Uporabniki avtoplina (LPG)?

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Ce bi prebiral kak Quattroruote in mnenja razocaranih in jeznih uporabnikov LPGja v Italiji, kjer je tega veliko, bi razumel
smile-1.gif
 

Sato_Leone

Pripravnik
18. feb 2011
230
10
18
Sierra
Mene zanima kje kaj nabavljate zekočino za mazanje ventilov? A se jo da kje v tujini ceneje dobiti? trenutno je v uporabi Flash Lube a obstaja kakšna alternativa?
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Flash lube se da baje dobiti v tujini ceneje kot pri nas (kot veliko drugih stvari
stupid-1.gif
), lahko kupiš tudi večje količine. Prins uporablja Valve care in ga kupujem pri svojemu serviserju. Zdrži mi pa cca 10k km.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dobim jaz V-Lube iz tujine, cca. 5€ dražji kot flashlube, samo je made in DE in ima edini teste o učinkovitosti (nemških TUV ipd.). Pa delajo samo prav za LPG ne še 100 drugih stvari kot flashlube.

V-Lube - 5l je 80€
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Ampak je pa zanimivo. Danes sem malo brskal po teh spletnih straneh za vgradnjo plina. Vsi jasno hvalijo svoje. Kaksne so pa uporabniske izkusnje? Kaj se recimo splaca glede na ceno/kvaliteto/stroske vzdrzevanja?
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
G1: stvar dela, le v dolini na AC kjer spustiš gas je občutiti malo cukanja, pač ni tako moteče, da bi takoj nazaj peljal, bojo na prvem servisu menda poštimali. Servis je na 20k km in stane mislim da nekih 60€ (tudi tukaj je Prins precej dražji, če se ne motim malo tudi Plineks). Aja, glede Plineksa slišim same graje..že če boš po netu malo prebral, boš videl, da ma folk veliko problemov, zadnič še slišal od enega taksista, da sta mu oba avta ribnila, ljudje vozijo na Prins popravljat Plineksove napake. Prins je zagotovo najboljši, razmerje med ceno/kvaliteto pa je zgleda G1. V Celje sem peljal avto, drug dan sem ga že prevzel. Takrat je bila še neka akcija in nas je predelava s homologacijo in polnim keslom plina prišla 1525€ se mi zdi (največja, 78L bomba, je cena za vse isto, dali pa ti bojo največjo, ki jo lahko spravijo v tvoj avto). No skratka, jest sm z njihovim odnosom in izdelkom do sedaj zelo zadovoljen in bi se še enkrat odločil za G1. Takrat je imel tudi Prins petrolovo akcijo in bi nas prišel "samo" 1800€ se mi zdi. Upam, da sem ti kaj pomagal.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Je kdo že imel težave zaradi prekomerne obrabe ventilov, ki so posledica LPG?

"Automotive engines are regularly utilized in the material handling market where LPG is often the primary fuel used. When compared to gasoline, the use of gaseous fuels (LPG and CNG) as well as alcohol based fuels, often result in significant increases in valve seat insert (VSI) and valve face wear. This phenomenon is widely recognized and the engine manufacturer is tasked to identify and incorporate appropriate valvetrain material and design features that can meet the ever increasing life expectations of the end-user. Alternate materials are often developed based on laboratory testing – testing that may not represent real world usage. The ultimate goal of the product engineer is to utilize accelerated lab test procedures that can be correlated to field life and field failure mechanisms, and then select appropriate materials/design features that meet the targeted life requirements.
"


http://saecomveh.saejournals.org/content/2/2/1.abstract
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
Je kdo že imel težave zaradi prekomerne obrabe ventilov, ki so posledica LPG?

"Automotive engines are regularly utilized in the material handling market where LPG is often the primary fuel used. When compared to gasoline, the use of gaseous fuels (LPG and CNG) as well as alcohol based fuels, often result in significant increases in valve seat insert (VSI) and valve face wear. This phenomenon is widely recognized and the engine manufacturer is tasked to identify and incorporate appropriate valvetrain material and design features that can meet the ever increasing life expectations of the end-user. Alternate materials are often developed based on laboratory testing – testing that may not represent real world usage. The ultimate goal of the product engineer is to utilize accelerated lab test procedures that can be correlated to field life and field failure mechanisms, and then select appropriate materials/design features that meet the targeted life requirements.
"


http://saecomveh.saejournals.org/content/2/2/1.abstract

ravno 14 dni nazaj sem bil v delavnici na Gorenjskem,ki je servisirala KIO ceed, mislim da je bil 1.6 motor - nekaj ventilov ni bilo več tesnih, zlomka, ni se jih dalo niti naročiti. rešili so z nekim drejanjem ipd.
avto je imel 60.000 prevoženih na števcu

tako da, ni vsak motor dovolj vzdržljiv za predelavo na LPG, da bi imel pa še potem dodatno mazanje ventilov, hmmm....
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dobijo se gassfest deli in tist bi se moral mal več vgrajevat pa ne bi mel noben problemov.

Je pa treba glavo predelat ja.
evil.gif
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
Nekam drago je to...pred 4 leti sem dobil ponudbo (ko sem dal avto na avto.net), da mi naredijo na plin za 800 eur, se pa več ne spomnim firme. Koliko torej računajo za enga 150 KM bencinarja?
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
So mi odpisali iz plineksa...

Sistem Emer iz zgornjega srednjega ranga po ceni 1,250.00€ V navedeno ceno je že vključen DDV, vsa homologacijska dokumentacija , kakor tudi elektronski sistem »v-lube«, ki z mazanjem in hlajenjem ventilov skrbi za podaljšano življenjsko dobo agregata.

Servis sistema se opravlja vsakih 20.000 km ali enkrat na leto. Cena takega rednega servisa (plinotesnost, preged nastavitev,menjava vseh filtrov) pa znaša 35 eur.

Zanimivo.