turbina ne vklaplja - se lahko vozim?

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
turbina se ne vklaplja, avto se vozi kot navaden dizel. ker se vozim samo po avtocesti, je niti ne pogrešam, končna hitrost je enaka kot s turbino, le pot do tja traja malo dlje. se lahko kr tak vozim, al se lahko še kaj uniči? avto se ne pregreva. mondeo 2.0 tdci.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.156
9.794
113
Če je končna dobra, potem turbina dela. Ni nujno, da pravilno, ampak dela.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Turbina se ne mora "vklapljati", ker turbina itak vedno dela pri prižganem motorju (v kolikor je ustrezni kondiciji). Ali ti na armaturni lučki sveti kakšna lučka, turbina pa ne oddaja kakšnih posebnih zvokov? V tem primeru je verjetno nekaj narobe z vakuumskim/elektromagnetnim regulatorjem. Vožnjo lahko brez problema nadaljuješ. Če pa oddaja turbina kakšne čudne (piskajoče) zvoke oz. avto močno kadi (modro), z vožnjo se smeš nadaljevati.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.060
6.913
113
pri taščici
Kako veš da turbina ne dela?
Si preusmeril izpuh?
Ali imaš kakšno "štalo" okoli elektronike turbine in vbrizga in ti avto ne dela 100%.?
Dolgoročno dvomim da taka dejanja blagodejno vplivajo na motor
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
pač nima tistih pospeškov, ki bi jih avto s 131 konji moral imet in jih je imel, sploh pa ne dela več overboost, tudi če sem sam v avtu. pač včasih je avto bolj šel. sum je sicer sprva padel na stikalo pri gas pedalu ... univerzalni tester ni pokazal nič, moral bi na fordovega, ampak ne vem, če bo kaj pokazal, glede na to, da avto tam stoji in ni pod obremenitvijo. sicer pa turbina nič ne žvižga ali se kako drugače čudno obnaša, avto ima šele 110.000 prevoženih.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.258
3.904
113
Vincent prehitel si me. Kakih 10 let nazaj sem naredil cca. 1500 km brez turbine (s crknjenim LMM-jem), avto polno naložen (5 kom, prtljaga, na strehi pa 5 koles). Se je blo pač treba domov pripeljat. Škode ni blo nič , razen 25k za LMM. Po tistem je avto naredil še kakih 300k km, pol je bil pa za v prešo. pa ne zaradi motorja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.140
4.118
113
Hehe, turbina ne deluje ..
evil.gif


Kot so ti že povedali turbina vedno deluje (se vrti), če se ne potem ti izpušni plini gredo namesto v auspuh dirketno pod pokorov motorja. To bi se takoj videlo ...

Glede na tvoje simptome so že povedali kaj vse bi lahko bilo, načeloma če je problem res v turbini je verjetno staknjena/počena kakšna cev. turbina pa dela, ko neha delat tudi avto umre .. razen če narediš fizično bypass za olje in zrak (2x).
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ok. očitno me čaka tester. pol pa bomo vidli. tudi LMM bi lahko bil, ker avto pri enakomernem pospeševanju med 2200 in 3000 obrati cuka, pod in nad temi obrati pa ne ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Potem turbina kot taka nima veze...æe ti turbina zablokira ne bo vlekel niti kot navaden dizel...če zgolj slabše vleče (zdaj še trokiranje) najprej kontrola Lmm-ja..če to ni, raziskuj naprej.

Svoje čase se je o lmm-jih precej debatiralo, ker so crkovali po tekočem traku....tak da..naj kdo pove, kako se stvar prekontrolira (naj kdo potrdi..a ni bila neka fora, da se je dalo razbrati ali je šel lmm, tako da si ga odklopil (kabel)...?)
 
Nazadnje urejeno:

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ksz

Meni recimo nekaj zeza egr ventil. Vsake toliko posveti tista rumena lučka (avto in ključ - kao pelji na servis), takrat avto povsem izgubi moč. Prva in druga še peljeta, potem pa samo, če si na ravnini ali po klancu navzdol. Res samo da se za silo nekam privlečeš. Če se ustaviš, avto ugasneš za enih 5 minut, potem dela kot da se ni nič zgodilo. Sem tudi ko sem klical na servis vprašal kako je z nadaljevanjem vožnje in so mi rekli, da ni panike (da se zaradi tega motor ne bo poškodoval). Je pa zelo tečno, ko se zgodi.
Tako da glede na simptome bi prej rekel za lmm kot turbino.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Ksz

Meni recimo nekaj zeza egr ventil. Vsake toliko posveti tista rumena lučka (avto in ključ - kao pelji na servis),

vrže ti v zasilni način delovanja (ko ti to naredi, ga ugasni, vžgi nazaj in gremo). Probaj ali očistiti egr ali blindirat z. kupi drugega.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Pelji k nekomu, ki ima profesionalen tester in ga zna tudi uporabljat. Veliko znalcev zna samo prebrati napake, ki pa jih v veliko primerih pri slabem merilcu masnega pretoka zraka, ni. Napake se odkriva preko parametrov, ne samo preko zabeleženih napak (DTC).
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.409
2.764
113
S kolegom sva cistila erg ventil na njegovem Mondeu, pa sva zraven vidla se da je bila ena cev predrta, je kr fejst pihalo ven, ne spomnim se katera, je pa sla se mi zdi z erg ventila ... Ventil ni bil hudo zapacan, ko se je pa cev zamenjalo se je poznalo fejst.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
To tudi naredim, včasih pomaga če ga ugasnem samo enkrat, včasih je potrebno vajo ponovit večkrat.

Glede blindiranja - možakar na servisu mi je rekel, da se ga ne da blindirat. Baje da kontrolira pretok zraka v motor? Ali je on narobe povedal ali pa sem jaz narobe razumel. Kolikor jaz vem, egr ventil vrača del izpušnih plinov nazaj v motor (pri nižjih obratih). Ko motor doseže višje obrate, egr preneha z vračanjem izpušnih plinov in motor vleče "čist" zrak.
Mogoče je pri meni problem tudi to, ker imam precej kratkih relacij (par kilometrov) z neogretim motorjem (to je težava predvsem pozimi, poleti se po nekaj furah že ogreje na delovno temperaturo). Sem tudi razmišljal o zamenjavi z bencincem, ampak se mi po moje ne splača, letno naredim okrog 30k km.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
jah če imaš veliko kratkih relacij, potem ko imaš priliko (Dolga relacija) mu malo spuščaj dušo tam blizu rdečega polja.

(tudi jaz delam kratke relacije - pribl, 2,5 km do službe (pa še to se vmes ustavim za 5 minut)).

Najbolje da se pozanimaš koliko je nov in ga enostavno zamenjaš (seveda če je fuč) škoda zajebancije.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Glede novega sem se že pozanimal - na uradnem servisu hočejo zanj 700 € (brez dela). Na opel forumu mi je nekdo prilepil link do neke angleške strani, cena je slabih 200 funtov, pri nas bi bilo okrog 350 eur.
Jutri ga peljem na čiščenje ventila, potem pa bom počasi nabavil novega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.787
113
markoman dobro poglej vse vakum cevke in cevčice. lahko da je kaka počena in avto bo kot da bi bil brez turbine