SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.936
2.637
113
Ok, te pa so verjetno delali na Madžarskem. Sem mislil da za novejše misliš. Vem da so vsaj zadnji dve generaciji za eu delani na Japonskem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
401
-875
28
Whaaat... moja 2005 Astra pa gre of hiše brez rje. Malo se je en mehurček delal pod desnim ogledalom pa sem pošmirglal cinksprej in laksprej čez in je še danes mir. Tudi pod zadnjim blatnikom se je delal na robu mehurček, enako, pobrusim 1x3cm cinksprej , laksprej in je še danes Ok. Pa avto vstopa v 20to leto. Tudi astra 2016 nima problemov. Je pa fajn vsako leto ob menjavi gum čisto vsak avto malo pregledat. Kamenje hitro odkrhne barvo, tam pa začne rjavet.
Sedaj mi je vse jasno :bonk:Opel :valjamse: Kdo se potem oglaša. Kera bruka :valjamse:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.103
4.072
113
Na temo.


Kot nekdo, ki ima T-crosa in vitaro doma, mi kar dviguje obrvi:

- Visoka uporabnost Tcrosa: plus je drsna zadnja klop, če plješ potnike in prtljago istočasno, imajo zadaj potniki malo prostora za noge in hkrati malo prostora za prtljago...
- Motor in podvozje: ko pohodiš 3 cilindersko kvačkalico, ti nad 3000 obrati zaropota kot kosilnica. Dodatni cilinder se precej pozna. Menjalnik je bolj precizen na VW, podvozje je boljše na vitari (awd verzija ima pol neodvisno zadnje vzmetenje + sport mode z 70:30 porazdelitvijo navora).
- sedeže ima boljše VW, zato mogoče boljši občutek v ovinkih

Testno relacijo občasno odpeljem. Po omejitvah sta oba avta podobna na cesti. Fieste ST ali MX5ke pa raje lovim z vitaro

Definitivno pa se pozna, da je Tcross novejši avto, ampak mi ne uide misel, da je kakšna koverta prišla na uredništvo :evil:

Nova vitara vsaj po tehničnih specih nima več multilinka zadaj (enako kot novi s-cross). Ne vem ali je samo napaka v podatkih ali pa so dejansko šli v šparanje s poltogo premo. Če lahko kdo potrdi/ovrže bi bilo super, ker sam še nisem uspel it na kolena pod novo verzijo.