turbina ne vklaplja - se lahko vozim?

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ja, pri "starih" jtd-jih vem, da ni bilo težav. Sem imel lancio 2.4 jtd in tudi namen blindirati egr, potem pa sem jo žal prodal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.787
113
ene se da ene pa ne. odv od računalnika kaj kontorolira.
recimo jtd brez problemov medtem ko pri mjetu javi napakao. ampak ni panike, se da na servisu kupit ploščico ki prepušča glih tolk plinov da je računalnik srečn. še vedno jih pa večino zadrži
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
podobna zadeva se izvaja na kamionih MAN TGA, blindira se izspusne pline ki gredo skozi hladilnik vendar pade EURO 3 na EURO1
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.787
113
kar je popolnoma logično glede na edino funkcijo ki jo egr opravlja. to je doeganje določenih eko norm

tisti kako hladnejši motor in turbo in nevem kere še bedarije pa vsak ki ima 3 minute časa razmišlat vidi da tu nimajo nobene veze
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.345
5.648
113
glede na to da vas je že par o počenih cevkah okol EGRja pisal......kaj pa ostale "cevke"??? Auspuh?
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.787
113
jaz nisem pisal za cevke od egr ampak cevke od turbine
smile-1.gif
in njenih senzorjev
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
pikola, včeraj sem se vozil in avto gre skor normalno. edino med 2000 in 2500 obrati cuka, torej moram vozit nad ali pod temi obrati in težav ni. lučka nobena ne sveti, normalno vžiga, avto nič bolj ne kadi. pojma nimam, bo treba res na tester. drugi teden, ko bo plača.
mi je pa na vectri dti pred 3 leti nagajal wastegate (vectra ga je mela) in se je skoz prižigala check engine lučka, avto pa je metalo v "pomožni" modus delovanja.
=benti dizle ... ko je kaj za servisirat, je pa vse drago ko pes. pri 35.000 na leto razmišljam, da bi raje prešaltal na benz.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
To je elektronsk EGR-teh naj se nebi dal blindirat. Imam isti problem, samo stem, da sem jaz zadevo rešil drugače..
(ker mene avto ni zajebaval, mi je šla pa na jetra kontrolna lučka)-dol vzel armaturno plato in zalepu z izolirtrakom lučko
evil.gif


Sem pa najdu EGR preko enega mehankarja pri VW (70€ za rabljenega).

Pa zgolj v memo: Če je EGR res elektronski, ga mora nekdo preko testerja prilagodit. Drugače ga boš spet uniču. Tko kot jaz... 70€ vrgu čez okn
cry12bpy.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
očitno FORD - Fix Or Repair Daily dejansko drži. danes pičim autobahn, zaenkrat vse lepo in prav, še cukanje je izginilo ... je pa res, da se je morda končno ulaufal, potem ko sem menjal olje in vse filtre (tudi naftnega) pred 4 dnevi. bom videl v prihodnje, če bo tako tudi ostalo.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Mah, jaz sem bil včeraj na čiščenju ventila, danes ponovno lučka... tako da sem se počasi sprijaznil, da bo treba zamenjat da bo mir. Imam že nekaj možnosti (anglija, slovenija), foter se bo pozanimal pri enem sodelavcu, ki baje tudi lahko dobavi kose. Kakorkoli že, 700 eur na uradnem servisu ne dam, raje prodam avto. Ampak bom itak porihtal, zdaj nekako ni dober čas za menjavo avta
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.156
9.794
113
A 700 EUR je cena za EGR ventil? A niso te zadeve nekje 100-200?
confused-1.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
meni avto še vedno cuka. sicer ne tako hudo, kot je blo, a še vedno. med 2200 in 2600 obrati, sem malo bolj natančno spremljal. bomo videli, kaj poreče tester drugi teden.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Za 10 let staro astro g (benzinc) sem dal nekje okrog 200 eurov za egr....me ne v sežani.Mi je pa cukalo na nizkih obratih...se prav ni dalo enakomerno vozit....pa speljevanje je blo katastrofalno.Ni blo druge kot menjat...blindirat se ga pa ni dalo ker da lučka sveti non stop.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
mene bo verjetno stalo približno 2x toliko, ampak bom najverjetneje porihtal, ker trenutno nimam namena menjavat avta. Poleg tega mi je zelo uporaben (prtljažnik, vlečna kljuka...) in mi vsaj trenutno kakšna limuzina ali karavan niti ne prideta preveč v poštev.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
našli krivca. počena cev med EGR in intercoolerjem. zrak piha ven in ne na turbino. cev 70 evrov, menjava 10 evrov. kul, nič strašnega. pičimo dalje.
hvala lepa vsem za namige in nasvete.
 

tco40

Zelenc'
7. maj 2017
3
0
1
zakaj se mi v cevi od rgl ventila ustvari vakum in jo skup potegne in nato avto ugasne gre za mercedes a 160 cdi