Citat:
Seems like many DIT engines are having trouble with fuel dilution, there were discussions about a couple of 3.5l Ecoboosts recently showing signs of it in their UOAs. I think there was a possible TSB from Ford being discussed, definitely worth checking with your dealer and poking around online about something from Honda.
My oil just reeked of gas the first time I changed it myself (20kmiles in), hasn't been so bad since then...not sure if Subaru has ever changed their code to try to address fuel dilution problems in their 2.0l turbo.
Citat:
This seems to be typical Honda DI behavior: K24W/CVTs produce similar levels of dilution with seemingly no adverse wear results. And readers should note you have gone to a 5w/30 from the spec'd 0w-20.
Here's a Honda thought. LSPI is a fuzzily understood DI/TGDI phenomenon but is potentially catastrophic. Unlike traditional preignition, it can't be controlled with knock sensors that enrich the mixture or retard timing. Instead, engine makers identify where LSPI is possible and enrich the mixture at those points to prevent it. With a CVT keeping revs very low in most Hondas, it could be that simple highway cruising could put the OP's engine in the potential LSPI range, requiring a richer mixture and fuel dilution. My Honda dilutes oil with highway cruising, too.
Maybe Honda is just more cautious than other makers, has concluded fuel dilution is relatively harmless and has decided to live with it if it avoids serious LSPI problems.
OP: you can take these results to your dealer to dealer, but disclosing your use of an unapproved viscosity could create a problem. I've been down this very road with Honda and got nowhere. You could also try using 93-octane fuel as a few DI Mazda users have found this helps. Otherwise, I think your choice to accept this as normal or move to a different make.
Bo treba poleti probat električnega (smarta, copija tvinga)Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Vozil novega Twingota ta vikend in z njim naredil 600 km. Motor 0.9 s turbino 90 konjev. Avto super oziroma res FUN za vozit. Navora, moči vedno dovolj. Poraba je bila 5.8 vendar ga nisem šparal. Avto je tudi pri 140 kmh stabilen.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Samo kratek komentar: ne bo nobene potrebe po 150-160km/h, ker pri teh jajčkih je "nedolgočasno" že pri nižji hitrosti.
Niso ta jajčka tvoj dizel...
Tako da, za vožnjo pri višji hitrosti po moje ni treba skrbet, razen če si boš še zamaške za ušesa nabavil...Poleg tega je občutek stabilnosti in varnosti v teh jajčkih pri takih hitrostih takšen, da ti samodejno "priporoča" zmanjšanje plina. Če imaš vsaj malo tega občutka, seveda.
Citat:
Uporabnik darwin pravi:
Navajen sem malo večjih in zmogljivejših dizlov, kjer imaš pri potovalnih 160 km/h še vedno udobnih 2500 obratov in o mini bencincih ne vem nič kaj dosti.
Vem, da želja ni najbolj racionalna, ampak trenutno si želim en mali mestni jajček alla i10/twingo/up! ...
Zadeve imajo vse po vrsti mini motorje v velikosti 1 alpskega mleka, v osnovi od 60-70 KM in pa do 90 KM s turbino.
Za vožnjo po mestu in okolici me ne skrbi, zanima pa me, kako kaj motor prenaša vožnjo na svojem maksimumu? Da ga npr. 1x do 2x na teden teraš 10-15 km na avtocesti blizu končne hitrosti, pa 2x na leto do Pule in nazaj?
Tole bi bil drugi avto pri hiši, kjer se relativno veliko poti dela v okolici doma, ampak včasih moraš pa z njim vseeno kam dlje iti. Vem, da lahko po avtocesti vozim tudi 120 km/h, tako kot veliko drugih, ampak me to nervira. Potem grem raje po regionalki. Bi zadeva v teh pogojih hitro razpadla ali bi me nekaj let zdržal?
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Samo kratek komentar: ne bo nobene potrebe po 150-160km/h, ker pri teh jajčkih je "nedolgočasno" že pri nižji hitrosti.
Niso ta jajčka tvoj dizel...
Tako da, za vožnjo pri višji hitrosti po moje ni treba skrbet, razen če si boš še zamaške za ušesa nabavil...Poleg tega je občutek stabilnosti in varnosti v teh jajčkih pri takih hitrostih takšen, da ti samodejno "priporoča" zmanjšanje plina. Če imaš vsaj malo tega občutka, seveda.
Tole pa popolnoma drži. Sem probal Ibizo 1.2 TSI s 5 prestavami, zadeva je od cca 115km/h bolj glasna od mojega skoraj 10 let starega dizla. Ko sem to mojstrom na servisu povedal so me samo mal čudno gledali.
Povprečno seveda ne, ga morš že za 50km/h kar fajn žgat. Drugače pa vmesna hitrost 120 zame ni nič posebnega, recimo da kot 80 za cijazarje.Citat:
Uporabnik ergo pravi:
...samo vprašam: po kateri regionalki lahko furaš 120km/h? Ker je zame 120 km/h po AC čisto spodobna hitrsot, namreč. Vozim dizla 2.0 drugače...