnega cukanja,manjše moči motorja,dogaja se mi celo ko nabijem gas na 3000 obratov in ga spustim,motor nekaj malega kot da bi zatrokiral-spremeni zvok -kot bi ga malo zatreslo.
Za sistem emmegas sem odštel 1000 eurov,moj polo baje ne rabi dodatnega mazarja ventilov,tako so mi potredili na več naslovih kjer predelujejo avte na plin,baje to celo ni priporočljivo,ker se dogaja,da potem strankam crknejo katalizatorji po 20.000 km.
kaj naj rečem,če sem full zadovoljen,ja in ne,upad,da motor sčasoma ne bo začel kaj zafrkavat,ker slisiš razne zgodbe.
kdor ne prevozi več kot 15.000 km mislim,da se mu to ne splača,sploh,če je z avtom čez čas kaj narobe.
se strinjam,da če kupiš avto tovarniško predelan,potem zadeva mora 100% delati,te predelava pa niso glih ziher,kolikor slišim se mi zdi,da se vsi še nekako bolj učijo.
Če se vam splača predelati avto pa si lahko izračunate na tej strani

http://www.plinskicentermaribor.si/izracun_upravicenostii.html


lp,še kaj javim glede mojega avta
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
bo kr držal. tle je treba še ene 5% odštete zaradi vžigov na bencin, v grobem pa drži. jst bom dal zmontirat plin v mojga šestvalnika na g-1.

lp
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Linka sicer nisem preveril, vendar so bili narejeni testi in objavljeni pri AMZS in kakih hudih nevarnosti ni bilo. Kot se spomnim, plin gori usmerjeno, tanka pa tudi ne prebiješ kar tako.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
A je res, da avtomobili z plinsko napeljavo NE smejo v pokrito garažno hišo?
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
To pomeni, da če prebiješ tank, plin gori samo iz luknje z curkom, kot naprimer gasilni aparat in ne eksplodira.Če se motim, me naj kdo popravi.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.364
87
48
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
A je res, da avtomobili z plinsko napeljavo NE smejo v pokrito garažno hišo?
Ne smejo v kletno garažo, to so garaže pod poslovnimi prostori pod nivojem zemlje. V ostale lahko greš
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To je tudi mit ampak pustimo to... sploh ne vem kako je v praksi s tem.

Ni treba bit genij da najdeš kak video:

 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
A je res, da avtomobili z plinsko napeljavo NE smejo v pokrito garažno hišo?

Odvisno - če ima na vratih tablo s tem napisom, potem... ravnaj po svoji vesti...
evil.gif


Dejstvo je, da je LPG težji od zraka in v primeru, da bi sistem puščal, bi se potem plin nabiral pri tleh oz. v tem primeru nekje globoko v kleti... kjer bi ga pa težko prezračili in, če bi reklo bum, bi bilo orenk... bum
grin1.gif


Ampak, mislim, da je pri današnjih sistemih (oz. v primeru kvalitetne vgradnje) strah precej odveč...
confused-1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Tačke stran od Plineksa, maš ogromno negativnih izkušenj uporabnikov na netu, pa tudi na Prinsu ti bodo radi zaupali, da popravljajo njihove napake. Pošlji še povpraševanje na G1, če imaš pa denar, pa Prins. Nam sicer G1 dela bp, res pa da je zaenkrat prevoženih manj kot 10k km s plinom, tako ali tako maš pa 7 let garancije.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
tud sam sem izbrač G1. 7 let garancije, možnost premontaže na nekaj sto evrov na katerikoli avtomobil z več ali manj cilindri, računalniško porpt vbrizg goriva,... edina slaba stavr je ta, da so Štajerci, ki VELIKO govorijo, rezultati so pa polovica obljubljenega.

lp
 

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
549
0
16
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
tud sam sem izbrač G1. 7 let garancije, možnost premontaže na nekaj sto evrov na katerikoli avtomobil z več ali manj cilindri, računalniško porpt vbrizg goriva,... edina slaba stavr je ta, da so Štajerci, ki VELIKO govorijo, rezultati so pa polovica obljubljenega.

lp

Veš ti prodajalci vsi VELIKO govorijo, ko pa pride do tega, da je treba začeti odpravljati težave, pa finetuning delat, tu pa odpovejo. Meni med vožnjo odkar sem vgradil plin stalno gori lučka za motor avtomobila, ki je vgraditelj plina ne zna odpraviti, ker ne zna narediti omenejnega finetuninga s svojim veleumnim softwareom. Lučka, če preklopim na bencin seveda po cca. 50km ugasne.

Ti sistemi so low budget sistemi in temu primerno imamo kupci potem samo sranje, ker je treba skoz nekaj šraufat. Ali začne puščat in se vonja plin v kabino, ali omenjena lučka, ali dje treba menjati dele plinskega sistema (uparjalnik in 2 inijektorja npr...) , skratka skoz nekaj po malem. S plinom sem naredil sedaj cca. 60000km. Vprašanje, če bi se odločil ponovno za tak nepopoln jebivetrski plinski sistem.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
To ni provokacija ampak resno vprašanje: ali je potem vgradnja plina v nov avto na koncu dražja za uporabo in servis kot nakup novega dizla?

Primer, recimo na Golfu:
- 1.2 TSI (105KM) + plin
- 1.6 TDI (105KM)

Ali bo na koncu vožnja s TSI še vseeno dražja, obenem pa še dražji servis (bencinskega motorja in plinskega sistema)?