Kavni mlinček namesto motorja

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Mini je tudi v novi generaciji gokart, vsaj 3-vratni. V primerjavi s prejšnjo ni nekih razlik, kar se lege tiče, morda je za odtenek udobnejši, lega pa je še vedno super. 1.5 T je super, sploh ni neke potrebe po S verziji, 7,9 do 100 je še za alter kriterije spodobno.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
608
381
63
Verjamem, da se vozi ok. Želim 5 vrat in 5 vratni mini mi izgleda kot en star ponošen copat. 3 vratni je boljši, ampak za minija še vedno prevelik. Jaz bi minija pustil mini, tole, kar so dali ven v zadnji generaciji, bi pa preoblikoval v druge modele: paceman, countryman, clubman ... jih je dovolj, ki so (lahko) večji.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:

Ok, nazaj na temo: glede na zapisano lahko torej ugotovimo da poraba 7+ pri Yarisu ni realna in je bolj anomalija testnih voznikov AM. Avta z 1,33 litra in končno 175 sicer po mojem itak težko štejemo v "mlinčke". Tja b prej pasal Yaris 1,0 z 69 konji, čeprav tudi lepo gre.
pri moji fabii, 1.2, 3 cilindri, 60 kw al kwa ze je 7,5 čist normalna poraba... če maš na avtocesti težko nogo še več.

ampak jebeštrga, če delaš z njo 10 k na leto ti je ravno do tokia zanjo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Kakorkoli... Če boš kupil (turbo) DI motor menjaj olje na 10kkm...ce bos mel veliko kratkih relacij je to severe service in se interval razpolovi (5-7kkm)...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Pa gostejša olja (5w40).... Dokler so bencinarji še brez "DPF" filtrov raje acea A3/B4... So bolj robustna olja od acea Cx (za DPF)

Edit: in tudi cca 1/3 cenejša!
 
Nazadnje urejeno: